ponedjeljak, 28. rujna 2015.

U obrani Boga i nasilja

Povod ovom razmišljanju je članak Božidara Mrakovčića "Problem Božje 'okrutnosti' u Bibliji" koji je izašao u 'Kvarnerskom vezu' mjesečniku Krčke biskupije za mjesec rujan.
Autor se trudi dokazati kako Bog nije nasilan, ne zapovijeda nasilje i ne kažnjava.
Kako cijelo sveto Pismo svjedoči suprotno, naš je vrli doktor teologije i profesor na riječkoj Bogosloviji, slavodobitno na kraju zaključio kako ne postoje arheološki nalazi koji bi potvrdili sv.Pismo u navodima gdje je Bog zapovijedio Izraelcima herem nad Kaanancima, ljuto uništenje do posljednjeg čovjeka i njihovih idola i sve njihove kulture.
Zdrav razum bi mu trebao reći kako je mogući razlog nepostojanja arheoloških nalaza u tome što su Izraelci poslušali Boga i uništili temeljito Kaanance i njihovu kulturu, odnosno poganske hramove, oltare, svetišta.
Mislim da je slijedeći korak u dokazivanju lažnog hipi Isusa Krista kojeg navješta novoredna Crkva, ukazivanje kako nema arheoloških nalaza Sodome, Gomore i ostalih spaljenih gradova, pa prema tome Bog ne osuđuje sodomizam i sodomite, niti je spalio te gradove zbog grijeha sodomizma.
Ustvari nešto već slično rade, kažu kako je Bog kaznio Sodomu zbog grijeha negostoljubivosti, jer Sodomljani nisu dobro ugostili posjetitelje-anđele*.
Bjelodano je što žele postići, negirati da postoji grijeh sodomije kojeg prava Crkva imenuje jednim od četiri grijeha koji vapi Bogu u Nebo za osvetom.
Kako bi to mogla biti Božja osveta, ako nam doktori objašnjavaju da je Bog protivnik nasilja i da nikad nije nasilan?
Sveto Pismo nam kaže da je osveta svojstvena Bogu, da Bog ne želi i zabranjuje da se ljudi osvećuju, odnosno zapovijeda ljudima da osvetu prepuste Njemu.
Nadalje B.Mrakovčić, tipično modernistički objašnjava kako se sveto Pismo ne smije shvatiti onako kako u njemu nešto piše, nego treba znati kontekst kojeg zna on i modernisti, i kojeg ćemo zahvaljujući njegovoj dobroj volji i milosrđu, mi neupućeni i telci koji čitamo onako kako piše i razumijemo doslovno napisano, saznati.
Tako on kaže kako je Knjigu u Jošui napisao neki zasužnjeni židov u Babilonu, i kako je taj anonimus izmislio priču o heremu i uništenju Kaananaca kako bi potaknuo židove da budu vjerni Bogu.
Odbacimo sad kršćanstvo kako je učinio doktor teologije i razmišljajmo zdravorazumski.
Kakve veze ima tobož izmišljena priča o heremu s idejom vjernosti Bogu?
Ako doktor pokušava negirati Boga koji je zapovijeda nasilje, pretpostavljam u namjeri da neupućeni puk povjeruje u hipi Isusa i odbaci biblijskog Boga odnosno pravoga Isusa Krista, zašto bi pisac Knjige o Jošui izmišljao laži o nasilnom Bogu kako bi podstaknuo vjernost i ljubav prema Njemu?
Kakva je to perverzija lagati o Bogu koji je Istina, da bi Ga ljudi više ljubili i bili mu vjerni?
Doktoru Mrakovčiću i sličnima bi bilo bolje da, ako su iskreni i ako nisu potpuni antropofili, odbace sveto Pismo i priključe se nekim istočnim religijama u kojima nema Boga**.
Konačno, ako je pisac Knjige o Jošui lagao i to tako grdno o Bogu, kako možemo znati da nije isto Mojsije lagao u Knjizi postanka?
Pretpostavljam da bih uz ne baš veliki trud, našao dokaze kako doktor bogoslovije ne vjeruje ni u Knjigu postanka, nego da vjeruje kako je Mojsije bio ili  primitivac prema današnjim znanstvenicima koji vjeruju u Veliki prasak i evoluciju i/ili da je lagao o postanku kako bi nam dao neku drugu poruku koju znaju samo modernistički teolozi, i neprosvjećeni puk kad se modernisti udostoje otkriti pozadinu Mojsijeve laži.
Ako je pak Mojsije lagao, zašto to nisu mogli i evanđelisti?
Jel onda Isus stvarno bio na križu i uskrsnuo, ili su evanđelisti to izmislili kako bi nam prenijeli neku sasvim drugu i skrivenu poruku koju znaju samo gnostici, arijanci, lažni prorok Muhamed i modernisti?
Nu, da ne idemo previše u širinu, vratimo se na temu Boga koji po novorednoj Crkvi nije nasilan, zato što je Bog ljubav.
Nasilje nije ništa manje ni ništa više nego primjena ili prijetnja nadmoćne sile nad nekim stvorenjem koji ima slobodnu volju, tako da taj, nad kim se vrši nasilje, ne može po nekom pitanju više realizirati svoju slobodnu volju.
Najočitiji primjer o čemu se radi je smrt. Čovjek želi živjeti, ali Bog koji je gospodar života i smrti jednostavno kaže - dosta je i čovjek umre.
Bog je učinio nešto što je protivno slobodnoj volji čovjeka, i ima na to pravo zato što je Bog, zato je to dobro nasilje.
Čovjek kad ubija drugog čovjeka čini izvanjski gledano isto nasilje kao Bog, ali na to nema pravo jer mu to pravo nije dao Bog koji je stvorio život i koji održava život, takvo nasilje je zlo i Bog će upotrijebiti pravedno nasilje nad ubojicom kažnjavajući ga vječnim paklenim prokletstvom.
Država kad izvršava smrtnu kaznu nad zločincem onda ona čini dobro nasilje, ako je za taj zločin Bog zapovijedio smrtnu kaznu.
Zato je herem bio dobro nasilje kojim je Bog, koristeći i iskušavajući Izraelce, kaznio kaananske pogane.
Nasilje mogu činiti sva bića sa slobodnom voljom, odnosno Bog, anđeli, demoni i ljudi***.
Nasilje se može činiti nad anđelima, demonima i ljudima.
Jer Bog je svemoćan i nitko Njegovu slobodnu volju ne može umanjiti.
Nasilje nad Bogom je nemoguće, Bog niti ne može trpjeti jer je vječan, jer kad bi trpio, onda bi vječno trpio.
Kad Bog ne bi bio nasilan, onda On ne bi bio Bog, što je apsurd.
Doktor  i modernisti su doktori apsurda, a ne doktori bogoslovije.
Kad Bog ne bi primjenio svoju beskonačnu moć, odnosno nasilje, u svijetu bi vladali demoni koji bi svoju nadmoćnu silu primjenjivali nad ljudima.
To bi bio pakao na Zemlji, i tomu se sve više bližimo zato što Bog, u svojem vječnom naumu, dozvoljava da se sve više moć demona nad ljudima manifestira kako bi zlo bilo na vrhuncu pred sam konac vremena kad će biti zauvijek pobjeđeno.
Zdrav razum nam kaže da nasilje po sebi nije ni dobro ni loše.
Presudno je po tom pitanju tko i zašto primjenjuje nasilje.
Ako je Bog upotrijebio nasilje ili zapovijedio nasilje ili ako Bog kažnjava, to je dobro nasilje bez imalo traga zloće, jer Bog je savršeno dobar.
Ako je Bog zapovijedio Izraelcima herem nad Kaanancima, onda svakom tko vjeruje u Boga to mora značiti kako su takvu kaznu istrebljenja Kaananci zaslužili.
Ali mala kaananska djeca nisu ništa kriva, reć će nam doktori teologije?
To samo dokazuje kako ne vjeruju u nauk Crkve o istočnom grijehu.
I da ne vjeruju kako je poganstvo i davanje ljudskih žrtava, pa i vlastite djece, poganskim bogovima koji su svi demoni kako nam kaže sveto Pismo, velik grijeh protiv Boga.
Također, nasilje koje su anđeli učinili nad demonima kad su ih izbacili s Neba na Zemlju, je dobro nasilje, jer su time poslušali zapovijed Boga.
Nije Bog tada prestao biti svemoguć, pa je zamolio pomoć dobrih anđela kako bi skršio pobunu demona, nego je Bog time iskušao anđele, i anđeli koji su odbili pobunu koji je potaknuo Lucifer, su uz vođu Mihaela što na hebrejskom znači 'tko je kao Bog', radosno i blaženo učinili nasilje nad pobunjenim anđelima.
Zašto radosno i blaženo, a ne smrknuto jer su morali upotrijebiti nasilje, umjesto da vode pregovore s demonima i pokušavaju s njima naći sporazumno rješenje uz obostrano uvažavanje i toleranciju?
Zato što je blaženstvo klanjati se i služiti Bogu, i to vječno. Zato se Božja zapovijed mora bespogovorno izvršiti bez vaganja i kalkukliranja kako ju izbjeći jer će nam tobož izvršenje zapovijedi izazvati neugode.
Biblijski proroci nam svjedoče kako je blaženo izvršavati Božje zapovijedi, imati ih stalno na pameti, ne radi samih zapovijedi, nego radi toga što su one izraz volje Boga od kojeg izvire svako dobro u izobilju.
Boga se mora slijepo slušati, a ne doktore koji nam davaju 'uljepšanu' sliku Boga koji nije pravi Bog, nego je njihova iskvarena želja kako Bog ne smije krojiti pravdu i upotrebljavati nasilje, a sve kako bi onda umjesto Boga i pravde, vladali demoni, nered, zlo, svakojaka perverzija i grozota pustoši kako sveto Pismo opisuje ljudsko društvo koje odbaci Boga i prihvati tobož u ime slobode čovjeka i borbe protiv nasilja, najcrnju dominaciju Sotone.

Na prethodnoj stranici 'Kvarnerskog veza' od stranice na kojoj je članak doktora teologije, je pismo anonimne kršćanke s otoka Krka koja se je deklarirala kao 'konzervativna kršćanka'.
Što je za plakat i pokazuje kako oni koji se zovu kršćanima nemaju blage veze što je kršćanstvo.
Dotična gospođa se je osvrnula na recentno 'vjenčanje' dvoje sodomita ženskog spola**** u Puntu na otoku Krku.
Anonimna 'doktorica teologije' ponavlja uobičajenu frazu novoredne Crkve, osuditi grijeh, a ne griješnika.
Dakle, ona nipošto ne želi osuditi to dvoje sodomita koji se u lice rugaju cijeloj tisućgodišnjoj kršćanskoj tradiciji Krka, i svim ljudima koji još imaju tragove naravnog morala, ona samo osuđuje čin perverznog vjenčanja, i život neka teče dalje kako god hoće.
Štoviše ona kaže: 'zar bismo trebali pograbiti kamenje i bacati ga na njih, podignuti transparente po cijelom otoku?'
Ne, ne i ne, nipošto nasilje prema sodomitima i neprijateljima Kristovim.
Krist je protivnik nasilja, a ako sodomiti postanu sve bezobzirniji i bezobrazniji, pa budu ljude izbacivali s posla koji se ne budu slagali s njima, ako budu djecu oduzimali roditeljima koji će ih učili da je sodomija zlo, onda ćemo se moliti da nas Bog spasi i sačuva od nasilja sodomita i države koja ih štiti i propagira.
Kako? 
Neka pošalje anđele. 
I što će onda anđeli? 
Oni će nas braniti.
Kako će vas braniti ako je nasilje zlo? 
Dobro, onda neka to učini Bog tako da promijeni srca sodomita, te ga oni prihvate i tako odbace od sebe sodomizam i nas puste na miru.
Bog to doista može učiniti, jer kako kaže sveto Pismo, On može od kamenja stvoriti ljude, od srca kamena, opet učiniti srca ljudska. Zato i molimo za obraćenje griješnika, zato molimo i za naše neprijatelje da im Bog promijeni srce te da nam prestanu biti neprijateljima.
Ali, zašto bi vam to Bog učinio?
Po čemu ste vi zaslužili da vam Bog usliša tu molitvu?
Pa vi niste spremni jedan transparent staviti kako se protivite sodomizmu, jer se bojite posljedica, jer se bojite da će vas mediji ocrniti, da ćete tako steći neprijatelje među moćnicima koji su zaštitnici sodomita.
Izdali ste Krista, a onda Ga molite da se bori za vas i umjesto vas.
Jer vi ste se umislili kako ste veći i milosrdniji od Boga, jer vi ste veći od Boga po tome što uvijek osuđujete nasilje makar nasilje dolazilo od Boga.
Osim kad vas neki razbojnik napadne i onda zovete u pomoć policiju kako bi ista primijenila nasilje nad razbojnikom.
Farizeji pred dvije tisuće godina nisu bili u takvoj mjeri farizeji.
Autorica na koncu završava s molbom Bogu da se smiluje tisućama izbjeglica, a da njih, novoredne katolike, oslobodi zla.
Nije imala hrabrosti reć Bogu - oslobodi nas najezde muhamedanaca, niti moliti Boga neka da milosti preobraćenja muhamedancima, što dobro zna da je politički nekorektno i da se kosi s postavkama novoredne Crkve.
Kojeg zla da vas oslobodi, kad ste vi sami prihvatili zlo, izdali Krista i sad vas Bog kažnjava najezdom muhamedanaca i sa sodomitima!


* Moguće je da u svijetlu invazije muhamedanaca objasne kako je grijeh sodomije ustvari grijeh negostoljubivosti kršćana prema muhamedanskim osvajačima.
** Učinili bi to oni, samo kome će ostaviti katedre na bogoslovijama i biskupijama i prihode od župljana i države? Ne valjda pravovjernim katolicima kojih su davno protjerali.
Oni ta oteta mjesta nastoje svim silama (uključujući državno nasilje, protiv kojeg su samo formalno) zadržati dok se ne stvori jedna svjetska religija u kojoj će se otkriti kako su hipi Isus, Buda, Muhamed ili bilo koji lažni prorok isti, jer Bog je ljuuubav i koji nema ništa protiv čovjeka koji se postavlja na mjesto Boga.
*** Nadam se da ne moram objašnjavati kako životinje ne mogu biti nasilne jer nisu umska bića, jer nemaju slobodne volje. One reagiraju instiktivno, one nemaju pojam dobra i zla, ustvari one nemaju nikakav pojam. Na opću žalost vjernika religije ekologije i majke Zemlje koja isto ne može biti nasilna, iako ti moderni pogani kažu - Zemlja trpi, Zemlja će se osvetiti ljudima zbog toga što joj čine.
 ****Sodomizam ne znači analni blud, nego protunaravni istospolni blud.

Nema komentara:

Objavi komentar

Komentiranje sam opet (4. svibnja 2023) dopustio videći da ima sve manje mjesta na net-u bez cenzure.