srijeda, 26. lipnja 2019.

Za susjeda Juru

Oni koji prate blog od početka i to pažljivo, znaju za mog susjeda Juru.
Jure je nekakav kvaziepiskop jehovih svjedoka na otoku Krku, i moj susjed (ne baš najbliži).
Saznao je pred nekoliko godina da više ne idem u mjesnu RKC crkvu, te se je onda dao na posao.
Uzaludno, jer nisam nikad čuo da je neki sedevakantist postao jehovin svjedok, a najmanje bih to očekivao od sebe :).
Tako sam znao ići baciti u podne smeće usred ljeta (dakle temperatura koja se približava onoj u kojoj će biti JS ako se ne odvrate od arijanizma), a Jure bi me zaskočio i krenuo misionariti kraj kontejnera za smeće.
Nakon toga bih ga pozvao na čašicu uzaludnog razgovora.
Inače Jure nije loše naravi, a bio bi preporođen kad bi odbacio arijanizam američkog tipa koji se krije pod nazivom jehovinih svjedoka.
Uzgred u pravilu JS nemaju pojma o povijesti Crkve i o povijesti hereza (problem je bio što i ja kao RKC sedevakantist nisam znao važne detalje povijesti Crkve prvog milenija) tako da najčešće prvi put čuju da postoji arijanizam kad im ga spomenete (što znači da korov JS teže uspijeva među obrazovanim ljudima).
Pa evo, ako kojim slučajem Jure prati blog, i ako zna engleski, onda neka otvori srce i posluša biblijske argumente koji bez ikakve sumnje ukazuju na istinu koju su sv.Trojica o Sebi objavila Crkvi.



Nevezano za Juru, Roosh je krenuo stopama pravoslavlja:


A na kraju ne samo za Juru, nego za sve nas - odlično predavanje o molitvi Očenaša:


I općenito o molitvi:




Nema komentara:

Objavi komentar

Komentiranje sam opet (4. svibnja 2023) dopustio videći da ima sve manje mjesta na net-u bez cenzure.