srijeda, 14. veljače 2018.

Još o raspravi

Pred tjedan dana sam prenio video u kojem je bila rasprava između rimokatolika i kako sam onda nazvao istočnog shizmatika.
'Istočni shizmatik' je Jay Dyer te moram priznati kako je on pokrenuo u meni lavinu sumnje u papinstvo i ideju nezabludivog Kristovog vikara na Zemlji.

Sedevakantizam kojeg sam držao više od jednog desetljeća jednostavno ne može biti dugoročno istina jer Crkva bez hijerarhije može biti samo privremeno stanje prije Apokalipse, nikako trajno stanje.

Još je bezumnije rješenje kako je Bergoglio nezabludivi Kristov vikar ne Zemlji čijem se autoritetu trebaju podrediti svi ljudi ako ne žele završiti u Paklu.

Priložiti ću novi video od Jay Dyera koji se osvrće na raspravu i dotiče se fundamentalnog teološko-filozofskog problema zašto je zapadno kršćanstvo zaglavilo u zabludama.
Vjerujem kako je to istina - oslanjanje zapada na helenističku pogansku filozofiju dovelo je do krive teologije i u konačnici zablude kako je rimski patrijarh Kristov vikar na Zemlji.
Obratite pažnju kako je na zapadu bilo mnogo pravovjernih rimskih papa i koje Pravoslavlje drži svecima.

Ako Bog da o tome ću pisati u budućim tekstovima na blogu.
Preporučujem da pogledate ostala predavanja Jay Dyera koji se osvrće na mnoge probleme u kulturi, znanosti, umjetnosti.




P.S. Ubacio sam nekoliko komentara na jedan drugi sedevakantistički blog o čemu možete pročitati ovdje.

2 komentara:

  1. Pročitala sam komentare na onom blogu. I vidim da ste upravo počeli odgovarati na pitanje koje sam htjela postaviti zadnjih dana, a to je koja će biti razlika između sedevakantista i istočnih shizmatika ako kraj svijeta ne bude tako skoro. Zanimljiv zaokret.

    OdgovoriIzbriši
  2. emile, čitao sam malo raspravu i mislim da je korisnik "Introibo Ad Altare Dei" odlično pobio tebe i onog još jednog pravoslavca koji ste mu kontrirali. emile, upao si u krizu vjere jer previše vremena posvećuješ povijesnim temama i teologiji a premalo vremena se baviš duhovnošću, kontemplacijom i molitvom. ne ideš na ispovijed i došao si do toga da si se potpuno pogubio iako si vrlo inteligentan i intelektualno pošten čovjek...

    OdgovoriIzbriši

Komentiranje sam opet (4. svibnja 2023) dopustio videći da ima sve manje mjesta na net-u bez cenzure.