nedjelja, 11. lipnja 2017.

Fašizam

Studirao sam u bivšoj državi u drugoj polovini osamdesetih.
I pripadao sam posljednjem naraštaju koji je i na tehničkim fakultetima imao predmet marksizma.
Kako je tada stega komunizma popuštala, a mi smo bili u buntovnim godinama, nismo skrivali prezir prema marksizmu. 
I oni koji su predavali marksizam manje više nisu u istog vjerovali pa naš subverzivni odnos nije bio vjerojatno prijavljen nadležnim službama komunističke države na izdisaju.
Kako smo trebali pripremiti referat o nekoj slobodnoj temi, većina nas se je odlučila napisati referat o fašizmu. 
Profesor je shvatio kako to ne će biti marksistička kritika fašizma, nego neizravna kritika komunizma, pa od referata nije bilo ništa.
I eto nakon 30 godina iskorištivam ovaj blog da bih ispunio svoj dug prema marksizmu.
Prvo moramo priznati kako i komunizam i liberalna parlamentarna demokracija vidi svojeg glavnog neprijatelja, osim dakako izvornog kršćanstva, u restauraciji fašizma, te znajući tu istinu lako zaključimo kako nije ništa neobično što su zapadne liberalne države navijestile rat Njemačkoj zbog napada na Poljsku (koji je izazvan pogromima Nijemaca u toj državi i nespremnošću poljske vlade da pregovora s Njemačkom koju je Poljska nakon prvog svjetskog rata podijelila pa je tako istočna Pruska bila odsječena od ostatka Njemačke, a grad poput Danziga-današnjeg Gdanjska je bio u blokadi) a da nisu istovremeno navijestile rat komunističkom SSSR koji je isto napao i okupirao Poljsku (a napao je i neke druge države).
Zapadne merkantilističke države kao i komunističke teže globalizmu, teže rušenju granica i stvaranju svjetske države pod njihovom dominacijom.
I kao što lopov viče drž'te lopova dok krade, tako su i te države optužile, prvenstveno Njemačku, kako imaju za cilj ako ne osvajanje cijelog svijeta, a ono barem osvajanje zapada.
Koliko je ta lažna propaganda bila jaka tako da su uspjeli dijelu Amerikanaca ukorijeniti strah od njemačke invazije. 
Sjetimo se filma "Veliki diktator" C.Chaplina koji je gotovo neizravno prikazao kancelara njemačke države kao psihopata koji sanja da je vladar svijeta. 
U to vrijeme SAD i Njemačka nisu bili u ratu, iako je SAD narušavao neutralnost vojno pomažući Veliku Britaniju i jedva čekajući razlog i povod da uđe u rat.
Takvi filmovi su bila priprema naroda da prihvati ulazak u svjetsku klaonicu kao manje zlo od toga da se vijore njemačke zastave na Capitol Hillu.




Posve je jasno kako je vlada SAD jedva dočekala napad Japanaca na Pearl Harbour i kako su isti napad isprovocirali vršeći pomorsku blokadu Japana koji bez vanjskih sirovina ne može funcionirati kao industrijska država.
Nadalje, sile osovine su nekoliko puta u ratu predlagale mirovni sporazum iako su bile tada vojno superiorne, zapadne liberalne države su te prijedloge glatko odbijale jer kako napisah, fašističke države su im bile prijetnja ne zbog navodnog imperijalizma kojeg nije bilo, nego da ne bi i u njihovim državama ojačali fašistički pokreti.
Vladajuća merkantilistička elita Velike Britanije se tako nije bojala Njemačkog osvajanja, jer su i sami vidjeli kako je Njemačka dozvolila evakuaciju stotine tisuća britanskih i francuskih vojnika u okruženju kod Dunkirka  preko kanala te kako je i njemački visoki dužnosnik Rudolf Hess doletio u Škotsku nudeći mir i povratak na predratne granice (i onda su ga držali u zatvoru do duboke starosti što je velika sramota za 'gordog Albiona').
Oni su se bojali O.Mosleya oko kojeg su se okupljali mnogi, najčešće oni iz radničkog staleža, tražeći promjenu britanskog društva:







Dosta sad o ratu, idemo razmotriti koje su to ideje fašizma i zašto su te ideje neprihvatljive međunarodnim kapitalistima i bankarima, kao i globalističkim ljevičarima - komunistima i anarhistima.
U mom kraju se za snop pruća kaže faš drva. 
Faš znači nešto s čime se omotava pa tako znači i zavoj za povijanje rana.
Izraz je stariji od fašizma prošlog stoljeća i ima korijen u Rimskom carstvu koje ga je upotrijebljavalo kao simbol jedinstva.
Jedan prut se da lako slomiti, ali ako je mnogo pruća povezano u faš, u snop, onda je to praktično nemoguće.
Prva dakle i temeljna odlika fašizma je jedinstvo naroda u narodnoj državi.
Dakako, tu je i sklonost tradiciji i povijesti, jer sve uspješne države i narodi bili su jedinstveni, dočim je moderni vijek donio raslojavanje naroda i društva i njegovu partikularizaciju.
I dok liberalizam-kapitalizam predlaže rješenje u rušenje svih država i svih prepreka za prolaz kapitala i radne snage te će tako u tom stanju svjetske države bez granica s velikim blagostanjem, produktivnosti i isto velikim konzumerizmom prestati antagonizmi i podijele u društvu, komunizam predlaže isto stvaranje svjetske države koja će putem sile ukinuti privatno vlasništvo kojeg vidi kao glavnu prepreku ponovnom ujedinjavanju čovječanstva.
Te dvije opcije se odlično mogu prepoznati u dvjema znamenitim knjigama, "Vrli novi svijet" i "1984". Pokazalo se je kako to nisu utopijske knjige nažalost.
Fašizam dakle ne smjera na osvajanje svijeta i širenje imperijalizma, a to mu glavni oponenti licemjerno predbacuju.
Fašizam će bez velikog razmišljanja prihvatiti da njemu susjedni narodi prihvaćaju neku drugačiju ideologiju ako su granice prema tom narodu i državi čvrste i nema mogućnosti širenja te ideologije na njihovu državu.
Fašizam nema problema ako se u susjednoj državi ukine smrtna kazna ili ako se svi luđaci otpuste iz ludnica, dok liberalizam i komunizam uvijek rade na ukidanju različitosti i nametanju svoje ideologije cijelom svijetu.
Vidimo kako liberalizam danas nameće cijelom svijetu legalizaciju perverzija.
Budimo sigurni kako to fašističke države ne bi radile, ne samo zato što su inače protiv javnog nemorala, nego zato što se drže svojih granica.
Drugi svjetski rat su isprovocirale i formalno objavile zapadne liberalne države (Velika Britanija i Francuska su objavile rat Njemačkoj i započele s neprijateljskim akcijama) kako bi se nakon tog rata mogao nesmetano širiti liberalizam i prateća dekadencija kao podloga za stvaranje jedne svjetske države na ruševinama starog društva i poretka.
Toliko o vanjskoj politici fašizma koja se svodi na - neka svaki narod odlučuju o svojoj sudbini
(fašističke države su se uključile u rat u Španjolskoj zato što je bilo posve jasno kako međunarodni liberalizam-judeo-masonerija i komunizam žele nametnuti španjolskom narodu uništenje religije,  tradicije i same egzistencije naroda).
Da bi sad ušli u predstavljanje unutarnje politike fašizma koji se donekle razlikuje od države do države, dobro je pogledati slijedeći video u kojem su iznesene teze njemačkih nacional-socijalista:


Idemo redom:
1. Tražimo jedinstvo svih Nijemaca u Velikoj Njemačkoj na temelju načela o samoodređenju svih naroda.
Prvi svjestki rat je čudno i porazno završio za Nijemce. Njemačka je kapitulirala a da nije niti jedna čizma vojnika sila Antante bila na njemačkom tlu. Svim narodima je obećano pravo na samoodređenje osim Nijemcima i uskoro su sile pobjednice podijelile dobar dio njemačkog teritorija koji je povijesno i etnički pripadao njemačkom narodu, od Francuske, Danske, Poljske, Čehoslovačke, Jugoslavije (u Mariboru je bila njemačka većina kao i u još nekim gradovima), Italije.
2. Tražimo da Nijemci imaju ista prava kao i ostali narodi te da se ukine Versajski sporazum
Posve razumljivo, jer ne samo što su Nijemci izgubili mnogo svog povijesnog i etničkog teritorija, nego su dobili okupaciju najbogatijeg područja uz Rajnu, kao i plaćanje suludo velike ratne reparacije zbog koje je u Njemačkoj izbila glad, nezaposlenost, nezabilježema hiper-inflacija koju su iskoristili pravi gospodari svijeta za jeftino kupovanje njemačkih nekretnina.
3. Tražimo zemlju i kolonije za opstanak našeg naroda i naseljavanje našeg viška naroda
Ovo je problematično, iako je poznato kako je u Njemačkoj bila puno veća gustoća stanovništva nego na prostranom istoku Europe.
Ustvari Nijemci ovdje nisu ništa drugo tražili nego što su Britanci već imali, ili što su već uradili Francuzi ili Rusi koji su osvojili ogromna azijska prostranstva.
Ipak, na kraju se sve svodi na latinsku izreku - quod licet Iovi, non licet bovi, što je dopušteno Jupiteru nije volu, što je dopušteno Englezima, nije Nijemcima.
Tako da je licemjerno kad ovu postavku napadaju Englezi ili Francuzi ili Amerikanci ili Rusi ili Turci ili Arapi.
Ovo mogu kritizirati samo mali narodi poput našeg koji su bili žrtve osvajanja velikih naroda.
4. Samo oni koji su naši zemljaci mogu biti državljani (njemačke države). Samo oni koji su njemačke krvi, bez obzira na vjeru, mogu biti naši zemljaci. Stoga židovi ne mogu biti naši zemljaci (i državljani)
Danas u vremenima dekadencije i smrti zapada to zvuči kao opasna ludost.
Ludost za koga? Za one koji vladaju svijetom i koji se u svakoj državi žele osjećati ne samo kao punopravni državljani, nego naddržavljani - židovi.
Njemačka nije bila višenacionalna država, nego vrlo homogena uz mali postotak židova koji je zahvaljući rezultatima prvog svjetskog rata i hiperinflacije postao višestruko zastupljen u upravljačkim strukturama društva, u bankarstvu, u kulturi, medijima i školstvu.
Židovi su oduvijek bili lutajući nomadi tražeći teritorij i narod u kojem će najlakše doći na površinu, uživati povlastice bez obveza, a kad zagusti ili dođe rat, jednostavno dignuti sidro i potražiti drugu državu i narod za parazitizam. 
Sjetimo se kako su i u nedavnom ratu židovi iz Sarajeva imali poseban tretman te su posebnim zrakoplovom evakuirani iz opkoljenog grada. 
Zar ne bi trebali, ako su ravnopravni državljani s drugima, imati ratnu obvezu kao i drugi te ostati braniti Sarajevo?
Nisu je nikad ni imali, zato sve do francuske revolucije, iza koje su stajali zajedno s masonima, nisu imali državljanstvo u europskim zemljama.
S druge strane vidimo kako međunarodna merkantilistička klasa koja podriva nacionalne države u istima traži da nacionalne manjine moraju imati super prava, kako trebaju imati dvostruko pravo glasa kao u RH, kako mogu rovariti protiv države čiji su državljani i k tome dobijati za isto novac od proračuna nacionalne države.
To je nedopustivo u narodnoj državi, stoga su europski narodi osuđeni na nestanak jer žive u formalnoj narodnoj državi koja to de facto nije, jer se ni ne brine o pravima i interesima naroda čije ime nosi.
5. Oni koji nisu državljani moraju živjeti u Njemačkoj kao stranci i moraju biti pod zakonom o strancima
Moj pokojni djed je bio stranac u Njemačkoj u koju je došao trbuhom za kruhom baš u to vrijeme.
Nikad nisam čuo da se je žalio što je tamo imao status stranca, što nije imao pravo izlaska na referendum ili što nije imao obvezu ići na vojnu vježbu ili kasnije u rat.
On je bio državljanin ovdje i ovdje je bila njegova domovina i zemlja njegovih predaka i vjerojatno je bio zahvalan Njemačkoj zato što ga je primila kao stranca radnika.
Suvremena Njemačka nije njemačka nacionalna država zato što se ne brine i ne štiti Nijemce, nego je dala državljanstvo milijunima stranaca koji nisu Nijemci i koji ne žele biti Nijemcima, nego samo uživati beneficije života u uređenoj njemačkoj državi koja nije nastala preko noći, već je rezultat tisućljetne njemačke kulture i truda kojeg su Nijemci kroz povijest uložili u svoju zemlju.
6. Pravo birati vlast i određivati zakone njemačke države pripada samo državljanima. Stoga tražimo da javno upravljanje bilo kakve naravi, bilo u središnoj vlasti, ili u županiji ili u gradu ne bude u rukama bilo koga tko nije državljanin
Nitko normalan ne može biti protiv ovog zahtijeva.
Čitamo pak ovih dana kako je vlast u Irskoj preuzeo sodomit Indijac.
Doduše, majka mu je Irkinja. Ali takav mješanac više nije Irac i oduvijek su narodi nastojali spriječiti takvo mješanje koje dovodi do nestanka naroda. 
Netko će reć - pa na dvorovima su se ženili sa strancima. Ali ti stranci su kulturno, povijesno, rasno i religijski bili slični s domicilnim narodom tako da su se bez problema djeca iz takvih brakova asimilirala.
Poljaci ili Hrvati se mogu asimilirati u Irce, ali Indijci i crnci ne mogu.
7. Tražimo da njemačka država prije svega poduzme korake kako bi državljani živili pristojno i zarađivali za život. Ako ne bi bilo moguće osigurati hranu svim državljanima, onda stranci nedržavljani moraju biti odstranjeni iz države
A danas se Nijemci izbacuju iz državnih socijalnih stanova kako bi muhamedanci iz Afrike i Azije ušli u iste.
Njemačka je država svih naroda svijeta poredanih tako da čim neki narod ima manje sličnosti s Nijemcima, to ima veća prava. Najmanja prava imaju Nijemci.
Znamo zašto je u takvoj nenjemačkoj Njemačkoj zabranjeno proučavati i naučavati vlastitu povijest te umjesto toga se traži da svaki Nijemac kad se ujutro probudi zažali što se je probudio kao Nijemac i tijekom dana traži nenijemce da se ponizi pred njima zbog zločestih nacionalnih socijalista koji su tražili da njemačka država bude njemačka država.
Ova točka isto naglašava drugi dio imena nacional-socijalizma, država ima prvenstveni cilj voditi brigu o zadovoljavanju osnovnih potreba državljana.
8. Svaka daljnja imigracija nenijemaca se mora spriječiti. Tražimo da se svi stranci koji su ušli u Njemačku od kolovoza 1914. natjeraju da ju napuste odmah
Dakle, ovo su zahtijevi iz vremena velike nezaposlenosti i gladi u Njemačkoj.
Nakon nevjerojatnog gospodarskog i inog oporavka i uzleta u 30-tima, Njemačka je dozvolila opet ulazak strane radne snage kad više nije bilo nezaposlenih Nijemaca.
Također se da zaključiti kako su mnogi nenijemci ušli za vrijeme rata u Njemačku, po svoj prilici se radi o židovima.
9. Svi državljani moraju imati ista prava i dužnosti
Ovo je protunaravno, jer svi državljani nisu isti da bi mogli imati iste dužnosti i iz istih proizlazeća prava.
Pretpostavljam da su nacionalni socijalisti Njemačke htjeli s tim zahtjevom izjednačiti Nijemce s, u wajmarskoj Njemačkoj, vladajućim židovima, ali pravda i laž ne mogu ići zajedno, samo pravda i istina.
Primjerice, muškarci i žene nisu isti, muškarci, ako su zdravi tjelesno i mentalno, imaju dužnost ići u rat braneći državu ili na nižoj razini dužni su braniti svoju ženu, djecu i posjed. Žene te dužnosti nemaju, ali imaju dužnost voditi kućanstvo (biti ekonomi u kući), rađati i odgajati djecu (naravno i očevi) i u skladu s tom dužnosti ne mogu se baviti s javnim poslovima.
Netko tko je mentalno retardiran ne može imati iste dužnosti kao i netko tko nije, i naravno da onda ne može imati i ista prava. 
Onaj tko je zdrav, mora se brinuti o onima koji nisu, pa je i naravno da ne mogu imati ista prava.
Netko tko je nesposoban voditi samostalno svoj život pa sebi i svojoj obitelji ne može pribaviti za život nužna materijalna sredstva, nego ovisi o drugima kod kojih i za kojih radi, ne može imati ista prava kao i onaj tko se može skrbit samostalno o sebi i o svojoj obitelji i pri tome eventualno zapošljavati ove koji to ne mogu.
Netko tko je sposoban tjelesno i mentalno brinuti se o sebi i svojima, nema prava biti lijen i živiti od socijalne pomoći, i ako se ne pokrene, ne može imati ista prava kao i oni koji rade.
Na koncu, netko tko je prekršio zakone i javni moral, ma koliko bio sposoban i bogat, ne može imati ista prava koja imaju oni koji nisu robovi, koji nisu na robiji (jer prekršitelji zakona moraju biti na robiji gdje prisilno rade kao robovi, a nemaju prava kao oni koji nisu na robiji).
Čini mi se da su po ovom pitanju njemački nacionalni socijalisti naslijedili zabludu francuske revolucije o jednakosti. 
10. Prva dužnost svakog državljanina je da mora raditi, tjelesno ili duhovno. Nitko ne smije raditi bilo što što bi bilo protiv interesa zajednice i dobrobiti svih
Njemački nacionalsocijalisti su bez sumnje, stavili veliki naglasak na rad i uspjeli su u rekordno kratkom vremenu suzbiti ogromnu nezaposlenost.
Po ovom pitanju vratili su se na postavke starog organskog društva koje nije dozvoljavalo da se netko bavi s nečim što to ne bi odobrila zajednica.
Paljenje nemoralnih knjiga i dekadentnih likovnih djela je dobar primjer kako su nacionalsocijalisti ovaj zahtjev uzeli zaozbiljno.
Ondašnja Njemačka je poticala kulturni rad, ali nikako rad na uništavanju kulture putem pisanja knjiga koje smjeraju na uništavanje morala i tradicije, ili sličnih likovnih ili glazbenih (ne)djela.
Likovna izložba u kojoj bi netko postavio neopranu zahodsku školjku nemoguće je da bi bila održana u Njemačkoj, a već gotovo stoljeće to se na zapadu naziva umjetnošću ili tobožnjom kritikom društva putem idiotske umjetnosti.
Moderna tribalna pop glazba koja potiče na hedonizam i seksualnu raspuštenost ne bi se niti danas mogla slušati da nisu 'saveznici' pobjedili u posljednjem svjetskom ratu.
Pornografija, bila ona na nekom mediju ili prikazivana na pozornicama i koja je do dolaska na vlast ovih koji su postavili ove zahtijeve, cvjetala u wajmarskoj Njemačkoj (tada je tamo i snimljen prvi sodomitski film), bila je stavljena izvan zakona.
Očito oni koji su pobijedili u ratu nisu imali ništa protiv dekadentne umjetnosti i pornografije.
Štoviše, oni koji su vukli konce u pozadini, svjesno su išli na širenje takvih bolesnih i sotonskih ideja kako  bi se potpuno uništilo ostatke organskog kršćanskog društva.
Zanimljivo je da na videu autor koristi uobičajene psovke koje možemo danas slušati na svakom filmu, bilo stranom bilo domaćem.
U ondašnjoj Njemačkoj video bi bio zabranjen ili cenzuriran zbog toga. 
Ali i u NDH u kojoj se je javno prostačenje smatralo prekršajem i kažnjavalo se.
Stvarno je ironija kad se to događa u ovom videu i to dok autor komentira ovaj zahtijev nacionalsocijalista.
Usput primjetio sam da je autor klasično tetoviran kako je već danas nažalost moda.
Tetoviranje, smatrali ga kao tjelesnim ili duhovnim radom, je protivno interesu organske zajednice i prilično sam uvjeren kako u Njemačkoj nije bilo 'salona' za tetovažu i piercing.
11. Sav nezarađeni prihod ili prihod koji ne dolazi od rada treba biti ukinut
U ovome se prvenstveno smjeralo na međunarodni financijski kapital ili bankarstvo koje se temelji na kamatarenju koje se je još od renesanse, kao zločesti duh iz boce, pustilo u zapadno društvo.
O tome sam pisao na blogu. U predrenesansno vrijeme bankarstvo je smatrano grijehom iste razine kao i sodomizam s kojim ima mnoge sličnosti.
Sodomiti postižu ekstazu na protunaravan način koji je stoga jalov, ne rađa novi život (jer život se ne rađa u debelom crijevu iz koje izlazi ono što je mrtvo - izmet).
Bankari ne stvaraju nove vrijednosti od koristi za društvo, oni siju smrt u gospodarskom i duhovnom smislu. Dante, u svom "Paklu" stavlja sodomite i kamatare na dno Pakla.
Naravno da se u ovom jalovom smislu smatra kako je nezarađen prihod onaj kojeg dobije prostitutka ili razbojnik, ili pop pjevač, skladatelj ili glumac, redatelj koji pod kulturom prodaje smrt.
12. Budući svaki rat nameće velike žrtve u krvi i dobru, sav ratni profit se smatra veleizdajom (izdajom naroda). Stoga zahtijevamo potpunu konfiskaciju imovine ratnih profitera
Ovdje se može primjetiti kako su članovi stranke bili većinom borci iz prvog rata te su s pravom osjećali mržnju prema ratnim profiterima.
Ne znam koliko se je ova točka sprovela u djelo nakon osvajanja vlasti.
Znajući za 'noć dugih noževa' kad su se obračunali s vlastitim članovima iz SA (među kojima je navodno carevao sodomizam i želja za neprestanom revolucijom koja je vjerojatno iz onog prvog proizlazila), za pretpostaviti je da ratni profiteri nisu bolje prošli.
13. Zahtijevamo nacionalizaciju svih kapitalističkih trusteva (udruženja krupnih kapitalista koji onemogućavaju da se netko mimo njih pojavi na tržištu)
Zaista su providni oni koji su sa stajališta komunizma ili globalnog liberalizma tumačili kako je fašizam bio u službi krupnog kapitala.
Kao u izreci - drž'te lopova.
Fašizam je nastojao uništiti velike kapitalističke korporacije koje onemogućavaju da se mali ljudi i poduzetnici postave na noge.
Komunizam pak pod krinkom borbe protiv kapitalizma, nacionalizira i krupne i sitne poduzetnike i veleposjednike i sitnoposjednike, kako bi sve partija preuzela pod svoju kontrolu.
Komunizam, iza kojeg su stajali ili još stoje najbogatiji židovi, je super nadnacionalni kapitalistički trust koji dokida svaku potencijalnu konkurenciju.
14. Zahtijevamo dijeljenje profita radnicima u velikim industrijama
Ovo niste sigurno mogli nigdje pročitati da se je događalo pod 'kapitalističkim' fašizmom u širokim publikacijama komunizma i liberalizma.
NSDAP - ovo 'A' koje označava radnike nije bilo bez veze.
Da, fašisti su tražili nešto što su desetljećima kasnije pokušali jugoslavenski komunisti uvesti sa samoupravljanjem koje je dobra ideja kad ju sprovode moralni ljudi, a što to nisu bili nikad komunisti koji niječu postajanje javnog i naravnog morala.
15. Zahtijevamo povećanje staračkih mirovina
Mirovinski sustav, kao i zdravstveno-socijalni te školski, napravljen je kako bi se uništilo organsko društvo.
U ovome su sigurno bili u krivu, a to je zato što su vjerovali ili su postovjetili organsko društvo s nacionalnom državom.
Nacionalna država se mora brinuti, kao što su se nekada kraljevi brinuli, o sprovođenju reda i zakona, kao i o obrani države od vanjske ugroze. Sve ostalo pripada organskom društvu.
Velike industrije iz gornje točke ni ne smiju postojati, jer je kao prvo nehumano raditi u istima, i drugo zato što organsko društvo nema potrebe za masovnom proizvodnjom.
Zamislite da se negdje sastane neki klan i da im netko predloži - prestati ćete se baviti s malim obrtom i poljoprivrednom proizvodnjom, od sada ćete svi ići raditi u tvornicu koju ćemo podignuti na mjestu vaših njiva.
To bi bio samoubilački potez organskog društva. 
Što se je i dogodilo u posljednjim stoljećima.
16. Zahtijevamo stvaranje i održanje srednje klase, komunalizaciju velikih trgovina koje će biti dane u jeftini najam malim trgovcima, a država, županije i općine moraju dobavljati sebi potrebne robe od tih malih trgovaca
I kroz ovaj zahtijev vidi se tendencija fašizma da se obračuna ili da onemogući širenje krupnog kapitala na korist stvaranja srednje klase.
Treba reći kako su ti super bogati kapitalisti nastali u liberalnom 19.st. i koji su imali onda, kao i sada, za cilj postići totalnu dominaciju u društvu.
Naravno, ne radi se o jednom bogatašu, nego o njihovoj organizaciji kroz vid trusteva, ili skriveniji oblik preko masonskih loža (koje su stavljene izvan zakona u fašističkim državama). 
Kod nas u RH se dogodio suprotan proces, mnoštvo malih poduzetnika je nestalo, korumpirana država je pomagala pojedine velike tajkune iza kojih opet stoji međunarodni kapital i masonerija.
Malih trgovina gotovo više da i nema, svi kupujemo manje više u ogromnim super-marketima u stranom vlasništvu, ili u domaćem s tendencijom da se prodaju nekom stranom trgovačkom super lancu.
17. Zahtijevamo agrarnu reformu u skladu s nacionalnim zahtijevima i donošenja zakona o eksproprijaciji vlasnika bez naknade za zemlju od općeg interesa, ukidanje zemljišne rente i zabrani svih špekulacija sa zemljom
Eksproprijacija bez naknade je nepravedna. 
Naknada treba biti pravična, niti bescijenje kako to traži ovaj zahtjev, niti ucjena vlasnika koji traži višestruku naknadu od tržišne cijene.
Možda je povod ovom zahtijevu bila situacija u kojoj su postojali veliki zemljoposjednici koji su živjeli od zemljišne rente i koji su ucjenjivali državu tražeći velike novce za izvlaštenje.
Zemlja je važnija od svih tvornica, hotela, dvorana, kampova, plaža, restorana ...
Bog je zapovijedio Izraelu da se zemlja pravedno podijeli među dvanaest plemena, te da se nakon 7 godina zemlja vraća pravom vlasniku koji ju je eventualno izgubio radi duga, a da se svake jubilarne 50-te godine brišu svi dugovi.
Zemlja je Božja kao i sve što je stvorio, a On nam je poručio kako zemlja ne može biti ekskluzivno vlasništvo nekog bogataša koji će živjeti od rente, od iznajmljivanja zemlje onima koji na zemlji rade.
Osim što se ne slažem s idejom o besplatnoj eksproprijaciji, ostalo smatram dobrim zahtijevom da se zemlja podijeli na čim više obitelji koji će zemlju obrađivati.
Dakako, ako ju prestanu obrađivati, naravno je pravo da im se ista oduzme bez naknade i što je bilo propisano u mnogim srednjevjekovnim statutima, primjerice Krčkom(Vrbničkom) prema kojem je knez (onda Frankopan) oduzimao zemlju onima koji je nisu obrađivali.
18. Zahtijevamo bespoštedni rat protiv svih koji rade protiv općeg dobra. Izdajnici, kamatari, ratni profiteri trebaju biti kažnjeni smrtnom kaznom bez obzira na rasu ili vjeru
Kako inače suzbiti opći nemoral, propadanje i nestanak, ako ne odstraniti one koji ga uzrokuju?
U Rimskom carstvu državni službenik koji je bio uhvaćen da je korumpiran nije bio izgnan ili poslan na robiju u neki rudnik soli. Bio je usmrćen. Tako je Rimsko casrtvo moglo toliko dugo trajati i gospodariti svijetom. Vjerojatno nije niti bilo mnogo takvih smrtnih kazni, jer je 'naravoučenije' u slučaju smrtne kazne za tako 'malu sitnicu' kao što je dobijanje sitnog mita, vrlo učinkovito na razmišljanje potencijalnih kršitelja zakona. 
19. Zahtijevamo da se Rimsko pravo koje služi kao materijalističko uređenje svijeta zamijeni s Njemačkim općim pravom
Nisam pravničke struke pa ne će ulaziti previše u ovo pitanje.
Zasad mi se čini da su njemački nacional-socijalisti htjeli time odbaciti Rimsko pravo kao temelj sv.Rimskog carstva njemačke krvi, vjerujem da su tu bili u krivu. I što se tiče odbijanja Rimskog prava, a pogotovo po pitanju sv.Rimskog carstva.
Prethodno sam pisao kako se Nijemci i Talijani nisu smjeli ujediniti zbog posebne uloge koju su ti narodi imali u kršćanstvu.
Njemački nacional-socijalisti su stavljali interes njemačkog naroda ispred interesa kršćanstva, a to je dakako zabluda.
20. Kako bi svaki mogući i vrijedni Nijemac postigao visoko obrazovanje i tako došao do prilike za vođenjem (države i društva), država mora preuzeti odgovornost potpunog organiziranja kulturnog sustava naroda. Nastavni program treba biti tome prilagođen. Koncepcija ideje Države treba biti naučavana u školama od početka. Tražimo posebno da nadarena djeca siromašnih roditelja, bez obzira na njihovu poziciju i zanimanje, budu školovana na trošak države
I tu se ponavlja zabluda koja nadležnost organskog društva daje nacionalnoj državi.
Školstvo ne smije biti u nadležnosti države, nego prvenstveno roditelja, zatim roda.
Inače država postaje kao janjičarski sustav koji djecu odgaja protivno volji roditelja i to se metaforički može shvatiti kao otimanje djece.
Što s nadarenom djecom?
Ako su od Boga dobili talent darovitosti u znanju, Bog će znati kako se isti dar treba oploditi.
Uvijek je Crkva bila ta koja je takvu nadarenu i siromašnu djecu obrazovala. 
21. Država ima dužnost podignuti standard narodnog zdravlja podižući majčinske centre, zabranjujući rad djece, povećavajući tjelesnu spremnost preko uvođenja obveznih športskih igara i gimnastike i s najvećim mogućim ohrabrenjem i podrškom organizacijama koje se brinu oko tjelesnog zdravlja mladih
Opet isto. Iako je to dakako napredak u odnosu na liberalnu demokraciju koja ne vodi računa o ničemu osim o interesima krupnog međunarodnog kapitala.
Rješenje nije u fašističkoj državi koja će zamijeniti organsko društvo kojeg više nije bilo, nego vratiti se u organsko društvo.
Tko se može bolje brinuti o tjelesnom i duševnom zdravlju djece nego roditelji i njihov rod?
S druge strane športski uspjesi koje je imala istočna komunistička Njemačka, nešto u manjoj mjeri zapadna, mogu se najviše zahvaliti tom državnom sustavu kojeg je uspostavila nacionasocijalistička Njemačka.
I koje su posljedice danas?
S rasulom takve države nestalo je i športskih rezultata i kulture gimnasticiranja.
Ponavljam, to je briga organskog društva, a ne nacionalne države, bila ona fašistička, komunistička ili liberalna.
22. Zahtijevamo ukidanje regularne vojske i osnutak narodne vojske
Evidentno je kako svi muškarci ne mogu biti ratnici te da su se najveća krvoprolića dogodila od napoleonskih ratova na ovamo kad se je uveo obvezatni vojni rok s politikom opće mobilizacije.
Organsko društvo treba biti spremno braniti svoj teritorij, a ako je ugroza veća, onda se svi rodovi povežu u obrani koju onda vodi kralj.
Očigledno je da je nužno postojanje stajaće profesionalne vojske koju čini mi se ovaj zahtijev želi ukinuti, a da se ostali sposobni muškarci moraju pripremiti za slučaj rata.
23. Zahtijevamo da se pokrene zakonska kampanja protiv onih koji šire hotimične političke laži i šire ih preko tiska. Kako bi bilo moguće osnivanje njemačkog tiska zahtijevamo da svi urednici i njihovi pomoćnici u novinama koje se tiskaju na njemačkom jeziku budu njemački državljani te da se nenjemačke novine mogu tiskati samo uz dopuštenje države. Iste ne mogu biti na njemačkom jeziku ...
Ovo je sasvim naravno, a mi živimo u nenaravnim vremenima kad su vlasnici tiskovina na hrvatskom jeziku stranci koji evidentno tjeraju globalnu agendu. 
Narod koji nije svjestan kako se mediji koriste kao sredstvo rata prije samog rata, zaslužio je da budu porobljen i prije rata.
Svaka laž mora biti kažnjiva u mjeri u kojoj nanosi štetu onom koji u laž povjeruje.
Stoga su najveće laži ne one koje smjeraju da se nekoga liši materijalnih dobara, nego one koje smjeraju da se u jednom narodu unište duhovna dobra.
Daklem novinari, urednici i vlasnici novina trebaju biti daleko više kažnjeni nego neki prevaranti na ulici ili u gospodarstvu.
Naravno da su se lažljivci organizirali u novinarske udruge koje ustvari brane njihovo izmišljeno pravo na laž.
U organskom društvu jednostavno nema te mogućnosti. Novine ako postoje služe da se šire novine to jest vijesti od interesa tog društva. I te novine nitko ne će izdavati niti u njima pisati ako nije član organskog društva.
24. Zahtijevamo slobodu svih vjera u državi ako iste ne ugrožavaju postojanje države ili ne vrjeđaju moral njemačke rase. Stranka (NSDAP) podržava pozitivno kršćanstvo ne naglašavajući ni katoličanstvo ni protestantizam, te se bori pritiv židovskog materijalističkog duha izvana i iznutra (zemlje) i uvjerena je kako dugotrajna obnova našeg naroda može doći samo iznutra na načelu: opće dobro prije pojedinačnog dobra
Dakako da je i ovdje problem. Kršćani se moraju boriti za kršćansku državu, a ne za nacionalnu državu koja ne će biti niti kršćanska niti protestantska.
Njemački narod je ustvari više uništen s M.Lutherom nego što ga je uništio drugi svjetski rat i poslijeratna antinjemačka propaganda. Bez protestantizma ne bi se niti srušilo sv.Rimsko carstvo njemačke krvi.
Dakako da je istinito načelo kako je opće dobro starije od pojedinačnog.
Na zabludi kako je pojedinačno važnije, počiva liberalizam.
25. Kako bi se ovaj program sproveo, zahtijevamo uspostavu jakog središnjeg autoriteta u državi, bezuvjetnog autoriteta središnjeg političkog parlamenta države i svih njezinih organizacija ...
Ne, tako nije funkcioniralo sv.Rimsko carstvo njemačke krvi.
Car je dakako imao autoritet, ali ne takav koji je mogao preuzeti nadležnosti koje su subsidijarno pripadale organskom društvu.
Kršćani se ne mogu bezuvjetno podložiti nikom od stvorova, ne može biti nikakva ugroza koja bi opravdala nekog da uzme mjesto Krista Kralja.
Štoviše, takva ugroza je i smišljena od neprijatelja Kristovog kako bi se donio na vlast Antikrist.

Fašizam odnosno nacional-socijalizam je bio pokušaj da se uspostavi organsko društvo bez Crkve i bez pravog organskog društva.
Svakako da je takvo društveno uređenje bilo bliže kršćanskom idealu nego moderni liberalni globalizam u kojem sad živimo ili globalni komunizam.
Bolji je bio u tom smislu što se je držalo do naravnog morala, što se nije ustručavalo oštro suprostaviti dekadenciji i nemoralu, što se je više vodilo računa o običnim ljudima, nego o globalnim i lokalnim elitama povezanim s globalnima, što se je dalo naglasak na rad, a usprostavilo se špekulacijama i kamatarenju.
Međutim, glavni problem fašizma je što se je stranka koja ga je promovirala stavila sebe ili svog vođu u središte, umjesto Krista Kralja i Crkve.
Španjolski katolici falangisti i tome slični (kršćanskih falangista je bilo sve donedavno i u Libanonu) koji su se suprostavili boljševicima i međunarodnim liberalima su bili puno bliži kršćanskom idealu.
Mišljenja sam kako je Bog dopustio da strana koja je bila manje zla izgubi posljednji rat, zato što ta strana nije vodila do obnove kršćanstva i zato što se po Božjem vječnom dekretu približava vrijeme Antikrista koji ne može doći ako se prethodno ne sruši brana protiv poplave dekadencije i nemorala i brana nacionalnih država koje treba uništiti da bi se stvorilo kratkotrajno globalno carstvo onog suprotnika Kristu Kralju.

Ovakav referat ne bih napisao u ono vrijeme.
Ne radi toga što bih se bojao posljedica.
Nego zato što mi tada istina vjere nije bila poznata.
Doista, sve oko nas i u nama moramo promatrati očima vjere, jer samo tako ne ćemo upasti u zabludu.
Fašizam je bio zabluda, ali manja nego globalni liberalizam i globalni komunizam.
Bez sumnje fašizam je spriječio da cijela Europa padne u ruke komunizma nakon boljševičke revolucije.
Znamo da liberali nisu imali niti volje niti želje tući se po ulicama s komunistima, i da su im komunisti bili bliži baš zbog ideje globalizma.
U isto vrijeme su židovi navijestili rat Njemačkoj 1933. kad je i SAD priznao komunistički SSSR i tajno ga opskrbio s tehnologijom znajući kako će se ta tehnologija iskoristiti za budući rat.
Bilo bi bolje da je dragovoljce za borbu protiv komunizma organizirala Crkva, nešto slično kao u Meksiku i Španjolskoj (znamo kako je to najvjerojatnije bila anticrkva jer su izdali kristerose u Meksiku i zabranili francusku katoličku akciju koja se je mogla mjeriti s komunistima jer se nije bojala suprostaviti im se na ulicama), ipak moramo odati priznanje tim fašističkim dragovoljcima, od kojih su većina bili katolici, što su izvojevali pobjedu nad komunizmom (ali nisu mogli u veleratu koaliciju liberala i komunista uz sudjelovanje SAD).
Mnogi danas pokušavaju predložiti povratak fašizmu kao rješenju za ova nemila vremena opće dekadencije.
Trebamo se kloniti polovičnih rješenja i svakako ne podržavati postojeće stanje globalne pobune protiv Boga.

P.S. U međuvremenu je na youtube došao video koji daje povjesni prikaz kako se je nacional-socijalistička Njemačka borila protiv globalizma i međunarodnog kapitalizma:















Nema komentara:

Objavi komentar

Komentiranje sam opet (4. svibnja 2023) dopustio videći da ima sve manje mjesta na net-u bez cenzure.