četvrtak, 10. kolovoza 2017.

Porezi i potresi bez krastavaca

Novinari su se nekad žalili tijekom ljetnjih mjeseci, kad političari i razne zvijezde ovog propadajućeg društva odu na godišnji odmor, kako nemaju o čemu zanimljivom pisati.
Pa je tako iskovana fraza - sezona krastavaca, kad novinari metaforički pišu o cijenama i kvaliteti krastavaca jer bolje teme od te nemaju.
Bilo bi puno bolje da nastave o krastavcima i drugim poljoprivrednim plodovima i kad se zaslužni drugovi i gospoda vrate s godišnjeg odmora.
Ovo ljeto su pak popularnost krastavcima oduzele dvije teme, jedna je politička, druga prirodna.
Porez na nekretnine i učestala serija potresa koju osjećamo na Kvarneru.
Kako je opravdan strah državljana da će porez na nekretnine, koji bi trebao startati s haračem od prvog siječnja iduće godine, drastično olakšati novčanik vlasnika nekretnina, tako su isti za čas dali stotine tisuća potpisa peticiji protiv tog poreza i za što bi se zatražio referendum koji bi najvjerojatnije prošao.
Stoga su vladajući političari, na godišnjem ili ne, promptno reagirali, oporbeni su podržali peticiju iako će ako dođu na vlast raditi sve protiv peticije, a vladajući su tobož, osluškujući bilo naroda, odlučili odgoditi početak harača za neko zasad neodređeno razdoblje.
Što je vrlo licemjerno i podrugljivo prema državljanima, jer ako su već osjetili što državljani misle o tom porezu, onda su istog trebali potpuno ukinuti.
Ovako su još jednom pokazali pravo lice demokracije koje počiva na laži.
Ne samo kod nas nego svugdje laž koja u lančanoj reakciji proizvodi ostale je - vlast proizlazi iz naroda, a kako se s narodom može manipulirati, a ne da s Bogom iz kojeg proizlazi sva vlast, onda se laži šire poput korova ili se gradi kula od karata koju i povjeratac ruši (a ne samo ovi potresi).
Narod je ipak svjestan da ga se vara, ali se onda na laž privikne kao magarac na batine.
I više od toga, onda i sav narod živi dragovoljno u laži.
Vratimo se na porez.
Rečeno nam je kako se s tim porezom pojednostavljavaju i brišu dva poreza, jedan od njih parafiksalni - komunalna naknada i porez na kuće za odmor.
I da ne će taj porez biti veći od zbira ta dva postojeća.
Opet licemjerno lažu kao da državljani ne znaju da se iznos i način proračuna svih poreza, pa i ovog, lako izmjeni dizanjem ruku u Saboru ili koji puta niti to, nego odlukom vlade.
Ne smijemo ovdje nikako smetnuti činjenicu kako se porez uvodi prvenstveno zato što istog ima EU. 
Dakle čisto izvršavanje domaće zadaće naših domaćih političara i đačića pačića briselskih.
Za razliku od tradicionalnijih (organskijih) društava, na zapadu većina ljudi nisu vlasnici nekretnina pa niti onih u kojima stanuju, i to je našim inžinjerima ljudskih duša ideal.
Tako je jedan od njih objavio tekst u kojem licemjerno kaže kako je on protiv (a time poziva i svoje čitatelje) poreza na dodanu vrijednost - PDV, ali da je ovaj porez na nekretnine nasušno potreban jer kod nas se ljudi malo sele, vezani su za nekretnine predaka, malo štede ili malo lumpuju, te umjesto da stavljaju novac u banke ili ga sveg pošuškaju na nepotrebne proizvode i usluge kako bi motor zapada - konzumerizam mogao raditi, oni štede neovisno o bankama i onda ulažu, kako autor kaže, u beton, u nekretnine.
Licemjerno od autora je zato što zna kako se PDV ne će ukinuti, ali ovako želi opravdati sebe da je on neki borac protiv poreza, samo je za porez na nekretnine koji je eto pravedan i potiče društvo na nužne promjene ako želimo biti zapad (ako želimo i kod nas smrt kao što je ona na zapadu).
Autor čak dodaje kako je nužan porez na nasljedstvo, i kako je nepravedno što neki uživaju bez posebnog poreza nekretnine koje su im ostavili preci.
Upravo takav porez postoji na zapadu i koji ima prvenstveni cilj iskorijeniti mlađe naraštaje od starijih i predaka tako što se stimuliraju umirovljenici i starci u potrošnji sve svoje ušteđevine i prodaji svojih nekretnina, te da tako odu na niz 'romantičnih' posljednjih krstarenja svijetom, jer ako to ne učine pola će toga ionako država uzeti od djece preko poreza na nasljedstvo.
Imamo tako orunule starce nekadašnje hipike koji ostaju hipici do kraja i ne ostavljaju ono što naslijedili od prethodnih naraštaja novim naraštajima.
Zar trebam obrazlagati kako naša država ovisi o turizmu koji opet ovisi o tome da se sve zarađeno na zapadu potroši, da i ti ostarjeli hipici dođu trošiti svoju ušteđevinu kod nas, a ne da je ostave svojoj djeci?
I tako smo svi zajedno u kolu kojeg možemo nazvati plesom mrtvaca.
Sve više sam uvjeren kako je zlatno doba čovječanstva bio rani i sredina srednjeg vijeka odnosno feudalizam.
Prije nego što to obrazložim, moramo shvatiti kako je ljudsko društvo uvijek hijerarhijski ustrojeno, bilo obitelji, rodovi, države, gospodarske ili kulturne organizacije ljudi.
Organizacija podrazumijeva hijerarhiju. 
I životinje ako su organizirane u košnici, čoporu, krdu ... imaju hijerarhiju.
Stoga su svi oni koji se tobož bore načelno protiv hijerarhije licemjeri, budući oni smjeraju postati dio buduće hijerarhije.
Mudrost politike se sastoji u tome da se izabere model u kojem će hijerarhija biti čim više idealna, ili kako su to gledali u srednjem vijeku, da zemaljska hijerarhija bude slika one vječne nebeske, te da kralj ili papa nikako ne bude Bog na Zemlji, nego sluga Božji.
Zemaljska hijerarhija, čija riječ znači sveta vladavina, nastavljala se u nebeskoj.
Bog je svemoćan i ne treba niti anđele niti ljude da bi Njegova volja bila izvršena, međutim Bog rado daje zadatke anđelima ili ljudima, zato što tada ovi osjećaju blaženstvo u ispunjavanju Božje volje.
Otuda proizlazi načelo supsidijarnosti, jer ako Bog daje autonomiju anđelima u izvršavanju Njegove volje, onda je nepravda ako kralj (ili predsjednik ili vlada ili parlament ...) oduzima onima ispod pravo da autonomno na svojem području vrše vlast koja je njima prispodobiva.
Srednjevjekovni kralj nije nipošto bio kralj apsolutist kakvim su bili kraljevi nakon renesanse i za vrijeme prosvjetiteljstva.
Kralj nije najčešće imao nikakvih prihoda od baruna nego su izvor njegovog prihoda bili njegovi osobni posjedi.
Ako je u slučaju rata presahnula kraljeva blagajna, onda je on mogao zatražiti od sabora da se donese privremeni porez, ali sabor je nerijetko to odbijao.
U slijedećem videu možete pogledati kraći pregled 'stogodišnjeg' rata između Francuske i Engleske nakon kojeg se je po prvi puta ustoličila stajaća vojska kraljevstva (dotad su svi plemići imali obvezu da sa svojom opremom i sa svojim vojnicima koji su u pravilu isto bili plemići se odazovu pozivu kralja na rat) te se je pojavio fenomen da kralj samostalno odlučuje o porezima.



To je i de facto značilo kraj klasičnog feudalizma i načela supsidijarnosti, te je davalo moći zemaljskim vladarima koje dotad nisu imali, i uskoro su ti vladari bili mecene renesanse i obnove poganstva i sveg onog što čini moderni vijek.
Ovaj kratki povijesni izlet sam napravio kako bih vam predočio da u organskom društvu nema potrebe za središnjim državnim porezima, pa su nepotrebni i štetni svi porezi od poreza na dohodak, na profit, na nekretnine, na dodanu vrijednost, na nasljedstvo i svi oni kvazifiskalni nameti koje plaćamo poput nameta u cijeni goriva, zdravstvenog osiguranja, mirovinskog ...
Temeljna funkcija države je očuvanje reda-zakona-mira te spriječavanje vanjske agresije.
Nema nikakvog razloga zašto bi redarstvo trebalo biti centralizirano, svaka županija ili grad morao bi sam se pobrinuti za funkcioniranje redarstva kao što je to bilo u srednjem vijeku.
Sudstvo  i robija ista stvar.
Jasno je da postoji infrastuktura koju treba graditi i održavati, ali to se ne bi trebalo riješavati porezima, nego dogovorom između pojedinih jedinica organskog društva kroz koja ta infrastruktura (primjerice ceste) prolazi.
Ionako plaćamo cestarinu i prilikom ponovne godišnje registracije vozila, kroz cijenu goriva i kad se vozimo na auto-cesti, ili prolazimo kroz neki tunel ili idemo preko mosta.
Davanja trebaju biti za konkretne usluge (školarinu bi trebali plaćati roditelji školi koju izaberu, državno 'besplatno' školstvo, kao i zdrastveno i mirovinsko osiguranje je liberalna podvala koja se lako sruši ako presahnu porezi), a ne da država ima više novca nego svi drugi zajedno te onda slabo i s korupcijom troši porezne novce kamo god se sjeti.
U ovom slučaju komunalna naknada za nekretnine je kudikamo pravednija nego porez na nekretnine.
Jer se ta naknada mora koristiti samo za održavanje komunalne infastrukture, dok porez na nekretnine može biti potrošen i na troškove parade sodomita u Zagrebu ili za plaćanje antihrvatskih 'nevladinih' udruga ili za sufinanciranje perverzne 'kulture' u kazalištima, filmovima, knjigama ...
Zapravo, nekad nije niti postojala komnalna naknada, nego je u selima postojao 'komun' to jest nekoliko puta godišnje su seljani se našli i zajednički čistili putove i trgove.
Ako je nešto izvanredno se dogodilo, opet se je sazivao 'komun'.
Kuća (ljudi iz te kuće odnosno iz te obitelji) koja nije sudjelovala u komunu se je izopćavala, a to praktično znači da nije mogla više živjeti u tom selu.
Desetina se je davala Crkvi, i to u vidu poljoprivrednih dobara, a ne kao novac.
A svi smo bili indoktrinirani kako je to bila pljačka siromašnih seljaka, ali zapitajmo se ako je Crkva gradila najljepša zdanja koja danas postoje i ako je davala ljudima sakramente i brinula se za njihovo duhovno, nerijetko i tjelesno zdravlje, što to daje danas državama svojim državljanima kojima oduzima višestruko više od desetine? 
Daje im indoktrinaciju u tobož besplatnim školama tako da se svaka slijedeća generacija sve više udaljuje od tradicije i predaka i postaje ciglama u zidu novog svjetskog poretka.
Organsko društvo mora biti organizam, a ne sukob raznih staleža ili sukob partkularnih interesa u nekim regijama protiv drugih ili protiv središnje vlasti.
Primjerice, otok Krk je s jednom galijom sudjelovao na poznatoj bitci kod Lepanta.
Otok nije organizam, oragnizam je kršćanstvo to jest Crkva.
Suvremeni lokalni političari se bore kako da njihova mjesta daju manje u zajedničku državu blagajnu, a iz iste dobiju čim više.
Da se vratimo u vrijeme turskih ratova lokalni otočki političari bi se borili da otok da neki manji brod i s manje ljudi koji će eventualno poginuti u bitki, zato što ne osjećaju da je kršćanstvo organizam u kojem je otok Krk samo jedan ud.
Ali ako idemo naniže, onda ljudi iz pojedinih sela smatraju da daju previše, a dobijaju premalo iz općinske blagajne. 
Nema više organskog društva, nema više supsidijarnosti i solidarnosti s onima koji su s nama u istom organizmu (moderne države nisu organizam).
Bez prave Crkve ne možemo se vratiti u 'zlatno doba', zato što je Crkva bila korektiv kad je neki kralj vršio samovolju ili kad su neki gledali na svoje partikularne interese i izgubili osjećaj zajedništva.
Crkva je bila vezivno tkivo organskog društva.
Kako ne vidim neku naznaku da će ponovno zaživjeti Crkva kao u vremenima apostola i kasnije, tako je izgledno da ćemo uskoro imati porez na nekretnine, centralizaciju svega i svačega ne u Zagrebu, nego u središtima svjetske moći, supsidijarnost će praktično nestati, nit jedno selo ne će moći odlučiti kako sodomiti kod njih nisu dobrodošli ili da oni priznaju samo muški i ženski spol, a ne onih tridesetak perverzija koje se nazivaju rodom - genderom.
Ulazimo u fazu povlačenja iz uporabe kovanog i papirnatog novca, sve pa i novac biti će u Mreži koju je ispleo Sotona i za koju su bili potrebni njegovi darovi Pakla poput korištenja elektromagnetizma.
Poznajete li još nekog čovjeka koji nije u Mreži na bilo koji način?
Ovo je korištenje Mreže za borbu protiv Mreže.
Na kraju da povežemo temu s potresima koji već nekoliko dana zaredom tresu naše kuće na sjevernom Jadranu.
Kažu da je pojačana seizmička aktivnost na ovom području počela od prošlog Božića.
U zraku visi pitanje - vodi li taj niz do nekog jačeg potresa s ozbiljnim posljedicama i štetama?
Nikad više nije bilo nekretnina na ovom području nego danas.
Žalosno je što su većina nekretnina koja su izgrađena u prošlih pola stoljeća napravljena na poljoprivrednom zemljištu.
Naši stari nisu nikad gradili kuće ne zemlji ili na području gdje mogu biti masline.
I te su nekretnine izvan ljetnih mjeseci bez ukućana, mnoga naselja izgledaju zimi avetinjski.
Bez turista bili bi avetinjski i ljeti.
Bez obzira na porez na nekretnine, to stanje nije naravno.
Potres bi mogao to 'izravnati', ali je veći problem kako da ljudi shvate da ovo društvo srlja u zagrljaj Sotone, da skoro cjelokupna društvena nadgradnja (tako je govorio Marks smjerajući na još goru nadgradnju kao cilj) počiva na laži, te da nas neke materijalne pogodnosti koje pruža suvremeno društvo drže robovima onog koji vuče konce i približava Zemlju Paklu.
Nikad se ne živi lakše na otoku nego danas.
Ako vam još roditelji nisu prodali djedovinu, možete je sada vi i dobro zaraditi.
Još je bolja solucija da uzmete kredit ili idete u poslovnu suradnju s nekim od brojnih građevinskih poduzetnika koji rade neumorno da naselja budu avetinjska zimi, te izgraditi apartmane ili kuću za iznajmljivanje.
Uz rad od nekoliko mjeseci, dobijete dobru zaradu za cijelu godinu.
Jest da ćete dobijati goste koji ne će biti kršćani niti skloni tradiciji, koji će vrlo vjerojatno biti pobornici sodomizma i genderizma (ne mora neko zloupotrebljavati svoj ili tuđi čmar da bi bio sodomit, sodomiti su i oni koji ne osuđuju tuđe perverzije), ali novac ne smrdi, zar ne?
Naravno da smrdi ako je stečen na uštrb vjere i morala.
Koliko god betona i čelika se stavilo u takve nekretnine one su kuće na pijesku ili kuće od karata.
Niti vikendice koje se ne koriste za turizam nisu naravna stvar.
Jer da bi netko došao u neku zajednicu, onda bi trebao najprije zamoliti da ga ta zajednica primi, a ne kupiti građevinsko zemljište i izgraditi vikendicu, ili čak i kuću za stalni boravak.
Naselja moraju imati svoju povijest, svoju organsku povezanost živih stanovnika s umrlima.
Kakve veze ime neki Hans ili Hasan s poviješću nekog našeg naselja?
Nikakve, ali i većina onih koji su potomci umrlih nemaju više veze jer su prodali djedovinu, selo zajedno s precima za malo papira koji se negdje tiska bez pokrića.
Dakle, u naravnim vremenima strance se moglo primiti ako se je vjerovalo da će se isti kulturno i religiozno asimilirati.
Ovo s prodajom zemlje strancima bez da se pita mogu li se ti stranci asimilirati je izdaja predaka i malo tko nije taj sramni čin učinio tko je prodao zemlju.
Nekretnine su spomenici te izdaje.
Dakako da ne bi bilo dobro da ljudi stradaju u potresu, ali kad bi bili poravnati ti spomenici zlu, nikakvog zla ne bi bilo.
Samo se opet pitam, kad bi se i dogodio takav potres, jel bi ljudi postali tada svjesni kako se niti jedan potres ne događa slučajno čim postoji Bog?
Jesmo li svjesni kako smo krivi pred Bogom, svatko na svoj način, te da nam nema spasenja ako radikalno ne prekinemo s dosadašnjim zlim navikama i zabludama koje smo nagomilali tako da i ne znamo da su to zablude jer smo ih zavoljeli i bez njih ne možemo?
Potres može biti Božja kazna za velike grijehe ljudi, ali može biti i opomena i poziv na obraćenje.
Blago onima koji se obrate bez nedaća, bez bolesti, bez prirodnih nesreća.
Društvo u kojem živimo, to jest Mreža, je jedna velika nesreća koju je Bog dopustio radi slabe vjere nas i naraštaja prije.
Bog koristi zlo za dobro.
Porez na nekretnine i potres je zlo.
Pokušajmo uz milost Božju okrenuti se prema nebeskom Jeruzalemu koji uskoro dolazi na Zemlju.
Nisu li onda porezi ili čak potresi, beznačajna stvar?


P.S. Pročitah kako je u Turskoj, u Egejskom moru bilo kroz jedan dan 490 potresa jačih od ovih koji su kod nas, a koji protutnje sekund dva i onda uzdrmaju tlo pod nogama.
Evo članka o tome. 



3 komentara:

  1. ne daj Bože da danas netko u Crkvi javno kaže da Bog šalje potrese i poplave, bio bi izopćen! to nije moderni plašljivi Bog koji se danas propovijeda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo se to dogodilo prilikom nedavnog pozara u Splitu koji je eto Bozjom voljom bija nekoliko dana nakon Ultra Europe festivala na poljudu. Jedan mladi svecenik kojeg osobno poznajem iz jos mladih dana srednje skole , a koji se nalazi u Poljskoj vjerovatno na teoloskom studiju ili nesto slicno objavija je na facebooku status u kojem proziva splicane kako se netrebaju cuditi razornom pozaru kad su doveli nemoral u svoj grad i uz to je stavija prikladni citat iz biblijske price o sodomi i gomori. Na tog covjeka se srusila takva paljba sotonskih komentara kakve san malo kad ima prilike vidit. Cak je i zavrsija u "slobodnoj dalmaciji" uz prigodan naslov " splitski crkvenjak tvrdi da je pozar Bozja kazna" i posprdan tekst nekog ljevog piskarala. Dobro nista drugo ni ne ocekujemo od novina kojima je perjanica bija notorni miljenko smoje al eto. Ne sjecan se kad su nasi kardinali zadnji put izrekli svom narodu moralnu opomenu za bilo sta sta se u narodu desava . uzas

      Izbriši
    2. I potpuno je krivi savjet, kad je prvi put bila parada sodomita u Splitu, ostati kod kuće ili otići taj dan nekamo iz grada. Protiv zla se treba boriti dok imamo vremena. Mislim da sve više normalnih ljudi to prestaju biti jer su izgubili tu volju za borbom protiv zla, pa da bi sebe opravdali, onda kažu kako svatko ima pravo spolno općiti kako mu se prohtje ili još dodaju kako i sodomiti imaju pravo na 'ljubav'. Požuda se u modernom svijetu ljubavlju zove, dok prava ljubav proizlazi iz Boga. Ne može se ljubiti zlo a da onaj tko to čini na kraju ne zamrzi i sam sebe te se nađe tamo gdje vječno vlada mržnja prema svima. Ljubav među sodomitima je drveno željezo.

      Izbriši

Komentiranje sam opet (4. svibnja 2023) dopustio videći da ima sve manje mjesta na net-u bez cenzure.