Nova Bergoglijeva poslanica "Radost ljubavi" je inspirativna.
Zato i pišem ovaj tekst.
Poslanica je dakako napisana modernistički, tako da oni koji traže nešto od tradicije će to i naći, oni koji traže sućut prema sodomitima i preljubnicima u smislu da takvi javni grješnici imaju pravo na lijek (tako se tumači, da je sv.Hostija lijek za grijeh) i bez da se pokaje i odluče prekinuti s grješnim životom, će to isto naći.
Nije li to krasno, svi koji žele ostati u novorednoj Crkvi, lažni tradicionalisti i modernisti koji se sljubljuju s ovim svijetom, biti će podjednako zadovoljni ili podjednako nezadovoljni.
Bergoglio može reć - neki bi htjeli da se vratimo u mračni srednji vijek, neki bi pak htjeli da nekritički privaćamo sve novotarije, ali mi nismo ni jedni ni drugi, mi smo centar.
Srž njegove 'radosti ljubavi' je - ne možemo dati objektivni sud o nikome, jer ne znamo što je u srcu onog o kojem dajemo sud.
Prema tome - ne sudimo.
Ako netko od novorednih katolika smatra da je sodomizam ili preljub smrtni grijeh koji spriječava grješnika da se pričesti, neka stiša svoju farizejštinu i revnost, jer Isus nije bacio kamen na preljubnicu, nego ju je spasio od kamenovanja.
Stoga neka ostane u redu sa sodomitom i preljubnikom čekajući da dođe njegov red primiti novorednu hostiju. Bolje mu je da smiri svoje negodovanje jer bi mu u suprotnom mogla ispasti hostija, a plitvice nema ispod vrata da spriječi njezino padanje na pod.
Samo, ako Isus nije bacio kamen na preljubnicu, zar to znači da je ona bila neraskajana i da joj je tako Isus oprostio, a da se ona nije uopće kajala, nego je jedva čekala da izađe iz neugodne 'bremenite' situacije i vrati se u svoju gnjilež smrtnog grijeha preljuba?
Ako imalo znamo nešto o Isusu, onda znamo da je preljubnica bila raskajana, i to stvarno, ne samo vanjštinom odnosno suzama, i da se nije vratila u preljub nakon što joj je Isus oprostio grijeh i spasio joj zemaljski život.
Ova, vrlo važna zgoda iz Isusovog zemaljskog života, se najčešće krivo tumači - ako smo kršćani onda ne smijemo kažnjavati preljub.
A jedino ispravno tumačenje je - ne sudimo druge ako smo i sami u grijehu, i ako sudimo onda možemo suditi samo na temelju vanjskih djela, nipošto na temelju naše prosudbe što se nalazi u nečijem srcu, jer to može samo Bog.
Bergoglijeva poslanica prepuna je preporuka kako novoredni katolici ne smiju osuđivati javne grješnike, nego svi staviti oko vrata stetoskope i osluškivati njihova srca.
Svećenik ne može odriješiti sodomita ili preljubnika na svetoj ispovijedi tako da stavi stetoskop na uši i sluša njegovo srce, nego na temelju izgovorenih riječi grješnika da se odriče i da mrzi svoj grijeh koji ga je odvojio od Boga te da svečano pred njim obećaje kako će prekinuti s preljubom ili sodomizmom.
Isto tako, Isus nije time što je oprostio preljubnici ukinuo naravni ili Mojsijev zakon po kojem se preljub mora kažnjavati.
Jer ako neko društvo ne kažnjava preljub i sodomiju, takvo društvo ide ekspresno u svoju propast.
Bergoglio u poslanici daje naglasak na savijest, pa čak i na kulturno-civilizacijske razloge zašto bi se negdje u novorednoj Crkvi mogli pričešćivati sodomiti i preljubnici, a drugdje ne.
Tako je vrlo izgledno da će, ionako se to već događa, u Njemačkoj sodomiti i preljubnici biti u redu za pričest, a u susjednoj Poljskoj ne će biti ni u crkvi zato što je Poljska kulturno 'nazadnija' od Njemačke.
Bergoglio misli da je našao recept kako bi vuk bio sit i ovce na broju.
I na koncu - savijest.
Čak i u pretkoncilskim katekizmima definiran je smrtni grijeh kao kršenje Božje zapovijedi uz pretpostavku da je grješnik potpuno svjestan kako krši Božji zakon.
Vjerujem da je ta definicija proizašla iz negativnog laksizma kojeg su često koristili isusovci da bi smanjili krivnju grijeha, a o čemu je jetko i bolno za isusovce pisao B.Pascal u "Provincijskim pismima".
Po toj definiciji grijeha kanibali bi bili gotovo sveci.
Nije im nitko rekao kako postoji peta Božja zapovijed, a i kad ubijaju ili jedu ubijene ne osjećaju nikakvu grižnju savijesti.
Ista stvar bi se mogla reći i za stanovnike Sodome.
Pleme Masai iz Afrike kradu stoku gdje god stignu, jer vjeruju da im je njihov bog dao svu stoku svijeta. Po tome, oni dok kradu, i možda nekog lišavaju jedine krave s kojoj preživljava, ne čine smrtni grijeh.
Ako netko misli da krivovjerim, neka me uputi na neki tekst iz Sv.Pisma ili iz nauke kršćanskih otaca koji kaže da nije grijeh biti idolopoklonikom, zato što idolopoklonik ne zna da je to smrtni grijeh i zato što mu savijest ne prigovara dok se klanja idolu.
Jesmo li svjesni da moderno društvo već nekoliko desetljeća sodomizam ne samo ne smatra grijehom, nego ga drži vidom ljubavi?
Da ako su pred pola stoljeća neki sodomiti smatrali da žive u grijehu, da je takvih sodomita gotovo nemoguće danas naći i da će ih biti još i manje kad 'papa' kaže - tko sam ja da sudim, i kad se budu takvi pripuštali na novorednu pričest?
I koliko danas muškaraca i žena stvarno osuđuju preljub, osim ako nisu žrtve preljuba?
Ima li među ljudima danas onih koji će reć svojem prijatelju ili prijateljici, ili svojem sinu, kćerci, bratu ili sestri - učinio si teški smrtni grijeh preljubom i dok se ne pokaješ i ne vratiš ženi ne ću imati s tobom kontakta osim najnužnijeg?
Zar nismo svjesni da živimo u društvu u kojem je preljub prestao biti grijehom, nego je postao pravom?
I kad sve to znamo, zar da pomislimo kako preljub više nije grijeh jer preljubnike ne grize savijest i jer ne znaju kako je preljub smrtni grijeh?
Naravno, u katekizmima dalje stoji kako ljudi nemaju opravdanja ako ne traže istinu i Boga, odnosno ako ne žele saznati što je to smrtni grijeh.
Gdje su kanibali koji nisu nikad čuli za Evanđelje mogli naučiti kako postoji peta Božja zapovijed?
A Sodoma je spaljena zbog sodomizma prije nego što je Bog Mojsiju objavio kako sodomisti trebaju biti kažnjeni smrtnom kaznom.
Po tom naopakom tumačenju Sodomci nisu činili grijeh koji je odvratan u Božjim očima zato što nisu znali da je taj grijeh odvratan u Božjim očima.
Ili zar su Izraelci mogli krasti i krađom ne uvrijediti Boga sve dok nije Mojsije došao s brda Horeb i donio dvije kamene ploče i na jednoj je pisalo - ne ukradi?
A Masai iz Afrike su i dan danas oslobođeni od grijeha krađe jer nisu čuli za taj događaj?
Bergoglio, koji je isusovac, koristi istu jeftinu fiškaliju kako bi opravdao grijehe koje mnogi novoredni katolici drže grijesima,
tako da kaže - to su stvarno grijesi jer tako piše u Bibliji, ali onima koji to ne znaju, ili kojima se savijest ne buni, to nije grijeh, takvi su izuzeci koji potvrđuju pravilo.
I tako će izuzeci postati primjeri koje se nasljeduje.
Bergoglio je napisao još jedno krivovjerje u poslanici.
Napisao je kako je vječna osuda u protivnosti s porukom Evanđelja. Pri tome nije najvjerojatnije mislio o vječnoj kazni u jezeru ognjenom, nego o tradicionalnom nauku Crkve koji osuđuje preljub i sodomizam. Bergoglio hoće reć kako je nekad nešto bilo smrtnim grijehom, ali ta osuda nije vječna, to može s vremenom prestati biti grijehom.
I jedno i drugo je blatantna hereza.
Vječna osuda je vječna osuda, a nauk Crkve je nepromjenjiv.
Zato što je istinit - nezabludiv, zato što dolazi od Boga.
Ako je sodomizam bio grijeh u Sodomi, onda je grijeh i danas.
Ako je preljub bio grijeh za vrijeme Mojsija, onda je i danas.
Zato što su oba grijeha bila grijeh i prije nego što je Bog stvorio Adama, ali veći od ta dva grijeha je grijeh Bergoglijev koji javno širi krivovjerje odjenut u bijelo odijelo kao da je nasljednik sv.Petra.
Hvaljen Isus i Marija!
OdgovoriIzbriši“ … ali veći od ta dva grijeha je grijeh Bergoglijev koji javno širi krivovjerje odjenut u bijelo odijelo kao da je nasljednik sv.Petra.” - Ovo je tocno, ali ima jos i gore od ovoga: Bergoglio sa svojom Amoris Leatitia prebacuje odgovornost na biskupe tj. tkz. lokalne Crkve (pere ruke kao Pilat) gdje je moguce da biskupi u raznim zemljama donose kontradiktorne odluke, prema nekim tkz. lokalnim obicajima (kao da Crkva nema svoj opceobavezni nauk) i sve ovo zapravo znaci da Crkva vise de facto ne moze ostati katolicka - sveopca, nego bi to bila (ako bi ta tvorevina opstala) neka konfederacija lokalnih crkava (cak grotesknija od mora protestantskih Crkava), kojoj bi na celu bio neki tkz. papa. Dakle ide se na totalno unistenje crkvenog nauka koji nam je ostavio Isus Krist, tj. unistenje Katolicke Crkve!
Samo to da je pobudnica napisana na 260 stranica strahovito smrdi i govori jedino da se u tom moru rijeci zeljela utopiti Istina da se de facto mijenja nauk Crkve o braku, obitelji, naravnom moralu, svetim Sakramentima! Jer da se intruder zelio drzati Isusovog nauka bila je dovoljna jedna recenica: Nauk sv.Crkve Katolicke ostaje nepromijenjen i svatko tko ga ne postuje sebe izopcuje iz Crkve!
Ovako ovom brljotinom se rusi Crkvu u temeljima, jer obesmisljava svete Sakramente.
Sada slave tkz. modernisti na celu sa Kasperom, koji je odavno najavio revoluciju u Crkvi, koja je otvoreno pocela sa vanrednom sinodom o obitelji, sada nepovratno zapecacena sa ovom bezboznom brljotinom i kako on vec nagovijestava slijedi nova, pa nova sinoda dok od nauka Crkve ne bi ostala ni cigla.
Mi od petka svjedocimo necemu sto se zove “Crkveni udar” – koji mijenja samu bit i smisao Katolicke Crkve, sto je temeljna pretpostavka za stvaranje “new age katolicke crkve” – sto je Bergoglio svojim video uradkom vec najavio!
Udar su izvrsili sodomofili (iz miloste nazvani pederski lobi ili crkvena mafija iz st. Galena) radi svojih ciljeva (unistenja Crkve koja ima svoj nauk o tom neprirodnom-odvratnom-gnusnom grijehu), a brak i obitelj je tu pozeljna kolateralna steta.
Hoce li doci do shizme (gdje ce na jednoj strani “malo stado” ostati na okupu i progonjeno) ili utapanja u “new age katolicku crkvu” (kada bi “malo stado” bilo prepusteno samima sebi-bez pastira i progonjeni) ne znam, ali znam da sa ovom bezboznom brljotinom Crkva nema sanse da ostane na tragu Isusa Krista.
Mozemo ocekivati da Novus Ordo Crkva uskoro pocne da okuplja oko sebe sve za koje je bog ljubav - ALI BEZ PRAVDE, u cemu je Bergoglio maher.
Navijeke hvaljeni!
OdgovoriIzbrišiDa, Bergoglio&comp. su shvatili da imaju oporbu na posljednjim sinodama, zato su bacili udicu o kojoj pišeš. Pa neka svaki novoredni biskup odlučuje u svojoj biskupiji što je smrtni grijeh, a što nije. Ali to je već više nego današnja praksa u n.o.Crkvi. Gledao sam fotografije kad su se krajem 80-tih u Kaliforniji pričešćivali travestiti s bradom odjeveni kao redovnice. Znači i dosad n.o.Crkva nije imala jedinstven nauk o grijesima i sakramentima, samo što će se ovom 'radosti ljubavi' još više praksa okrenuti prema negaciji Božjih zapovijedi. Ne znam dal će doći do shizme, ali bi normalno bilo da dođe. Međutim pogrešno bi bilo kad bi se neki odijelili od Bergoglia ili nekog sličnog samo radi pričešćivanja sodomita i preljubnika, a da i dalje raskolnici nastave negirati spasenjsku dogmu, podržavati sekularizam i liberalizam odnosno sve tekovine drugog vatikanskog koncila i modernizma.
Inače je potpuno točno što si napisao Petre.
OdgovoriIzbrišiSinoda ili rasprava o pričešćivanju preljubnika i sodomita je nezamisliva u pravoj Crkvi. Jer ljudi, makar bili biskupi, kardinali i pape, ne mogu i ne smiju raspravljati o tome što je grijeh, a što nije, jer je to Bog definirao.
Ratzinger je svojevremeno savjetovao muhamedancima da se ne drže kurana 'kao pijan plota', nego da ga fleksibilno tumače kao što on i modernisti tumače Bibliju.
Često su simpatičniji muhamedanci od modernista.
Prenosim komentar koji treba procitati svatko tko je u nedoumici:
OdgovoriIzbrišiČETVRTAK, 14. TRAVNJA 2016.
Socci o Franjinoj pobudnici (Prvi dio)
Ideolog katoličkog progresizma A. Meloni jučer nas je u 'Repubblici' informirao da je bergoglijanska pobudnica (koju su neki preimenovali u 'Familiaris divorzio') 'elogij erotičke radosti'. Tako se pobudnica čini poput nekog zabavnog traktata o bludopisu u 'Dagospiji' pod naslovom 'Coito, ergo sum'. Nije li patetična ideja Vatikana 'crvenih svjetala'? Konačno, današnji bergoglijanski 'modernizam' podsjeća na ispršenu osamdesetogodišnjakinju u minici i štiklama od 12 cm.
I o socijalnim pitanjima Bergoglio poseže za pljesnivim sloganima onih 'crvenosvjetlaša' (tamnocrvenih) iz '60-ih godina koji su danas u dobi za Alzheimera ili za kateter.
Nadalje, Bergogliove su stranice o erosu amatersko i diletantsko kopiranje (s pogrješkama) teologijskoga i pastoralnoga majstorskog djela Ivana Pavla II. (da, njegova!), koji je u svojim katehezama o Postanku i tijelu sjajno povezao 'eros' i 'agape' u kršćanski brak.
Postanku i Pjesmi nad pjesmama Wojtyła je dodao ljudsko iskustvo svoje prošlosti kao pjesnika-rudara-teologa koji je u mladosti sudjelovao u otporu protiv nacizma i komunizma čitajući Ivana od Križa i Montfortskog.
Netko je, parodirajući Mellonija, rekao da je Bergogliova pobudnica zapravo 'pohvala heretičke radosti' (a ne erotičke). Tu je problem.
EROTIČKE ILI HERETIČKE RADOSTI?
Godinama se Crkva brani od napada 'diktature relativizma'. Branila se i čak gurnula Bergoglija u manjinu na Konzistoriju 2014. i na dvije Sinode o obitelji, ali argentinski je papa sâm prisilio Crkvu na svoju revoluciju (pod krinkom 'sinodalnosti').
Danas nas i biskupsko glasilo 'Avvenire' - koje je brzo odbacilo u koprive Benedikta XVI. i Ivana Pavla II. - informira da je u Crkvi doista na djelu revolucija.
Službeni organ Talijanske biskupske konferencije ovako je predstavio Papinu pobudnicu: 'Kad je prije desetak dana kard. Kasper najavio izlazak poslijesinodalne pobudnice o obitelji govoreći o najvažnijem dokumentu crkvene povijesti u zadnjih 1000 godina, nije bilo malo onih koji su na to reagirali hinjenom kurtoazijom, kako se to čini kod ponešto pretjeranih izjava. [...] Sada, kad je 'Amoris laetitia' pred očima svih, činilo bi se teško proturječiti njemačkom kardinalu. Franjin tekst ima miris čvrstoga i revolucionarnog teksta'.
Dakle, Bergoglio 'revolucionira', tj. prevraća Katoličku Crkvu kako je u studenom pisao R. Douthat u 'New York Timesu'. ukazujući na postojanje 'zavjere da se promijeni katolištvo' i dodajući da je 'sada prvi zavjerenik sâm Papa'.
Sada je to službeno. I danas, nakon izlaska toga revolucionarnog teksta, za Crkvu je 'day after'. Dogodilo se ono što se smatralo nemogućim. Apostolska pobudnica je javni čin izazova dvotisućljetnom katoličkom Učiteljstvu. A u katoličkim (šokiranim) krugovima dominira šutnja u zunjenosti; premda se izvana katolički glasovi počinju glasno buniti, što će se još pojačavati, posebno u SAD-u (ali i u Poljskoj, Africi, Meksiku i drugdje).
Jučer je na katoličkoj kanadskoj stranici izašao definitivno snažan naslov: 'Tko će pobudnicu 'Amoris laetitia' proglasiti krivovjernom? Tko će prozvati J. Bergoglija za ono što je počinio? Hoće li povijest to definirati kao bergoglijansko krivovjerje?'
Naravno, u svemu je tomu pričest za ponovo vjenčane rastavljenike samo izgovor, to je pitanje koje ne zanima nikoga, pa ni rastavljene. 'Revolucionari' su jednostavno iskoristili 'neregularne parove' kao impetus da razore dvotisućljetne temelje katolištva.
I sada imamo panoramu razvalina pred očima pastirâ koji su još katolici; jer - kao u domino-efektu - nakon nerazrješivosti braka, srušit će se sve: ispovijed, zapovijedi, naravni zakon. Poglavito će biti razrušeno trajno Učiteljstvo Crkve.
(slijedi drugi dio)
Prenosim komentar koji treba procitati svatko tko je u nedoumici:
OdgovoriIzbrišiČETVRTAK, 14. TRAVNJA 2016.
Socci o Franjinoj pobudnici (Drugi dio)
Treba misliti na tolike koji su iskusili raspad svojih obitelji ili teške situacije i - iz ljubavi prema Kristu - ostali su vjerni zapovjedima i propisima Crkve.
Jedan od takvih mi je rekao:'Za mene je 'Amoris laetitia' strašna jer nam kaže: 'bili ste blesavi što ste vjerovali Isusu Kristu i Crkvi podnoseći te kušnje. Glupo ste odbacili svoj život kad ste ga mogli uživati i danas biste imali Papino odobrenje'. A i od takvog Vatikana koji slavi 'erotičke radosti', kako to kaže Melloni.
Međutim, katolicima je jasno da bi to bile (lažne) krivovjerne radosti jer je sâm Isus bio taj koji je zapovjedio: 'Što Bog združi, čovjek neka ne rastavlja' (Mat 19,6). Njegove riječi 'nikada neće proći', a nauk Crkve temelji se upravo na Njegovoj riječi i na Božjim zakonima. Nikada ga ni jedan papa ne može odbaciti ili izmijeniti.
SLUČAJ BERGOGLIO
Naposljetku, ne može nas previše iznenaditi to što se dogodilo. U ove smo tri godine vidjeli svega.
Prvo, veliki papa Benedikt XVI. koji je na svojoj misi uvođenja u službu zavapio: 'molite za me da zbog straha ne pobjegnem pred vukovima'. Zatim tajanstveno i ničim izazvano 'odreknuće' nakon kojeg je htio dati na znanje: 'Mojom odlukom da se odreknem aktivnog vršenja službe to se ne opoziva'; ostajući zapravo papa u miru. Onda Franjin izbor (usprkos isusovačkom zavjetu koji bi mu to branio) pa dvojica papa (neviđeno u dvije tisuće godina).
Konačno, južnoamerički raznobojni performans od 'tko sam ja da sudim' do 'nema katoličkog Boga', od križa sa srpom i čekićem do odavanja počasti F. Castru, od pisma kineskim tiranima do elogija 'invaziji' imigranata, od pljuske Trumpu do šutnje o Cirinni, od hladne distance prema Obiteljskom danu do majmuna na pročelju Sv. Petra, od pričesti rastavljenima koji su ponovo vjenčani do pričesti svedene na mnijenje (praktično istovrijedne luteranskoj), od jubileja bez oprosta i čistilišta do enciklike o 'recikliranju smeća', od bratskih odnosa sa Scalfarijem do hladne i tvrdoglave šutnje o A. Bibi.
Sve čudno, nadrealistično, uznemirujuće i žalosno za katolike koje u međuvremenu progone i masakriraju diljem svijeta. Začuđujućoj 'hosani' sekularnih medija (trajnih neprijatelja Crkve) dodana je nova papolatrija klerikalnog svijeta.
Jučer je u 'Avvenireu' - listu Talijanske biskupske konferencije - ovako započeo članak o pobudnici: 'Obitelj počinje od Franje'. Doslovno tako. Ali obitelj je ustanovio Stvoritelj, a Isus Krist ju je učinio sakramentom. Zauzima li Bergoglio sada Božje mjesto?
Još nas je 'Avennire' obavijestio da prema pobudnici 'nerazrješivost' braka nije realnost, nego referencija na ideal, 'točku na koju se stiže'. Sve do sada je Crkva učila da je polazna točka koju je Isus potvrdio u evanđelju. Je li moguće da su svi biskupi i kardinali zanijemili od ovog prevrata? Je li moguće da nitko ne osjeća da mora odgovoriti Bogu i dati svjetlo zbunjenom i dezorijentiranom narodu?
Zar je moguće da nitko nema dostojanstva reći što misli, dakle kazati da je pobudnica prestrašna i razorna za Crkvu? 'U ovom je slučaju šutnja jednaka odobravanju', rekao je papa Celestin.
Još se nadam da će se Papa predomisliti, da će uvidjeti da je taj tip 'modernizacije' već uništio europske protestantske zajednice, a u katoličkim progresivnim crkvama (iz Europe i Latinske Amerike) imao razorne učinke.
Ali, Papi se pomaže našom iskrenošću, slobodom otvorene kritike. Radi se o budućnosti Crkve (i ne samo nje). U svakom slučaju, od danas će biti katolikom značiti - da parafraziramo Mellonija - 'herojsku radost'.
Izvor: http://www.antoniosocci.com/golpe-nella-chiesa-ribelliamoci-alla-dittatura-del-relativismo-distrugge-cattolicesimo-la-nostra-civilta/
http://rorate-caeli.blogspot.com/2016/04/antonio-sooci-there-has-been-coup-in.html
Hvala na trudu Petre!
OdgovoriIzbrišiDodao bih na tekst primjedbu - nemojmo ne baciti s prljavom Bergoglijevom vodom i prljavu Woytilinu koji je jednako pred 30 godina trebao šokirati katolike s 'teologijom tijela', ali nije.