ponedjeljak, 2. svibnja 2016.

Bludne odvratnosti u muhamedanstvu

Ann Barnhardt je američka katolikinja koja naginje tradicionalizmu. Nije još došla do spoznaje kako je sv.Stolica prazna, koliko mi je poznato, ali vrlo je blizu.
Ako bude križarski rat u SAD-u, onda će ona biti američka Ivana Orleanska.
Kao i svi svjesni kršćani, suočila se je s muhamedanskom prijetnjom osvajanja.
Proučila je kuran i hadise i pozvala na uzbunu Amerikance.
Ostavila je javno svoju adresu, jer su joj neki muhamedanci prijetili anonimno, te je to učinila iz prkosa i da im pokaže kako ih se ne boji.
Poruka je bila - čekam vas i dobro sam naoružana.
U zadnjem tekstu na njezinom blogu možemo pročitati proroštvo sv.Franje o papi uništavaču vjere s jasnom aluzijom da se tu radi o Bergogliju.
Ona ima potpuno drugačije mišljenje od Bergoglia o muhamedanstvu.
Njega možete pogledati na video predavanju kojeg je dala patriotima Kolorada.
Temu sam naznačio u naslovu.
Predavanje sadrži 'grafičke' detalje i opise jer je to bilo opravdano kako bi se prikazalo o čemu se radi.
Muhamedanstvo je sotonska religija, i ako poznajemo neke muhamedance, molimo se Bogu da ih izvuče iz tog ropstva i dovede na svjetlo djece Božje.


4 komentara:

  1. Emile, hvala za ovo otkrice, kako si napisao, americke Ivane Orleanske.
    Ova lijepa mlada zena pored britkog uma bas ima i m..a, za razliku od mnogih blogera koji se predstavljaju vjernickim i mnogi se kite slikama svetaca zastitnika, koji bi, siguran sam, dali zivot u obrani Crkve od ovoga zla koje sada Crkvu iznutra razara, ali to je samo maska, koja lukavo i bezocno prikriva podmuklu apologetiku intruderima, kao sto si napisao za Vorisa.

    I jos vezi Ann Barnhardt, bas interesantna podudarnost da uz ovu americku Ivanu Orleansku divno pasaju muzicke Ivane Orleanske iz Francuske – Les Brigandes.

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da ti se svidjela Petre.
    Možemo joj pribrojiti i Dankinju Iben Tranholm.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kada sam vec spomenuo Les Brigandes, evo jedan genijalni snimak ("Antichrist"):
    https://youtu.be/R-vhavCXeWs

    Ove su zene - junakinje, nasljedovateljice sv. Ivane Orleanske rekle dovoljno o ovom trenutku, koji prethodi kraju!

    OdgovoriIzbriši

Komentiranje sam opet (4. svibnja 2023) dopustio videći da ima sve manje mjesta na net-u bez cenzure.