srijeda, 4. svibnja 2016.

Prorok je među nama

Volio bih da pogledate slijedeći snimak.



Mislim da sam već napisao da sam ganutljiv.
Kad god osjetim da se nešto plemenito događa, nešto što je potaknuto našim Gospodinom Isusom Kristom, meni suze krenu.
Križni put, čitanje iz Biblije, životopisi svetaca, iskreno svjedočenje o ljubavi koju je neki čovjek pokazao nekom drugom čovjeku mogu mi izazvati ganuće. Koliko god puta da gledam M.Gibsonov film "Pasiju", biti ću ganut do suza.
Tako je bilo i s predstavljanjem Jima Caviezela kojeg ste, nadam se, pogledali na snimci. Za one koji ne znaju, on je glumac koji je glumio Isusa Krista u filmu M.Gibsona "Pasija".
Odmah me je dojmio svojom pojavom i nenametljivošću. Vidimo kako on nema potrebe da bi ispao duhovit publici, kako smireno govori, kako nije kao većina glumaca i zabavljača.
Zar nije i vas dojmio kad je opisivao svoja iskustva na snimanju filma, kad je trpio zato što je htio biti čim sličniji Isusu Kristu na križu, kad je imao srčanih problema zbog toga, kad je poplavio, kad ga je munja udarila na zadnjem snimanju u kojem je Isus umro na križu?
Zar nam nije bio još i bliži kad je govorio o stradanjima u Hrvatskoj od komunista, opisujući junačku mučeničku smrt franjevaca, najvjerojatnije onih iz Širokog brijega? 
I kad je Amerikancima poručio da imaju hrabrosti svjedočiti za Krista kao ti mučenici?
Znajući da su u publici najvjerojatnije protestanti koji bježe od križa i muke, otvoreno im je rekao da to više ne čine.
Osudio je abortus i mlakost modernih kršćana.
A onda je rekao - Bog progovara kroz mene. Nastavio je govoriti kao da Bog progovara u njegovom prvom licu.
U tom trenutku Jim Caviezel nam se je predstavio kao Božji prorok. Na snimci je to u 33 minuti - zanimljiva koincidencija.
Što je rekao?
"Volim vas. To ste htjeli čuti, zar ne?"
"To je prva točka. Druga točka. Svi idete u Nebo." 
Ovdje sam isključio emocije i uključio um (dakako da je bio i prije uključen, ali sam ga stišao radi emocija).
Prvo, dakako da nije nemoguće da Bog ima proroke i u naše vrijeme, samo moramo znati da je Božja objava završena. Sve će nam se razotkrivati kako bude s vremenom dolazilo u Otkrivenju koja je posljednja knjiga sv.Pisma. Svako daljnje proroštvo mora biti samo potvrda postojećih, kao recimo proroštvo sv.Franje iz Asizija koji je prorekao kako će njegov franjevački red apostazirati na kraju i kako će isto na kraju biti uništavač vjere umjesto pastira-pape.
Time nije sv.Franjo nimalo opovrgnuo sv.Pismo ili je otkrio nešto čega nema u istom, a što bi trebalo biti dio javne objave.
Nije mi poznato da je ikad i jedan prorok progovorio u Božje Ime da će netko drugi otići u Raj. 
Zapravo jako je malo bilo Božjih objava nekom svecu da će on osobno ići u Raj. 
Sveti Pavao piše kako sa strahom i trepetom razmišlja o svojem spasenju. 
Ne da nema nade, nego da se boji, trudi i ne dopušta sebi odmora u misionarskom radu radi kojeg je mnogo trpio, dok nije napisao u zatvoru pred svoj glavosijek - dobru sam trku otrčao, vjeru sačuvao i znam da me čeka vijenac slave kojeg će mi na glavu dati Gospodin Isus Krist u Nebu.
A sad je Bog objavio preko usta Jima Caviezela kako će se svi ljudi u dvorani spasiti?
Ne samo to, nego je gledavši u kameru 'Bog' poručio svima koji gledaju snimku da idu u Raj.
To znači da, dok ovo pišem, ima 113.519 njih koji su pogledali video na youtubu i koji idu tamo s onima u dvorani.
Glumac je nastavio dalje govoriti, ali ne mogu razaznati kad je prestalo proročanstvo, a kad je Caviezel počeo govoriti svoje misli.
Nastavio je o abortusu, rekavši da među ovima koji su spašeni u dvorani (a možda i šire) se nalaze oni koji su učinili abortus, ubojstva, preljube.
Bog im oprašta. Nigdje spomena kako moraju ići na sakrament ispovijedi i činiti pokoru. Još i gore, jer abortus je smrtni grijeh za kojeg je Crkva propisala da ga može odriješiti samo biskup. Nu, ako je Bog progovorio kroz Caviezela, onda je to malo više od biskupa. Ne trebamo dakle biti sitnjičavi.
A onda je uslijedila blago rečena đavolska laž - ne brinite se zbog tih milijuna abortiranih, oni su djeca Božja i Bog ih vodi 'doma' odnosno u Raj.
Vi koji ste učinili abortuse u publici ili koji gledate snimak, na vama je red da vas Bog dovede doma, nastavlja dalje prorok.
Kako? Vrlo elegantno, protestantski. 
Kad ste učinili neki zločin, kao što je abortus, zašto se idete povjeriti nekom prijatelju, pita prorok? I odgovara, zato što vas prijatelj ne će osuditi. 
Koliko vas tek više ljubi Bog od tog prijatelja, prema tome Bog vas nije osudio, Bog vam je oprostio.
Prije toga je rekao kako Bog ne osuđuje nikog na Pakao, nego da ljudi sami biraju Pakao.
Glumac nastavlja kako im je Bog upravo sada oprostio, i kako im je neopisivo zahvalan što su došli u dvoranu.
To me podsjetilo na Ukazu iz Međugorja koja se je, nešto manje puta od onog broja ljudi koji su pogledali video, zahvalila ljudima što su se okupili za vrijeme ukazanja Ukaze. 
Koji igrokaz i ruganje Bogorodici! 
Zar treba Bogorodica ljude, ili ljudi trebaju Bogorodičin zagovor kod Boga!
Koliko sam čitao, glumac je povezan s kultom iz Međugorja, ali evidentno i s karizmaticima-pentekostalcima.
Kraj proroštva je bio takav da se je glumac u ime Boga zahvalio prisutnima u dvorani, posebno naglasivši kako su mogli ići nekamo drugdje, ali su ipak došli u dvoranu.
To Bog ne može zaboraviti. Pogotovo ako su još kupili na kraju DVD-ove, odnosno audio Bibliju u kojoj glume stotine odličnih i vrstnih američkih glumaca, ljutih tradicionalnih katolika.
U dvorani se inače vide glazbeni instrumenti za izvođenje  uobičajenih pop-karizmatsko-pentekostalnih pjesmica za padanje u trans, ooops, počivanje u duhu.
Jedinstvena ispovijed tisuća ljudi pred Bogom tako je završena.
Bez posrednika, protestantski izravno kod Boga, jer glumac je predstavljao Boga, glumac nije bio posrednik.
Za pokoru glumac im je rekao kako su savršeni, kako bi Bog bez njih plakao.
Odriješenje je bilo na aramejskom.
Čitam komentare na youtubu. Svi su oduševljeni, a pogotovo su sigurni da su čuli Boga zato što je glumac govorio aramejski.
Pretpostavljam da je tako, jer ne znam aramejski.
Jer, pa ne će valjda toliki broj ljudi biti zaveden?


 

Broj komentara: 5:

  1. Osobno kad sam gledao film pasija nisam bio odusevljen jer smatram da su izostavljeni vazni djelovi Svetog pisma i to sam siguran da nisu slucajno izostavljeni

    OdgovoriIzbriši
  2. Jasno je da je nemoguće sve staviti u jedan film.
    Što misliš da je važno u Muci našeg Gospodina Isusa Krista, a da nije u filmu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne da je vazno nego je to po meni najbitnije . Trenutak kada Isusa ispituju i pitajuga da li je On mesija i on im odgovara ti kazes Ja jesam i svi popadaju od straha na pod. To je istinska narav nasega Mesije a ne placljivi jim cavizel

      Izbriši
    2. A meni se činilo kako se ta scena nalazi u filmu.

      Izbriši
    3. Nazalost gledao sam film na Uskrs cini mi se i ostao sam razocaran

      Izbriši

Komentiranje sam opet (4. svibnja 2023) dopustio videći da ima sve manje mjesta na net-u bez cenzure.