petak, 2. lipnja 2017.

Obrazovanje bez obraza

I kako već drugu godinu lijevi degenerici u domovini prosvjeduju zato što degeneracija ne napreduje brzo u obrazovanju kako bi oni htjeli, odnosno kako bi to htjela judeo-masonerija, vrijeme je da o tome nešto napišem na blogu.
Iako sam o istom pisao pod različitim temama dosad.
Sviđa mi se naša riječ, obraz-ovanje.
Jer nam kaže kako je to postupak u kojem ljudi ili djeca dobiju obraz.
Ljudska glava bez obraza je glava zombija, glava nekog tko bi trebao biti čovjek, ali to nije.
U vječnosti će, kaže nam sv.Pismo, sveci i anđeli gledati Boga licem u Lice, ili obrazom u Obraz.
Imati obraz znači biti čovjekom koji ima svoju čast i ugled, čovjek koji drži do svoje riječi i čovjek koji zna i poštuje naravni moral i zakon.
Nema tu tajne, čovjek tijekom života ili postane djetetom Božjim nalik na Isusa Krista, ili postane nalik na Antikrista, kojeg ćemo tek upoznati, ali znamo kakav će biti.
Obrazovanje i odgoj su komplementarni zato što se čovjek može samoobrazovati, ali se ne može samoodgojiti, međutim radi se o istom cilju koji se postiže sa sličnim sredstvima.
Cilj je dakle duhovno i tjelesno oformiti mladog čovjeka koji će tako moći preuzeti ulogu muža ili žene (dakako ne brkajući spolove kako to radi hotimično moderni protuodgoj i protuobrazovanje koje se službeno nemeće preko države i svjetskih središta moći), oca i majke, savjesnog pripadnika naroda iz kojeg je potekao i čuvara tradicije, religije, materijalne i duhovne kulture te časti predaka koje je naslijedio.
Čiji je to prvenstveni zadatak?
Roditelja, zatim bližeg roda pa daljnjeg roda, nakon toga države ako su djeca bez roditelja i bez rodbine koji bi trebali zamjeniti roditelje kojih nema. 
Pri tome ne mislim na središnju vlast u državi, nego po načelu supsidijarnosti, najnižu moguću vlast.
Kako živimo u obrnutim vremenima, tako su i oni koji obrazuju i odgajaju djecu obrnuti i rade to po nalogu obrnute piramide zla.
Zar ima još naivnih roditelja koji vjeruju kako im, od masona nametnuto međunarodno obrazovanje, ima za cilj naučiti njihovu djecu da ih poštuju, da se o njima brinu i da s njima budu u starosti, da posjećuju grobove svojih predaka, da nastoje biti pravim muškarcem i pravom ženom koji će imati ugled i čast u društvu kako bi našli čim boljeg supružnika i tako roditeljima donijeli na svijet brojne unuke tako da njihova loza ne utrne?
Tko god ima oči da vidi ili uši da čuje, zna kako je moderno obrazovanje doživjelo totalni debakl koji se ogleda u smrti zapada, najezdi muhamedanaca i crnaca na teritorij gdje se to protuobrazovanje događa već skoro stoljeće, i u čemu sam pisao u posljednjem članku - u nestanku bijele rase.
Tako da su lijevi degenerici u jednom u pravu.
Nešto se treba promijeniti u obrazovanju.
Treba srušiti temelje liberalno-sekularanog obrazovanja koje ne stvara ljude koji će nastaviti život, nego ljude smrti i užitaka koje dovode do smrti pojedinca i naroda (i rase).
To znači srušiti liberalno-sekularnu državu koja ionako sama od sebe pada pod naletima muhamedanaca i koje ona drži vrijednijima nego domicilne narode (probajte ne zaustaviti se u automobilu dok vam policajac daje znak da stanete, dočim isti policajci ni ne pokušavaju zaustaviti one koji krše granice države protuzakonitim ulascima u nju).
Obrazovanje treba oduzeti državi (čije konce vuče svjetska judeo-masonerija) i vratiti ga onome kome stvarno pripada - roditeljima.
Država ne smije plaćati učitelje, nego roditelji kojima se treba smanjiti porez na račun toga što sami snose troškove obrazovanja svoje djece.
Neprijatelji čovječanstva su u 19.st. bacali mamac slobodnog i obvezatnog školovanja s prividom kako je ono besplatno. 
Kao da masoni rade prekovremeno da bi seoski učitelj dobio plaću, a ne da seljak ili građanin daje porez državi iz kojeg se plaća isti učitelj.
I tako se u tom, sramotnom i protubožjem kontinuitetu obrazuju djeca koja su svaki naraštajem sličnija masonskom idealu građanina-roba svijeta, a ne slična svojim roditeljima.
Da ste našim pradjedovima rekli pred sto godina kako će se u tom besplatnom školstvu učiti da je sodomizam normalan ili da su spolne nakaznosti prihvatljive, da će čistoća prije braka biti ismijana kao neko zlo iz prošlosti ili da će se djeci u školama za lektiru dati (ne)djela 'književnika i književnica' koje bi u njihovo vrijeme završili u zatvoru zbog javnog širenja nemorala, oni bi rekli vjerojatno kako je to nemoguće.
Jer su mnogi i onda naivno vjerovali u dobrohotnost liberalne države koja im daje 'besplatno' obrazovanje.
Ali imamo ovo danas što je efektno prikazao Elvis Duspara i što je gadljivo za slušati, ali je sastavni dio školske lektire koju žele gore spomenuti lijevi degenerici:



Zašto roditelji na kraju krajeva ipak dozvoljavaju trovanje svoje djece?
Zar misle da će im moći doma objasniti kako to u školi što ih uče nije dobro, pa će im kod kuće dati kontru protiv protuobrazovanja?
Zar to nije slično razmišljanju - neka mi se dijete drogira ili gleda pornografiju, ja mu to ne ću zabraniti, ali ću mu reći kako to nije dobro, pa neka samo odluči?
Zar misle da su time skinuli odgovornost koju prvenstveno oni imaju za obrazovanje i odgoj djece?
Zar misle da će im Bog progledati kroz prste?
Trebali bi dati svoj život za živote svoje djece, a oni se niti ne organiziraju u protuprosvjede protiv lijevih degenerika koje treba u normalnim vremenima izolirati od normalnog društva pa neka rade tamo eksperimente sa svojom djecom ako ih uopće imaju.
Ustvari niti to - sotonisti se ne stavljaju u rezervat nego na lomaču - sv.Pismo je jasno i kratko po tom pitanju - "ne daj vračarici da živi!", sotonisti nemaju pravo svoju djecu žrtvovati Sotoni, a kamoli tek tuđu - što ustvari rade i žele lijevi degenereci u svojim zahtijevima za (de)reformom obrazovanja.
Što je slijedeće što žele gospodari ovog svijeta i kod nas vidimo po primjeru jedne od vodećih država zapada koja hrli u propast - Kanade.
Tamo je donešen zakon po kojem će se djeca oduzimati roditeljima koji će im kod kuće govoriti nešto protiv seksualnih perverzija tzv. LQTBQ u čijem duhu ih obrazuje kanadska država, bolje rečeno skida im obraz.
Ima li još kršćana u Kanadi, odnosno ima li još normalnih roditelja tamo?
Ako se nisu dosad bunili i bili u prosvjedima, sad je kasno, a isto tako može biti uskoro i kod nas.
Cilj stvaranja novog globalnog sotonskog društva putem isto takvog obrazovanja vidi se na ovoj fotografiji:


Mnogi se čude kako političari koji nominalno pripadaju 'kršćanskim' strankama, kad dođu na vlast, rade ili ne rade po pitanju kulture i obrazovanja potpuno isto kao i političari lijevih stranaka.
I tu se odgovor krije u obrazovanju.
Kao Europljani ili čak kao kršćani, hvalimo se kako kod nas skoro tisuću godina postoje sveučilišta.
Tako su bistra djeca stoljećima odlazila daleko od rodne kuće živjeti u gradove ili u dijelove gradova u kojima su se nalazili univerziteti nadajući se visokom obrazovanju.
Zašto? Zato što je visoko obrazovanje bilo i jest put na vrh društva, u elitu.
Kršćanima je biti na vlasti jednako biti slugom svima, i kad se kršćanin prihvati kraljevske krune, to znači da više de facto nema privatnog života, sad je on otac naroda, što znači da kao i otac obitelji, mora stalno voditi brigu o materijalnim i duhovnim potrebama svojih podanika. 
Kao što je lakše biti samcem nego ocem obitelji, tako je lakše biti podanikom kralja nego kraljem.
Tko god misli drugačije, ili nije kršćanin ili nema dovoljno životnog iskustva ili želi vladati u svoju korist, a ne u korist onima nad kojima se vlada.
Vratimo se na sveučilišta.
Onaj tko kontrolira što se događa na njima, taj kontrolira što će se u budućnosti događati u društvu kad najuspješniji studenti postanu dio upravljačke elite društva.
U tome se krije opasnost sveučilišta zato što je sveučilište otrgnuto od organskog društva i što se studenti tamo ne obrazuju kako bi donijeli dobro svojoj obitelji i rodu ili narodu, nego kako bi se uspjeli po ljestvicama na vrh društva.
Oni se tamo, pogotovo u sveučilištima posljednjih stoljeća, ne uče kako biti slugama rodu i narodu, nego biti slugama tajnim moćnicima svijeta s kojima dođu u doticaj prilikom studiranja  i koji im kasnije omoguće brz uspon na vrh (slična je uloga političkih stranaka u koje se redovito upisuju studenti željni brzog uspona u društvu, stoga u naravnom organskom društvu ne mogu postojati niti tajne masonske organizacije niti političke stranke jer iste djeluju korozivno na društvo).
Tu se obično ne radi o fakultetima tehničkih znanosti, nego društvenih od kojih se regrutiraju budući političari, direktori, novinari i svi oni koji vode liberalno-sekularnu državu.
Pogledajte slijedeći video koji dokumentira kako su tajna društva od samog početka SAD regrutirala svoje buduće članove i upravljače društva preko mnogobrojnih studentskih tajnih organizacija:



Kod nas kao i u svijetu nema više sveučilišta koje će naučavati naravni moral, koje ne će odobravati liberalizam, globalizam i feminizam kao i seksualne perverzije.
To nas ne smije čuditi, jer kako napisah, sveučilišta su po svojoj naravi otrnuta od organskog naravnog društva i prilika su okultnim društvima za preuzimanje poluga moći u državi.
Naravno obrazovanje započinje i traje u najvrijednijim godinama kod kuće od roditelja.
Nema nikakvog razloga zašto ne bi majka i otac ili starija braća naučila svoju mlađu braću čitati, pisati, računati, crtati, pjevati i dati osnovno znanje o vjeri, društvu, obitelji, rodu, povijesti i prirodi.
Isus nije išao u školu kao niti apostoli i njihovi suvremenici, ali su bili svi pismeni i znali su ondašnje svjetske jezike, latinski i grčki.
Ako roditelji nemaju višeg znanja kojeg bi prenijeli svojoj darovitoj djeci, onda je najnaravnije da biraju učitelja koji će im to znanje dati i za kojeg znaju da je moralan te da im ne će uz to više znanje podmetnuti kukavičje jaje liberalizma i autodestrukcije.
Kao što ljudi koji trebaju ići na operaciju žele odabrati kirurga u kojeg imaju povjerenja, koji je savjestan i ima sućuti prema pacijentu i koji ne će zaboraviti škare u tijelu pacijenta, isto tako bi trebali roditelji birati učitelje svoje djece.
Sjećam se pred desetak godina kad mi je prijatelj ispričao za njega šokantan događaj kad je došao s mora kao pomorac u školu radi svojeg sina koji je bio problematičnog ponašanja i kad je ugledao stvorenje muškog spola s naušnicama u nozdrvi i s tetovažama koje se je predstavilo kao razrednik.
Zar je to normalno? Zar će takav neodgojeni učitelj odgajati tuđu djecu?
To je isto kao da svjesno idete na operaciju kirurgu koji svaki put izgubi škare na operaciji.
I ne samo da moderno 'besplatno' školstvo ubija naravni moral kod djece, nego ga indoktrinira u ideologiju liberalizma tako da povijest tumači samo kroz prizmu tog naopakog pogleda na svijet.
K tome pravog znanja koje je potrebno u nekom zanatu i djelatnosti ne daje.
U naravnim vremenima roditelji su slali svoju djecu u zanat, a ne u školu, nego kod nekog majstora koji je bio na dobrom glasu.
Majstor je pak procijenio sposobnosti potencijalnog učenika i mogao je odmah reći roditeljima kako njihovo dijete ima ili nema talenta za taj zanat (ili npr. za kiparstvo).
Tako su se izbjegla buduća razočarenja i opasnosti kad roditelji silom hoće da im dijete bude majstor u nečem za što nema talenta.
S druge strane poslali su svojeg sina kod majstora koji je vrstan i za kojeg će sin raditi u šegrtvovanju i tako uz znanje dobiti istovremeno nužno potrebnu praksu.
Ista metodologija važi i za društvene znanosti. 
Djeca koja su sklona bogoslovskim naukama nisu odlazila na sveučilište ili u sjemeništa, nego na naukovanje kod nekog poznatog duhovnika u samostan.
Ovo pišem da naznačim kako je važno znati kome se daje dijete na obrazovanje, i pri tome mislim na osobu, a ne na neku školu ili sveučilište u kojem će se pojaviti neki probisvijet s naušnicama i tetovažom kao odgajatelj kojeg će postaviti škola ne pitajući za to mišljenje ili izbor roditelja.
Da, sve je u raspadu pa je tako i obrazovanje koje stvara ljude bez obraza i povratno još više ubrzava raspad društva.
Mislim da smo u fazi kad se više ništa ne može reformirati, nego da treba krenuti ispočetka, onako kako je tradicionalno funkcioniralo obrazovanje i odgoj.
Lijevi degenerici traže reformu obrazovanja, a da sami nisu svjesni kako reforma znači ponovno vratiti nešto u prvobitno stanje.
Oni ne traže reformu, oni traže ubrzani put destrukcije obrazovanja i društva.
Nažalost, oni su glasni, dobro uhljebljeni i na vodećim pozicijama u društvu kojeg uništavaju, a malo ljudi ima koji ne žele slijediti te slijepce u bezdan.
Teška su ovo vremena za roditelje i djecu.
Mislim da će im trebati odvažnosti mučenika prve Crkve.

Nema komentara:

Objavi komentar

Komentiranje sam opet (4. svibnja 2023) dopustio videći da ima sve manje mjesta na net-u bez cenzure.