ponedjeljak, 17. srpnja 2023.

Hrđa

Pred nešto više od 10 godina sam napravio mali programčić koji je zbrajao dužine cijevovoda koji se savija pod različitim kutem i radijusom i onda je to aplikacija prikazala kotirano u razvijenoj dužini.
Napisao sam to za osobnu primjenu, a motiv mi je bio da se bolje upoznam s tada malo poznatim programskim jezikom Rust kojeg sam koristio u aplikaciji.
Sad je taj programski jezik razvikan i nudi se kao alternativa C++ odnosno sistemskim programskim jezicima.
Za one koji ne znaju engleski, rust znači hrđa.
Pitao sam se tada zašto dati negativno ime programskom jeziku, zašto nazivati ga s prirodnim procesom koji uništava metalne proizvode, zašto ono što vodi do smrti, jer kad metalni proizvod prijeđe određeni stupanj korozije onda postane nefunkcionalan, koristiti kao ime?
Nije baš da nisam već tada naslućivao da su osobe koji se kreirali programski jezik bili 'ljubitelji smrti', ali nekako nisam htio to sam sebi dati kao zaključak.
Možda sam se nadao da se je to meni samo činilo, nadao sam se da su to ipak normalni ljudi.
Usput, ne radi se samo o kreatorima 'korozivnog' programskog jezika, gotovo sva softwerska industrija je srcem priljubila woke ideologiju, političku korektnost, feminizam, sodomiju - jednom riječju antihrišćanstvo.

Evo jedne svježe ilustracije, radi se ovdje o propagiranju Rust-a, a moglo bi se naći i za druge programske jezike i alate:


Vidimo da su u publici ljudi koji su možda i u odijelima (a neke glave su ćelave) i koji žele nešto naučiti od čudaka koji bi nekad mogao raditi u cirkusu samo da se pojavi.
Međutim ti nekadašnji cirkusni čudaci bili su oni rijetki pojedinci za kojih se je govorilo da su "greška prirode" ili da se je "priroda poigrala s njima".
Ovi pak čudaci se igraju s prirodom, odnosno rugaju se Bogu Stvoritelju.
Ne može netko nazočiti blasfemiji i ne biti blasfemičar dok se blasfemiji ne suprostavi.
Da su ovi u publici bili kršćani, morali su jednostavno i demonstrativno napustiti predavanje.
Međutim, Zapad je ovdje potpuno pao, zapadnjaci smatraju ako se deklariraju kršćanima, da moraju pokazivati ljubav i toleranciju prema čudacima koji se rugaju Bogu, oni smatraju da to Bog od njih traži.
A i to im je samo opravdanje za njihovo kukavištvo jer nemaju hrabrosti suprostaviti se onima za koje znaju da su moćni i na vrhu vlasti i koji štite i promoviraju sve ono što je naopako.

Tako da moramo konstatirati, društvo se nalazi u vrlo kasnom stadiju korozije, hrđe.
Metalne konstrukcije koje su u takvom stanju gube svoju čvrstoću i nosivost, i ruše se.
Tako se događa i sa sekularnim društvom i državama.
Pazimo da ne ostanemo na tim klimavim i rušećim konstrukcijama, jer onda ćemo izgubiti spasenje.




Nema komentara:

Objavi komentar

Komentiranje sam opet (4. svibnja 2023) dopustio videći da ima sve manje mjesta na net-u bez cenzure.