četvrtak, 13. listopada 2016.

Suradnja s "Our Lady's Resistance"

Ako pratite blog, onda ste mogli primjetiti u posljednje vrijeme kratke komentare na engleskom jeziku. Pisao ih je Amerikanac koji pripada jednom krugu katolika koji imaju slične poglede na situaciju u Crkvi kao i vaš bloger.
Oni imaju svoj web site o kojem sam već pisao.
Dat ću ponovno poveznicu na site "Our Lady's Resistance", tim više što sada možete pročitati na njemu tekst o ukazanju u Fatimi koje je završilo na današnji dan pred 99 godina 'čudom Sunca' (ukaza se izgleda voli ukazivati na 13-ti u mjesecu, a o tom broju u okultnom značenju ću posebno pisati).
Uspostavio sam suradnju s njima u kojoj smo zajednički istraživali, više oni nego ja, tu vrlo aktualnu tematiku koja je važan 'kamenčić' u apostaziji kojoj nazočimo diljem svijeta.
Pripremam svoj tekst o Fatimi koji će imati mnoge detalje koje sam dobio kroz prepisku s njima.
Preporučam vam, ako znate engleski, da odete na te stranice na kojima ćete pročitati mnoštvo dobrih tekstova i poveznica na stare i vrijedne kršćanske knjige koje nam mogu pomoći da bolje shvatimo situaciju u kojoj živimo.


Nema komentara:

Objavi komentar

Komentiranje sam opet (4. svibnja 2023) dopustio videći da ima sve manje mjesta na net-u bez cenzure.