ponedjeljak, 8. kolovoza 2016.

Birati manje zlo

Iskreno priznajem da sam ovdje imao krivi sud.
Razočaran s razvojem situacije u RH za čiju slobodu sam se borio, a videći da nema stranke u državi koja bi podržavala kršćanstvo i nacionalnu opstojnost i nezavisnost (iako tu bi se mogle naći neke pravaške stranke kao što su HČSP), smatrao sam da je jedini pravi odgovor - bojkotirati izbore u potpunosti. Već nekoliko puta nisam išao što na državne, što na predsjedničke, što na lokalne izbore.
Rekoh, u zabludi sam bio.
Zato što je nauk Crkve koji proizlazi iz pisanja sv.Pavla i iskustva Izraela pod poganskim ropstvom da kršćani moraju učiniti sve što im je u moći da se naša vjera može čim slobodnije ispovijedati i kako bi zakoni bili čim više u duhu nauka Crkve.
Živimo u svijetu koji nije idealan, ali može biti i gori i bolji po kršćane odnosno slobodu ispovijedanja naše vjere.
Koliko god možemo, dužnost nam je da podržimo one, makar bili oni nekršćani, koji će voditi zemlju u tom smjeru. Pri time nam mora biti važnija sloboda naše vjere, nego neka druga pitanja, poput ekonomije i vanjske politike.
Poslušajte predavanje R.J.M.Ibranya o ovoj važnoj temi.
Znajući ovo, a ne izaći na slijedeće izbore, i tako omogućiti da otvoreno antikršćanske i antihrvatske stranke dobiju izbore, znači počiniti smrtni grijeh propusta.
Točno znamo koje su stranke duhovne naslijednice bivših komunista i jugoslavenstva i koje podržavaju sodomizam, abortuse i nestajanje hrvatske državnosti.
Oni su veće zlo, i ako nemamo pravih kršćanskih stranaka, dužni smo naći neku koja je najbliža kršćanstvu.
Ovdje važi jednostavno pravilo - dužni smo birati manje zlo, jer ako to ne učinimo, krivci smo što je veće zlo pobijedilo i dobilo vlast.
Birati manje zlo ne znači počiniti manje zlo, jer time smo pokušali spriječiti veće zlo. 
Nismo mi osobno nikako počinili to manje zlo, nego će to manje zlo počiniti oni za koje smo glasali (ako su pobijedili na izborima). 
Slično to može biti hipotetskoj situaciji da nas Pilat pita kojeg razbojnika, lijevog ili desnog želimo da on oslobodi. Obojica su zaslužili smrt, ali ako nekoga treba osloboditi onda biramo onog koji je manje zao, biramo desnog razbojnika koji se pokajao.
Ne htjeti birati, znači omogućiti da lijevi razbojnik bude oslobođen, a desni raspet. Tada smo mi postali zli, odnosno imamo smrtni grijeh jer nismo birali manje zlo.
RJMI navodi dobar primjer Lota i zgode kad su Sodomljani htjeli silovati i ubiti anđele koji su bili njegovi gosti. Niti Lot niti Sodomljani nisu znali da to nisu ljudi. Lot je sumještanima ponudio svoje kćeri - evo njih silujte, a goste ostavite na miru. Znamo da su Sodomljani u svojem protunaravnom ludilu to odbili i da su anđeli onemogućuli Sodomljane da uđu u Lotovu kuću i da je Bog, čim je Lot sa svojom obitelji napustio Sodomu, opačinu njezinih stanovnika (ali i stanovnika okolnih gradova koji su bili isto robovi protunaravne požude) kaznio sumporom i ognjem. 
Ali pitanje je dal je Lot bio nemoralan? Silovati muškarca odnosno sodomizirati ga je puno veće zlo od silovanja žene. Sodomizirni muškarac potpuno gubi svoju čast i ulogu, poniženje silovanog muškarca je puno veće od poniženja silovane žene. Moramo k tome znati da je tada bio običaj, a često je to još uvijek kod gostoljubivih naroda (koji se ne bave s turizmom jer turizam je negacija prave gostoljubivosti o čemu sam pisao) kako domaćin jamči svojim životom i čašću sigurnost ljudi koje je pozvao u goste. Dirati gosta, znači dirati domaćina, makar to činio najbliži domaćinov rod.
Da je Lot imao alternativu - pobit ću se sa Sodomljanima i tako ću svojom žrtvom omogućiti gostima i svojoj obitelji da pobjegnu, ili ću ponuditi kćerke za silovanje, onda bi sigurno učinio veliki grijeh nudeći svoje kćeri. 
Budući nije bila izgledna prva opcija zato što su Sodomljani potpuno okružili Lotovu kuću, odnosno Sodomci bi silovali goste (ustvari ne bi jer su to bili anđeli, ali to Lot nije znao, Lot je imao dobru volju spasiti goste od poniženja) žrtvovao se on ili ne, onda njegov prijedlog nije nemoralan, nego je bio biranje manjeg zla.
Kršćani nikad nemaju izbor - činiti osobno manje zlo ili veće, izaći na izbore je nešto sasvim drugo jer se odlučuje odnosno bira političar za kojeg vjerujemo da će učiniti manje zlo. Tu moramo sudjelovati jer inače snosimo krivicu što je na vlast došlo veće zlo.
RJMI navodi hipotetski izbor, iako je to u budućnosti moguće, između muhamedanske stranke koja se protivi abortusu, sodomizmu, javnom nemoralu, i sekularne stranke koja se protivi uspostavi kalifata, ali podržava abortuse, sodomizam, perverzije.
Za koga treba kršćanin glasovati?
Ako netko ne želi od kršćana izaći na izbore jer u izborima nema kršćanske stranke, onda isti, osim ako ne uzme oružje i ide u križare, čini smrtni grijeh.
Jer mora glasovati za manje zlo, što u ovom slučaju je sekularna stranka bez obzira što ima nemoralni program, zato što sekularna stranka, barem dok ne započne s otvorenim progonima kršćana (a u tom slučaju kršćani bi trebali postati križari) dozvoljava kakvu takvu slobodu kršćanima.
Znamo dobro što se događa s kršćanima u kalifatu, stoga kršćanin ne smije imati dileme. 
Kršćani u Siriji su imali izbor između manjeg zla - vladavine sekularnih alavita (koji su muhamedanci šijiti) koji su desetljećima na vlasti u Siriji ili muhamedanaca sunita koji su se na poticaj SAD-a i muhamedanskih država pobunili i osnovali kalifat. Ali nitko od kršćana nije ni pomišljao da stane na stranu kalifata, pravdajući se moguće s krivim razlogom što kalifat kažnjava sodomite onako kako je to nekad Crkva radila i kako je Bog zapovijedio u Bibliji, a sekularna Sirija to ne čini.
Takve dileme ne bismo smjeli imati niti mi koji smo tradicionalni kršćani, pobornici kršćanske države (a to bi trebali biti svi kršćani), možda monarhisti i protivnici laži demokracije, kad znamo jako dobro koje su hrvatske stranke veće (takve se najradije ne bi niti zvali hrvatskim strankama), a koje manje zlo.
Kršćanska država može nastati iz sekularizma, ali će puno teže od komunizma i povezanog globalizma ili iz kalifata. Tamo može jedino oružanim putem, a mi moramo biti realni i izbjegavati ekstremne situacije dok je to god moguće.
RJMI daje prilično jasne aluzije kako kršćani trebaju na američkim izborima glasati protiv većeg zla, protiv H.Clinton.
Mislim da ne ću puno pogriješiti ako kažem da su u RH duhovna djeca komunizma i antihrvatstva listom na strani H.Clinton, jer im ona daje nadu na rastvaranje svih nacionalnih država i stvaranje novog svjetskog poretka.
Dao Bog da dođe jednom vrijeme kad više ne ćemo morati birati manje zlo, nego da bude jasan izbor - za Krista ili protiv.
Protivnici Kristovi nikad ne bojkotiraju izbore, oni uvijek biraju one koji su najbliži ideji Antikrista.
Ne smijemo više bojkotirati izbore, moramo biti barem lukavi kao djeca ovog svijeta.

P.S. RJMI je objavio video na kojem objašnjava zašto nije najmanje zlo na izborima D.Trump, ni evidentno najveće zlo H.Clinton. Mnogi ne znaju kako u utrci za predsjednika SAD-a nisu samo dvije stranke odnosno dva kandidata. Postoji Ustavna stranka čiji kandidat Darrell Castle je po mišljenju RJMI najmanje zlo (vjerujem da je sve to točno). Međutim ipak ostaje pitanje kome dati glas kad u većini saveznih država pobjednik, odnosno onaj tko ima relativno najviše glasova u pojedinoj državi uzima sva izborna mjesta za tu državu. Može se dogoditi tako da Castle i Trump zajedno dobiju većinu glasova, ali Clintonova dobije relativnu većinu i uzima tada sve glasove te države.
Očito je izborni sustav SAD-a napravljen tako da favorizira dvije stare stranke, dočim bi bilo poštenije da postoji kao kod nas drugi krug predsjedničkih izbora kad u utrci ostaju samo dva kandidata.
Osobno bih glasao za Castla iako on ima samo teorijske mogućnosti za pobjedom.
Na koncu jedna paralela s RH. Većina Srba u RH ide na izbore s motom - birajmo najmanje hrvatsku stranku ili predsjedničkog kandidata. Njima moralna i religijska pitanja nisu važna.
Nije im važno, iako sebe nazivaju kršćanima, da daju glas stranci ili predsjedničkom kandidatu koji ima najsličnije stavove kršćanskom nazoru na svijet. Tu je velika razlika između njih i pravih kršćana kojima je vjera važnija od naroda, međutim srpskim shizmaticima je najvažnije velikosrpstvo.
Stoga oni mirne savijesti daju glas ateistima, onima koji promoviraju perverzije - a to su redom sve ljevičarske stranke. Kad je bio referendum po pitanju braka (a koji nije bio dobro definiran, trebalo je eksplicitno stajati pitanje - jeste li da se ustavom zabrani bilo kakva službena veza među sodomitima) srpski glasovi u RH išli su protiv referendumskog pitanja samo zato što su hrvatske nacionalne stranke bile za referendum. Dakle ti isti srpski glasači najvjerojatnije bi u Srbiji glasali protiv sodomitskih brakova, pa ispada da je njihov moto na izborima u RH - glasajmo za stranke i predsjedničke kandidate koji će čim prije uništiti RH, makar to uništenje značilo uspostavu carstva sotonista i pervertita. 
Očito je da SPC nema puno veze s kršćanstvom kad tako evidentno slijepe i uskogrudne nacionalne ciljeve stavlja ispred Boga.



Broj komentara: 9:

  1. Emile nazalost cini mi se da si tek sad upao u zabludu. Izbor je uvjek jasan onima koji jasno vide. To je uvijek Krist. Apsolutno uvjek. Vruc ili hladan mlake cu ispljunuti. Nema biranja manjeg zla, nema sekularne drzave, nema odstupanja od prave vjere. Najistaknutiji svecu su bjezali od civilizacije da joj ne moraju raditi ustuoke koji bi okaljali njihovu dusu. Mozda je to i jedini ispravni out. Ili sljediti Krista doslovno jer Krist nije izabrao manje zlo da ga ne osude pa da prikriveno djeluje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da me Stipe nisi razumio.
    Mi izlaskom na izbore ne biramo koje ćemo manje zlo mi učiniti, nego biramo, kad već nema kršćanske stranke, manje zlo koje će učiniti političari kad dođu na vlast nakon izbora. Ako si slušao predavanje onda si mogao čuti kako su Izraelci molili za neke poganske kraljeve zato što su oni bili manje zlo od nekog novog kralja koji bi Izraelcima zabranio vjeru. RJMI navodi kako je kralj David sklapao saveze s nekim poganima koji su bili manje zlo od drugih, a pobunjenici Makabejci protiv grčkih pogana koji su prijetili uništenjem vjere Izraela, sklopili su savez s manje zlim poganima, Rimljanima i Spartancima. Oni su se bez sumnje najviše uzdali u Boga, ali nisu imali preuzetan stav, Bože pošalji nam legije anđela u pomoć, jer mi ne ćemo sklapati saveze s Rimljanima budući su oni pogani. Možda će doći vrijeme kad će sve političke opcije biti za zabranu kršćanstva, i tada nam ne preostaje ništa drugo nego katakombe ili oružani ustanak kao kristerosi. Do tada smo dužni birati manje zlo. Ponavljam, time ne činimo zlo, nego dobro, jer onemogućavamo, ako je do nas, da veće zlo dođe na vlast i ukine nam slobodu prakticiranja svoje svete vjere. Imamo i primjer sv.Pavla kad su ga htjeli pogubiti članovi sinedrija, i onda se je pozvao na farizeje kako bi ušutkao saduceje. Mi kršćani ne smijemo biti fanatici - ako nam svijet ne štima, onda ćemo se skroz iz svijeta povući. Kamo povući? U katakombe? Ponavljam, možda će doći vrijeme mučeništva i morat ćemo se skrivati u katakombama i izlaziti u mučeništvo nekih budućih arena, ali dotad moramo na izborima birati manje zlo kako nas ne bi dočekale katakombe prije nego što treba. A k tome je to i grijeh oholosti koji bi imali Makabejci da nisu iskoristili priliku za savezništvo s Rimljanima, nego da su čekali da se umjesto Rimljana za njih bore anđeli. Isto tako i mi, ako ne izađemo na izbore birajući manje zlo, onda nemamo pravo tražiti od Boga da nam pomogne u katakombama, jer smo ih mogli izbjeć izlaskom na izbore, ali to nismo zbog oholosti i želje da zapovijedamo Bogu kad nam i kako mora pomoći.

    OdgovoriIzbriši
  3. Razumija san te Emile ali se svejedno ne slazem. Prvenstveno jer uvijek, ama bas uvijek iz manjeg zla nastaje gore. Zlo je zlo i iz malog sjemena proklija stablo a stablo se po plodovima poznaje. Iz manjeg zla nece doc dobro, mozda ce jedino vece zlo doci kasnije nego prije. Sta se tice makabejskog saveza sa rimljanima toga se ne sjecam iz svog citanja morat cu ponovit gradivo a kad ga vec spominjem eto primjer manjeg zla . Poslje su se Zidovi morali boriti protiv rimljana koji su im za odmazdu srusili hram i raselili ih.a u katakombe se ne ide da bi ti Bog pomogao nego radi Boga kao svjedocanstvo svoje ustrajnosti a ne oholosti. I nadam se da mi neces zamjeriti kazes da si se borio za hrvatsku. Kapa do poda. Svi kazemo da je hrvatski vojnik pobjedio s krunicom oko vrata. Kakve veze ima krunica sa sekularnom drzavom koja je stvorena sa svim svojim zakonima. To je takoder bila borba za manje zlo. Bolje sekularna drzava nego velikosrpski teror. A vidi gdje nas je to manje zlo dovelo. Hvaljen Isus i Marija Emile i neka nas dragi Bog vodi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da nismo pobijedili u ratu, ili da su komunisti dobijali izbore redom, ja bih zbog ovog bloga bio u najmanju ruku na obavijesnom razgovoru kod 'drugova' uz fizičku prijetnju ako nastavim pisati. Dakle Tuđman koji se nije borio za kršćansku, nego sekularnu Hrvatsku, bio je manje zlo od jugokomunista. Mi bismo bili imbecili da smo rekli 1991. ili kršćanska Hrvatska ili komunistička Jugoslavija. Naravno da smo odabrali sekularnu Hrvatsku kao manje zlo. Moraš shvatiti da mi moramo težiti kršćanskom idealu, ali da živimo u realnom svijetu u kojem smo prisiljeni birati manje zlo kako bismo najprije imali slobodu svoje kršćanske vjere, a onda kako bismo društvo čim više kristijanizirali. Neusporedivo je lakše kristijanizirati u sekularnoj državi nego u kalifatu ili u diktaturi komunizma. Zanima me što biš učinio da živiš u Siriji kao kršćanin. Jel biš se borio za sekularnu Siriju u kojoj kršćani mogu prakticirati svoju vjeru i zaštićeni su od nasilja muhamedanske većine, ili biš jednostavno čekao da ti na vrata dođe vojnik kalifata tražeči od tebe ponašanje dimija? Vidimo da su gotovo svi kršćani na strani Sirije i postojeće vlasti. Zašto misliš da oni rade krivo?

      Izbriši
    2. Propustio sam napisati ono što smo mi propustili 1991. A to je jasno izreći platformu kako se želimo boriti za kršćansku Hrvatsku, ali da prihvaćamo dok traje prijetnja egzistenciji hrvatske države i naroda, ruku hrvatskih domoljuba sekularista. Mi smo pretjerano pasivni u politici te nemamo niti svoju stranku, iako bi pokret za kršćansku Hrvatsku bio pravo rješenje. Sudim da je to prvenstveno zbog toga što smo svi mi, manje ili više, bili kontaminirani ili još uvijek jesmo modernizmom i zabludom kako je kršćanska država zlo. Stoga nije dovoljno samo birati manje zlo, potrebno je od tog manjeg zla činiti čim veće dobro. Prije toga nužno je, kako napisah, da kršćani odbace laži modernizma te da shvate kako je naš cilj Kristovo kraljevstvo, ali ne samo na koncu vremena, nego u našem srcu već sada, a u društvu u čim većoj mjeri.

      Izbriši
    3. I odgovor na tvrdnju kako su Makabejci izabrali krivog saveznika - Rimljane koji su uništili Hram kako je Isus prorekao. Da nisu Makabejci nadvladali makedonske Grke, Hram više ni ne bi postojao kao mjesto Svetinje nad svetinjama. Grci su išli za uništenjem pravovjerja u Izraelu, dok se Rimljani nisu nikad htjeli pačati u religijska pitanja Izraelaca. Zato su Makabejci i izabrali Rimljane za saveznike. Međutim, farizeji i zeloti nisu bili Makabejci koji su iščekivali Isusa Krista, ovi su bili oni koji su Ga odbacili i ubili. Stoga se je Bog poslužio Rimljanima kao kaznom za deicid, najveći mogući zločin bogoubojstva. Sami rimski generali svjedoče kao da ih je neki nepoznati Bog vodio. Recimo opkopali su Jeruzalem u kratkom roku koji je praktično nemoguće kratak. Mi nipošto nemožemo imati simpatije prema onima koje su Rimljani svladali i kaznili po Božjem nadahnuću.

      Izbriši
  4. Djelomicno se slazem , ali ja nemogu prihvatit princip biranja manjeg zla jer kao sto sam vec rekao ja mislim da uvjek vodi do veceg zla. Kako kaze Dante put do pakla poplocan je dobrim namjerama. Slame se da su jedno nase krscanske zelje i nadanja a realne mogucnosti drugo ali mi nikad nismo trebali doci u stanje da biramo izmedu nekakve sekularne hrvatske ili komunisticke jugoslavije. Kad se rat vodio nitko o tome nije ni vodio racuna nasi vojnici i dragovoljci su se borili za Hrvatsku drzavu , referendum nije pitao nikoga zelite li sekularnu ili krscanku ili kalifat pitanje je bilo zelite li se odvojit od jugoslavije. Da ne duljim jer nasa povijest je prepuna propusta i rupa nazalost. Hito sam kazati i da mi nije jasno kako Vatikan priznaje sekularne drzave to mi nikada nece u glavu al eto. Isto tako mislim da se jednom krscaninu i nije mjesto baviti politikom jer kao sto je nas Gospodin rekao dajte caru carevo a Bogu Bozje. Izvini Emile sta duzim al evo vidim da razmisljas svojom glavom a pametnih sugovornika danas i nema bas previse nadam se da ti ne smeta sta ja nekad povedem raspravu nadam se da je na obostranu korist da bolje shvatimo puteve Gospodina nasega. Hvaljen Isus Emile

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, malo kasnim s čitanjem.
      Mislim da te je Emil naveo na krivo područje rasprave. Naravno da ćemo između dva zla birati manje, ali u konkretnom slučaju izbora saborskih zastupnika i vlade mislim da nemamo ponudu manjeg zla. Sve je tako dobro izrežirano da mi ustvari uopće ne biramo. Imamo dvije jednako nevrijedne opcije. Jedna je zadužena za rušenje nacionalnog identiteta (to su nacionalne stranke) a druga za rušenje socijalnog statusa (socijaldemokrati). Ako glasujem za neku stranku koja nema izborni prag tada dajemo glas onoj izabranoj.
      Ja se priklanjam mišljenju Emila prije "obraćenja". Za mene su rezultati izbora koliko je ljudi izašlo na izbore. Koliko su nas uspjeli uvući u svoje igre i koliko nas prave budalama.
      Nekad se može dogoditi režijska greška ali onda oni to rade naknadno, kao što je bio slučaj na zadnjim izborima.
      Emil Čić je jedno rekao kako vladajuća svjetska elita zna da se svaki Hrvat može obratiti (mislio je pri tom da ovi što prodaju Hrvatsku nikad ne mogu biti sigurni) i poremetiti im planove (kao što je napravio Tuđman). Tako da se ja nadam da se netko obrati.
      Nažalost nije se još pojavila ozbiljna stranka koja bi radila za spas Hrvatske, pa ja ne izlazim na izbore.
      Božji blagoslov, Stipan

      Izbriši
    2. Da Stipe, evidentno je kako su kreatori i SAD i RH izbornog zakonodavstva htjeli zacementirati njima poželjnu situaciju, a to je da se stalno izmjenjuju dvije slične stranke na vlasti. Osobno, dok sam išao na izbore obično sam glasao za HČSP koja nije nikad ni prešala izborni prag, a što praktično znači u mojoj izbornoj jedinici da je moj glas otišao SDP-u. Stoga bi bilo pošteno da se na izbornim listićima glasa za dvije stranke, prvo za onu za koju smo opredijeljeni, a drugo za onu kojoj želimo dati glas ako naša prva opcija ne prijeđe izborni prag. Naravno, HDZ i SDP to ne će niti predložiti niti prihvatiti, jer bi im to moglo poremetiti stalne izmjene na vlasti. Ne zaboravimo kako se situacija sve više radikalizira u cijelom svijetu i kako u takvim slučajevima i naivan puk počinje tražiti opcije mimo onih koje dokazano nemaju rješenja za krizu modernog svijeta. A da ne spominjemo tek mogućnost izbijanja otvorenih i oružanih sukoba u kojima se vlast više ne dobija izbornim marketingom i muljanjem nego s odvažnošću i jasnim ciljevima. Gotovo svi političari koje imamo odmah bi odustali od političke karijere kad bi se vratilo staro i mudro doba u kojem su ljudi išli za vođama koji se nisu libili žrtvovati radi svojeg naroda. Plemstvo obvezuje i većina ljudi bi radije ostala neplemićima, nego što bi prihvatila plemićke obveze koje praktično znače puno veći rizik nasilne smrti. Kralj David imao je puno teži i opasniji život nego da je ostao samo pastir.

      Izbriši

Komentiranje sam opet (4. svibnja 2023) dopustio videći da ima sve manje mjesta na net-u bez cenzure.