On je učenjak, nezadovoljan sam sa sobom i cijelim svijetom, tako da u tom stanju prizove Đavola i s njim sklopi pogodbu po kojoj Đavao (u Goetheovom romanu koji je napravljen prema rečenoj legendi se isti zove Mefisto) daje Faustu beskonačno znanje i druge stvari za kojima žudi Faust, a Faust predaje dušu Đavolu na koncu života. Faust nije ni primjetio od svoje prevelike veleučenosti kako mu je odmah dao dušu.
Faust se razlikuje od vulgaris vrača ili prosječnog čovjeka koji se predaje čovjekoubojici i ocu laži od početka u tome što osim uobičajenih ispunjenja ovozemaljskih požuda traži znanje koje nije mogao dobiti svojim trudom.
Rijetko da ima danas znanstvenika koji nije spreman ili još nije sklopio faustofsku pogodbu s Nečastivim.
Naravno, Sotona mu ne može dati znanje kojeg ni sam nema, jer to ultimativno znanje može imati samo beskonačni božanski Um.
Zar može onda Faust reć Mefistu - onda ništa od pogodbe, ne dam ti svoju dušu?
Naravno da ne može, jer kako napisah on je već dušu dao dok je sklapao pogodbu, a najvjerojatnije je još i prije bio rob Sotonin preko svojih grijeha koja je zavolio i kojih se nije htio riješiti.
Isto tako Eva nije mogla reć Zmiji - onda zaboravi sve ovo jer nisam postala kao Bog. Đavao nema nikakvu obvezu prema čovjeku kojeg je zaveo i prevario, čovjek postaje rob Sotonin bez obzira što je postao rob prijevarom.
Međutim, Bog ima moć raskinuti faustovsko-mefistofsku pogodbu, kao što je raskinuo okove istočnog i ostalih grijeha na križu.
Imamo niz svjedočenja iz davne prošlosti, poput jednog klerika koji je težio slavi i prodao svoju dušu Đavlu u zamjenu da postane biskupom (što znači da je još onda Đavao imao svoje ljude u hijerarhiji Crkve), ali se je isti počeo kajati i moliti Bogorodici za pomoć, tako da je Đavao bio prisiljen rasparati pogodbu koju je nesretni, ali sada sretni, klerik potpisao svojom krvlju.
Naravno, neka nitko ne iskušava Boga i ne dovode sebe u tu poziciju, jer tada čini grijeh protiv Duha Svetoga, tako da sklopi pogodbu s Đavlom računajući kako će Bog kasnije raskinuti tu pogodbu.
Ako poznajemo neke koji su skrenuli u manje ili više otvoreni sotonizam, ne prestajmo za njih moliti (naravno da smo prije toga dužni moliti za svoje bliže) jer dok su god živi, postoji nada kako će im se Bog smilovati i dati im pokajanje i obraćenje. Ne bi trebalo to pisati, ali ipak ću to učiniti - ne smijemo nikad takvima odobravati njihovo ponašanje i glumiti kurtoaziju, makar se cijeli dan za njih molili. Oni moraju znati kako mi znamo da su u vlasti Sotone te da ih držimo jadnicima, iako ih ustvari ljubimo. Čim takvi u našem prisustvu pokažu mržnju prema Bogu (psuju, nose na sebi znakove sotonizma, govore i čine odvratnosti) moramo se od njih udaljiti i reći im kako ne ćemo više biti u njihovom društvu dok se tako ponašaju.
A sad je red da objasnim drugu riječ naslova.
Već par godina susrećem se na raznim internetskim stranicima (više ne pišem na forumima, jer pišem ovdje) s faustofskim likom koji se je nekad zvao Jezuit, a sada Faust Weber, s time da stavlja do znanja kako je on bivši Jezuit. Što je dakako dokaz njegove faustofske ohole naravi - ej, ja sam onaj poznati lik koji se je nekad zvao Jezuit. Isto tako ne jednom se poziva sam na sebe - ja sam veliki i međunarodno priznati znanstvenik fizičar kojeg je Tuđman angažirao u početku stvaranja RH. Počeo sam se stoga pitati, a imajući u vidu jadno stanju domovine koja egzistira kao da nije bilo rata i mnogih poginulih za njezino oslobođenje i neovisnost, nije li naš Faust Međumrežni, a nekako mu vjerujem kako ne laže, bio u poziciji Mefista prema faustofskom Tuđmanu početkom 90-tih?
Nije li Tuđman nasjeo na đavolsku prevaru u cilju kojeg nije mogao dobiti i nije ni dobio od Nečastivog - neovisnost i suverenost RH?
To je slično kao da bi Faust ušao u pogodbu s Mefistom u kojoj predaje svoju dušu njemu kako bi bio slobodan i neovisan od Mefista. Kontradikcija.
Kako protumačiti mudrost Tuđmana koji je dozvolio djelovanje Soroševih agentura u RH u zamjenu za mefistofsku podršku suverenosti RH?
Pa te 'nevladine udruge' su došle u RH kako bi ona bila čim manje suverena, neovisna i hrvatska država. Naivnost Tuđmana je bila više nego faustofska, jer Faust je barem dobio kratkotrajnu zemaljsku slavu i užitke, a što je Tuđman dobio s prepuštanjem RH međunarodnim masonskim demonima?
Ta da je malo duže živio, isti bi mu sudili u Haagu.
Da se vratimo Faustu Međumrežnom koji je, ako ne laže o sebi, bio sigurno taj koji je šaptao u uho Tuđmanu laži u koje je ovaj hlebinac povjerovao.
Uglavnom kao i mene, zanimaju ga teme o religiji, povijesti, znanosti, filozofiji, kulturi, domoljublju. Međutim, on je svjetonazorski moj antipod.
Što ja držim istinom i dobrom, njemu je to laž i zlo. Dakako i obrnuto.
On svom svojom faustofskom dušom koja je dana Mefistu, podržava modernizam, Franju Kaosa Nereda, feminizam u novorednoj sekti i općenito, globalizam, evoluciju, veliki prasak koji je od ništa i bez ikakvog smisla stvorio nešto kaotično koje se samo od sebe usavršava i postaje smislom.
Ne jednom je pokušao naivne katolike uvjeriti kako su 'lefebvrovci' veliko zlo, a da se o sedevakantistima i ne govori.
Ne bi me uopće iznenadilo, da je netko sličan njemu, šapnuo u uho Woytili ideju da poljubi kuran pred foto kamerama i da organizira 'molitvu' svih religija u Asiziju. Ta vatikan je pun faustofskih znanstvenika koji vjeruju u izvanzemaljce, evoluciju i veliki prasak ničeg od čega je nastalo sve, a novoredni pape im vjeruju kao što je Faust vjerovao Đavlu.
U dva navrata htio sam isprovocirati Fausta Međumrežnog da skupi hrabrosti i napiše svoje pravo ime i prezime, budući sam se njemu obraćao sa svojim pravim identiteom. Nisam uspio što je možda mali znak kako još nije sve izgubljeno u RH, jer poznati znanstvenik i fizičar, dakako i teolog s jezuitskim obrazovanjem, boji se iznijeti u međumrežju svoj pravi identitet.
Faust Međumrežni misli da još uvijek nije oportuno javno stajati iza riječi koje objavi na međumrežju.
Posljednje što sam vidio od Fausta je njegova obranaška reakcija na tekst Jura Zovka o kojem sam prethodno pisao .
Pa pročitajmo što piše:
Vjeruje se samo u Boga.Faust nam poručuje kako je vjera od Boga odvojena od vjere u Bibliju koja je knjiga mitova koje zna on, kao i Jure Zovko i ostali mitolovci dešifrirati.
Ne vjeruje se u Bibliju već u onog kojega Biblija u raznim pričama, sagama, mitovima otkriva.
Ta zato je išao na jezuitsku bogosloviju u Zagrebu kako bi stekao gnozu, a mi ostali smo nesretnici koji vjerujemo onome što čitamo.
Ali ako je u Postanku napisan mit, i ako je Biblija knjiga priča, saga, mitova, zar itko može reć kako je Isus stvarno umro na križu radi našeg otkupljenja, da je On pravi Bog i čovjek, da je treći dan uskrsnuo te da nema spasenja bez krštenja i vjere u Njega?
I kako vjerovati Bogu koji inspirira Mojsija i ostale pisce sv.Pisma da napišu laži - mitove u koje će ljudi povjerovati i tako dovesti sebe u zabludu?
Rješenje tog proturječja je vrlo jednostavno. Faustov Bog je Mefisto, Muhamedu se je predstavio kao Alah koji je za sebe rekao, a ovaj budalaš je povjerovao, kako je on najveći prevarant i ujedno Bog.
Dakle i Faust Međumrežni i Muhamed i svi ostali fausti svijeta zamijenili su Boga koji ne laže, niti može lagati, za Mefista koji se predstavlja lažno Bogom i koji je otac laži i čovjekoubojica od početka.
Bukvalno tumačenje Biblije (kao u struji protestantskog kreacionizma) nipošto nije katolički nauk.
Netočno je da je bukvalno interpretiranje Biblije uvedeno nedavno - tomu nasuprot, od prvih je stoljeća kršćanstva zagovarano suprotno.
Ovdje moramo uočiti dvije stvari.
Najprije Faust iznosi ono što ga najviše boli i smeta. To je istina kako je Bog stvoritelj Neba i Zemlje, svega vidljivoga i nevidljivoga. On neizravno i drsko kaže kako Vjerovanje apostolsko nije katolički nauk.
Da se je naš Faust Međumrežni slučajno našao na prvom Nicejskom saboru Crkve, sv.Nikola bi ga prije nokautirao nego heretika Arija.
Drugo što Faust hoće reći, a po zakonu vjerojatnosti znamo da će biti laž, je kako su u prvoj Crkvi kršćani, odnosno kršćanski naučitelji vjerovali kao i on, odnosno da je Biblija zbirka laži u vidu sagova (nije mislio na tepihe) i mitova.
Koga će nam staviti kao dokaz?
Opasnog heretika Origena kojeg pravi kršćanin ne bi smio nikad ni spominjati u pozitivnom kontekstu, a kamoli se pozivati na njega kojeg je Crkva višekratno anatemizirala, a danas se proučava na modernističkim bogoslovijama kao da je kršćanski otac.
Origene, poznati heretiče, zar nisi pročitao prvu rečenicu sv.Pisma - "U početku Bog stvori Nebo i Zemlju"?
"Koja će učena osoba, pitam ja, smatrati logički konzistentnim objašnjenje da je bio "prvi dan" i "drugi" i "treći", u kojem se također spominje "večer" i "jutro" , bez sunca, bez mjeseca, i bez zvijezda, a u slučaju prvog dana čak bez neba (Post 1:5-13) ... Sigurno, mislim da nitko ne sumnja, ove izjave Pisma su dane u vidu vrste kojom upućuju prema određenim misterijima." (Origen)
Kako možeš dakle tvrditi da prvi dan nije postojalo Nebo?
Zar samo zato što si pročitao za prvi dan stvaranja - i reče Bog neka bude svjetlost i bi svjetlost?
Zar nisi mogao zaključiti doslovnim čitanjem da je Bog prethodno stvorio Nebo i Zemlju, bez obzira što nije Mojsije napisao - i reče Bog neka bude Nebo i Zemlja i bi Nebo i Zemlja?
Daleko od toga da je Origen bio glup, nego je Origen bio opasni heretik koji je izmiješao laži grčke filozofije s kršćanstvom, on je među prvima helenizirao kršćanstvo što je dovelo do katastrofalnih posljedica.
I razmislimo logično, ako je Objava završila smrću sv.Ivana, kakvo mjesto u Objavi onda imaju grčki poganski filozofi?
Zar Objava nije potpuna dok ne upoznamo poganske filozofe koji će nam pomoći pravilno protumačiti Božju Objavu? Origen je bio među prvima koji je krenuo tim putem u Pakao.
Da još priupitam Origena (Fausta), zar čovjeku koji je u tamnici godinama (doslovno u tami) noć traje mnogo duže nego onima koji vide Sunce?
Kakva ti je to logika da ono s čime mjerimo vrijeme (npr. vrijeme između ponovnih izlazaka Sunca) određuje vrijeme? Zar si Origene uspio zaustaviti vrijeme tako da si začepio pješčani sat? Zar si vrijeme okrenuo naopačke i vratio se u prošlost ako si okrenuo naopako pješčani sat?
Zar si još i ti znao za mandelin učin?
Ispričavam se ako nisi bio toliko glup, ali se onda obračunaj s Faustom Međumrežnim koji te pravi glupim kako bi sebe opravdao u zabludi kako Bog nije stvorio Nebo i Zemlju onako kako je objavio.
Sv.Augustin je drugi kojeg Faust poziva u obrani teze kako je Biblija knjiga priča, tepiha i mitova.
"Obično, i ne-kršćanin zna nešto o zemlji, nebu, i drugim elementima ovoga svijeta, o kretanju i orbiti zvijezda i njihovoj veličini i relativnim pozicijama, o predvidljivim pomračinama sunca i mjeseca, o ciklusu godina i doba, o vrstama životinja, bilja, kamenja i tako dalje, i to znanje smatra sigurnim zbog razuma i iskustva. Sramotno i je i opasno da nevjernik čuje kršćana koji, pretpostavljajući da daje značenje Svetog Pisma, govori besmislice o ovim temama; i potrebno je sve poduzeti kako bi spriječili takvu neugodnu situaciji, u kojoj ljudi prepoznaju veliko neznanje kod kršćanina i prezirno se smiju..."
Stavio sam tri točkice na kraju, jer ni u cijelom tekstu kojeg je stavio Faust ne stoji kako je sv.Augustin rekao kako je Biblija knjiga priča, saga i mitova.
Augustin upozorava kršćane kad, krivo pozivajući na sv.Pismo, a gradeći neke svoje nebuloze po pitanju znanosti, predstavljaju kršćane u javnosti kao budale i time ruše ugled sv.Pisma.
Dakle upravo obrnuto, sv.Augustin upozorava kršćane da ne iznose besmislice pozivajući se na sv.Pismo jer će onda nekršćani pomisliti krivo kako je sv.Pismo knjiga priča, saga i mitova.
Fauste Međumrežni, sv.Augustin ovdje piše o tebi.
Ti vjeruješ u besmislice evolucije i velikog praska, ti vjeruješ kako se Zemlja okreće i kako je Lopta, a pozivaš se lažno da si kršćanin.
Što će normalan nekršćanin po tebi zaključiti nego da stavi sv.Pismo na policu na kojoj se nalaze djela Ezopa i H.C.Andersena.
Tim više što ti to eksplicitno njemu preporučaš.
Apage Satanas!
Nema komentara:
Objavi komentar
Komentiranje sam opet (4. svibnja 2023) dopustio videći da ima sve manje mjesta na net-u bez cenzure.