Autor je poznati renesansni slikar Michelangelo.
Ako netko kaže da je na freski oslikano stvaranje Adama, onda mu treba postaviti pitanje - zašto 'Bog' koji je prikazan kao starac s bradom pruža prst Adamu kad je Adam već stvoren i vidimo ga na lijevoj strani kako isto pruža prst 'Bogu'.
Na freski je Adam prikazan kao već stvoren čovjek koji je živ i jednostavno se nameće pitanje zašto 'Bog' i Adam pružaju jedan drugom prst.
Događaj kojeg prikazuje freska na stropu sikstinske kapele ne nalazi se nigdje u Bibliji.
A gdje bi se onda mogao nalaziti?
U gnosticizmu.
Radi se o ideji gnosticizma kako čovjek može, uz pravo znanje, postati jednak Bogu, stoga dodirivanje prstiju 'Boga' i Adama ne znači kako duša Adamova preko 'Božjih' prstiju ulazi u njegovo tijelo, jer vidimo da je Adam već živ, nego da Adam postaje jednak 'Bogu'.
Obratite pažnju koga to 'Bog' grli s lijevom rukom.
To je mlađahna zlatokosa djevojka koji su neki htjeli vidjeti Evom, a neki čak Bogorodicom (ali Bogorodica se nikad ne prikazuje bez vela, a ova žena je k tome još gola).
Žena na freski i u zagrljaju 'Boga' je Sophia, Mudrost, ne ona iz biblijskih knjiga mudrosti, nego iz gnostičke kozmologije po kojoj je ona jedna od emanacija 'Boga' koja je rodila Demiurga, zločestog Boga koji je stvorio materijalni svijet.
Gnostici vjeruju kako je kršćanski trojstveni Bog zločesti Demiurg, pa je zato Sophia zajedno s 'Bogom' koji je prikazan na slici, a nije kršćanski Bog, poslala Isusa Krista kako bi on nadvladao zločestog Demiurga, Boga Staroga zavjeta.
'Bog', Sophia i 'anđeli' prikazani su kao u stanci neke orgije.
Pogledajte kako puteno Sophia drži 'Boga' za podlakticu lijeve ruke.
Slika bi se ustvari trebala zvati Zmijino zavađanje Adama u kojem Zmija obećaje Adamu da će postati kao Bog. Anđeli, koje su ridikulozno i blasfemično slikari renesanse prikazivali kao debeljuškaste bebe su ustvari krdo demona.
Ne treba posebno naglašavati kako je Bog zabranio prikazivanje golotinje kao i da je samo mužu dopušteno da vidi nago tijelo svoje žene i obrnuto.
Renesansa u kojoj su aktivno sudjelovali 'pape' kao mecene i promotori poganske umjetnosti, značila je bijeg europskih kršćana od 'stega Demiurga' i pružanje prsta prema ocu laži i čovjekoubojici od početka.
Osim što su većina renesansnih umjetnika bili sodomiti, oni su i prikazima nagih tijela poručili kako oni smatraju da je vlast 'Demiurga' srušena i da je pred njima zlatno razdoblje slobode i pobožanstvljenja čovjeka.
Znamo kako je ta zabluda završila, odnosno kako se pred našim očima zabluda stara stoljećima raspršuje poput pjene od sapuna.
Već sam pisao kako je Vatikan prepun prikaza golotinje i poganskih bogova i poganske mitologije. To se više ne može ispraviti, davno je prošlo vrijeme kad je neki papa mogao naložiti čišćenje Vatikana od poganske gnjusobe.
Prošle godine na vanjskim zidovima vatikanske bazilike sv.Petra prikazane su divlje životinje u sklopu kampanje spriječavanja klimatskih promjena.
Pravi kršćanin radije bira katakombe, nego opoganjenje i desakralizirane crkve ma koliko one bile pune zlata, srebra i umjetnina.
Bas sam prije par dana nasao lredivno pjevanje psalma 51 koje je praceno slikama sa stropa sikstinske kapele i mogu ti reci da je ta slika jos i najpristojnija. Takve slike bi se cak i danas smatrale nemoralnima i neprikladnima mozda cak i za muzeje a kamoli za crkve.
OdgovoriIzbriši