ponedjeljak, 11. travnja 2022.

Znakovi kraja Zapada - trolanje trolera

Ne vidjeh dugo ili nikad dosad ovakvu demonstraciju licemjerne gluposti Zapada i tzv. demokracije:


Naravno, shvatili ste da ovaj lik radi budale od vijećnika nekog gradskog vijeća u SAD i koji to ne mogu nikako dokučiti, ili ako mogu, nemoćni su suprostaviti mu se se kad su i sami oni sprdnja u cirkusu čudovišta koja se naziva zapadnim društvom.
Zapadnjaci (ili normies kako se to kaže na engleskom žargonu - oni koji slijepo slijede vladajuće medije i vladajuće narative, koji kad im se kaže kako ne postoji više muško i žensko nego da je to stvar odabira odmah tu idiotariju prihvaćaju kao istinu jer vjeruju kako ih likovi iza ekrana ne mogu i ne žele nikako prevariti i dovesti do zla) su toliko otišli na kvasinu da kad ih netko trola s najvećim budalaštinama oni ne mogu shvatiti da je to sprdnja ili ako shvaćaju ne mogu se tome oduprijeti kad znaju da on samo trola majstorski njihovo vladajuće ili manje vladajuće trolanje.
Problem s ovim ekstremnim trolanjem je - iza toga nema više dalnjeg trolanja, društvo koje više ne može razlikovati predsjednika države od glumca ili klauna koji se s društvom sprda, ne može više postojati.
Ne postoji ništa više, bolje rečeno niže, iza trolanja trolera (to jest ne postoji trolanje trolera trolera).
To je onda brod luđaka bez kormilara ili je najveći luđak-troler na tom mjestu upravljanja brodom.
Ali to nije više društvo onih koji su stvoreni na sliku i priliku Božju, slika još doduše može i postojati, ali prilika i prispodobnost Bogu više ne postoji.


Govorili su i govore - ironija je oružje nemoćnih.
Ipak to oružje nije uvijek nemoćno kad postoji dovoljan broj ljudi zdravog razuma, osjećaja za pravdu i hrabrosti da se od ironije prijeđe k odbacivanju zla kojem se ironija ruga.
Sad se pak može reć - stvarno je u naše vrijeme ironija postala nemoćna, i jedina je njezina moć ostala da nas nasmije.
Zato što nedostaje kod većine ljudi onog gore navedenog, prvenstveno zdravog promišljanja da je ovo stanje rezultat robovanja ljudi od moderne tehnologije koja je demonskog podrijetla (a istu možemo samo pojedinačno odbaciti nikako kao društvo ili narod jer narod koji je odbaci biti će osvojen od naroda koji je nisu odbacili, osim ako se Bog izravno ili preko anđela ne uključi u tijek rata).
O tome sam pisao nebrojeno puta na blogu, o tome govori slijedeći video Jonathana Pageau o Henokovoj knjizi, knjizi čiji se navodi spominju u Bibliji (Judina poslanica i još neka druga mjesta), ali koja nije uvrštena u Bibliju, i koja govori o tome kako je opačina predpotopnog čovječanstva bila uvjetovana utjecajem demona-stražara koji su dali ljudima skriveno znanje o prirodi i njezinoj primjeni u tehnologiji s kojom se je događao ondašnji "transhumanizam" nakon čega je Bog zaključio da je opačina ljudi dosegla takvu mjeru da je riješenje uništiti Općim potopom većinu čovječanstva osim Noine obitelji.


 

I zato je poruka gornjeg trolera, htio to on ili ne, znao to on ili ne, - došli smo do kraja.



Mučenica naših dana, sv.Danijela iz Rumunjske:


Eto kako najveći neprijatelji kršćanima mogu biti njihovi najbliži.
Umjesto da otac bude sretan što se njegova kćer želi posvetiti Bogu, on ju je dušmanski mučio, izravno i neizravno. 
Koliko god trpjela ona je postajala uzvišenija i sličnija Gospodu Hristu, tako da je i umrla u Velikom Tjednu 2004 g.
Nitko ne može oteti one koji se posvete Bogu, ma kako izgledalo zemaljskim očima da su poraženi i zgaženi.


Dok neki vjeruju da je sadašnja ruska država pravoslavna, a ista nije još osudila boljševizam i komunističku državu SSSR, nego naprotiv želi izmiriti križ i crvenu petokraku, Hrista i Antihrista.


Kako što reče sv.Ignjatije, svaka hereza je blasfemija, bilo protiv Oca (filioque - jer niječe da je Otac monarh-načelo), bilo protiv Sina (arijanizam koji niječe Njegovo božanstvo, nestorijanizam i monofizitizam koji niječe Njegovo utjelovljenje), bilo protiv Duha (negiranje svetih tajni, Liturgije, sinoda i kanona Crkve koja su djelo Svetoga Duha, negiranje Crkve koju vodi Duh tako da se kaže da Duh Sveti vodi isto tako heretike i shizmatike, da su svi oni kršćani - a to je prema riječima sv.Justina Popovića sinteza svih hereza - ekumenizam ).
Ljubimo heretike kao zabludjelu braću, molimo se za njihovo obraćenje, ali nikad iz lažne ljubavi ne recimo im da su kršćani, jer tada nas oni mogu na Sudu s pravom optužiti - ovaj mi je rekao da sam kršćanin, pa nisam više ni tražio Crkvu izvan koje nema spasenja.

Jonathan Pageau - simbolično tumačenje križa i raspeća.




Broj komentara: 20:

  1. Zanimljivo. Znam već godinama da ima Albanaca pravoslavaca, kao i katolika i muslimana (po tom su skoro jedinstveni, takvu podjelu naroda po vjeri na Balkanu i općenito u Europi imaju čini mi se samo Bugari, koji su pravoslavci uz muslimansku manjinu Pomake i nešto katolika Bugara oko grada Rakovski i Banatskih Bugara), ali nisam znao imaju li liturgije na albanskom ili grčkom. U ovom videozapisu čujem i grčke riječi i albanske, napjevi su koliko čujem na albanskom, ali jel im liturgija na albanskom ili na grčkom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam upućen, ali pretpostavljam, budući postoji Albanska PC, da je Liturgija na albanskom jeziku.
      Iako pjesme koje se pjevaju na tom videu su bizantijske i samo prevedene na albanski. Tako je i kod ostalih mjesnih PC.

      Izbriši
  2. Također zanimljivo. Ovdje kažete da se ne smije "hereticima"(znam da mislite na katolike i protestante) reći da su kršćani, a na postu Pismo bratu iz 2020.g. ako se ne varam kažete da je potrebno povezati se sa svom kršćanskom braćom, misleći na protestante koji se opiru Novom svjetskom poretku nakon čega ste dali video sa južnjačkim pjesmama. Je li to onda promjena stava ili što? Inače, ja kršćanima smatram svakog pobožnog katolika, pravoslavca ili čak i protestanta( luteranskog i anglikanskog tipa) i monofizita koji ljubi Boga, ali i ljude iz ljubavi prema Bogu svom dušom svojom i svim srcem svojim i koji se trudi spasiti se, iako naravno smatram da su svi spomenuti osim katolika heretici ili shizmatici i heretici(pravoslavci). Nažalost, osobito u ovom ludom vremenu toliki su obični protestanti, pravoslavci i monofiziti bolji kršćani od tolikih Novus ordo katolika, koji su mnogi sami upitno katolici i time upitno pravovjerni. Grešni carinik

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odakle ti znaš tko je bolji, a tko gori vjernik? Tko te postavi za sudca?! Ili, možda imaš nekakav detektor za očitanje "jačine vjere"?!

      Izbriši
    2. U tom tekstu "Pismo bratu" nisam pisao "kršćaninu" nego bratu pravoslavcu koji je pao pod zabludu etnofiletizma.
      Apropos tko je bolji, često se može čuti od pravoslavnih svećenika kako oni poznaju mnogo rimokatolika, protestanata ... koji su bolji od njega griješnika.
      I desni razbojnik je bio tako veći griješnik od farizeja, pa se je obratio i tako spasio pred samu smrt, a upitno je da li su se farizeji koji se nisu smatrali griješnicima obratili prije smrti.
      Tko god nije u pokajanju i sebe već smatra spašenim u velikoj je zabludi (defaultno tako razmišljaju protestanti).
      Tko se pak kaje, a ne vidi u sebi najvećeg griješnika, krivo se kaje.
      Tko se kaje, a pri tome sudi ljude oko sebe i smatra da su oni veći griješnici od njega (makar to bila objektivna istina), krivo se kaje.
      Tko se prestane kajati iako je već došao do slijedećih faza na putu oboženja, griješi, kajati se treba do smrti svoje, iako nam je možda Bog dao znak da su naši najveći grijesi iskajani.
      Još je gore u tom slučaju, jet tko se približi cilju oboženja i onda padne, teško padne i teško mu je tada ponovno ustati.
      Zato Bog i dopušta da nas demoni svakodnevno napadaju unošenjem zlih misli i slično, kako se ne bismo uzoholili da smo već stigli do svog cilja.

      Apropos teksta na kojeg si reagirao - dogma je Crkve kako izvan Nje nema spasenja, a to znači da nema spasenja onom tko je možda činio velika djela milosrđa, ali prije smrti nije ušao u Crkvu.
      I postoji onaj trenutak prije smrti kad je i desni razbojnik uvidio da je kraj njega Spasitelj te postoji želja, makar i ustima neizgovorena, da se zavapi Spasitelju da ga se Gospod sjeti u carstvu svojem, a to znači da isti čovjek želi biti ud Hristovog tijela - Crkve.
      Naravno, tko računa na to, na obraćenje pred samu smrt, zloupotrebljava Božje milosrđe, pa mu se obraćenje ne će niti dogoditi, jer on nije desni razbojnik, on nije čak ni farizej.

      Pitanje koje tebe i mnoge muči, i dobro je da muči jer onda se ostaje u potencijalnoj poziciji desnog razbojnika, je - da li je RKC Hristova Crkva izvan koje nema spasenja, ili je to Pravoslavna Crkva.
      Upoznajte povijest Crkve i onda ćete znati.
      Samo ako se ne želite upuštati u to, onda sve manje ličite na desnog razbojnika koji je to otkrio pred svoju smrt, a vi se trebate na to odlučiti prije, jer vam se je to pitanje prije i postavilo.

      Izbriši
    3. Emile, mene ne muči pitanje je li Sv. Katolička Crkva prava Kristova Crkva. Po Božjoj milosti znam da je. A što se tiče vaše dogme da izvan Crkve nema spasenja( što je i dogma Sv. Katoličke Crkve, te ako se neki pravoslavac ili protestant i spase spasili su se u Katoličkoj Crkvi, ali su imali neznanje o pravoj Kristovoj Crkvi), kako to da ste onda kanonizirali Vasilija Ostroškog koji je umro kao katolik, i u uniji sa Rimom (dakle kao grkokatolik), i jednog slugu Romanovih koji je bio i umro (ubijen od strane komunista) kao rimokatolik? Onda tu nešto ne štima, nema dosljednosti. Također, ako je Pravoslavna Crkva prava Kristova Crkva kako to da u biblijskom kanonu RPC postoje neke knjige koje nikad nisu uvrštene u biblijski kanon Crkve(Katoličke), ali ni u biblijski kanon ostalih PC? Dok, svi katolici imaju isti, nepromijenjen biblijski
      kanon. A što se tiče "Pisma bratu", znam da ste tu pisali pravoslavcu, ali u tekstu ispod ste se referirali na povezivanje između kršćana.
      @Krescencije, po ovoj reakciji čini mi se da možda čak i ti stojiš iza one gnjusne "uvrede". Normalno da se to vidi iz čovjekovog govora, kakav je tko vjernik, a očito je kao dan da se radi o nekom frustriranom Novus ordo katoliku kojeg je zasmetalo što sam napisao da su mnogi heretici ili shizmatici poput pravoslavaca, protestanata i monofizita bolji kršćani od takvih "katolika", poput tog "dičnog" gospodina. Po Emilovom govoru i pisanju jasno je kao dan da je bolji vjernik od tog "velikog" katolika i još "većeg" Hrvata koji se ovdje neprestano javlja i vrijeđa. Grešni carinik

      Izbriši
    4. Ispravka: te knjige u biblijskom kanonu RPC su kako sam provjerio i u kanonu ostalih PC. Ali, svejedno ostaje činjenica da ih ne prihvaćaju katolici, i da se čak u vrijeme dok je Crkva bila jedinstvena (u 7.st.) jedan papa usprotivio stavljanju neke od tih knjiga u biblijski kanon, dok su ga bizantinci ignorirali. Gc

      Izbriši
    5. Također bih zamolio Emila da izbriše moj upis u kojem odgovaram onom koji mi je poručio " da se objesim na prvo stablo". Nema smisla da postoji odgovor kad je i poruka (s pravom) izbrisana. Gc

      Izbriši
    6. Volio bih da navedeš dokaze da je sv.Vasilije Ostroški umro kao rimokatolik.
      Apropos kanona Biblije poznato mi je da RKC ima neke knjige izuzete od kanona Crkve, a protestanti još i više.
      Naravno, mjerodavno je ono što je kanonizirala Crkva.
      Također, RKC nema prave prijevode Biblije, mislim na SZ, zato što Crkva oduvijek koristi Septuagintu na grčkom jeziku koju je citirao Gospod Hristos i koju su koristili apostoli i kršćanski oci.
      Sv.Jeronim nije koliko mi je poznato prijevodio Septuagintu na latinski u Vulgati, nego je tražio neke hebrejske tekstove, a u sadašnje vrijeme protestanti i RKC koriste židovske mažoretske tekstove koji su nastali stoljećima nakon apostola i koje su židovi redigirali kako bi se čim više izbjegla veza između SZ proroštva i kršćanstva.
      To je po meni veći problem nego što RKC nema neke biblijske knjige u svojoj Bibliji.

      Izbriši
    7. U pismu tadašnjeg pape Aleksandra stoji da je arhiepiskop Vasilije prešao u rimokatoličku vjeru, a malo dalje stoji da je priznavao vlast Rima i pokoravao joj se "samo" radi nekih koristi svoga manastira. To sve stoji u djelu Nikodima Milaša o Vasiliju Ostroškom, kojeg ću poslati sutra. Doduše, Milaš zaključuje da je Vasilije bio i ostao pravoslavcem, iako se u povijesnim dokumentima koje upravo on(Milaš) donosi govori drukčije, da je Vasilije prešao na rimokatoličku vjeru i da se pokoravao Rimu. Gc

      Izbriši
    8. Izvor:https://www.zapadnisrbi.com/images/PDF/Nikodim-Milas-Sveti-Vasilije-Ostroski.pdf

      Izbriši
  3. cijenim sto govorite Istinu. mnogi rimokatolici primjerice danas prodaju laž kako je trenutna vlast u rusiji nekomunisticka. danasnja vlast je redom sastavljena od clanova partije i KGBa, Kiril je suradnik KGBa, vlast se dici i ponosi sotonistickom simbolikom srpa i cekica i petokrake, a zapadu zamjera sto malo cijene zrtvu u ww2. dakle ne da se ne odricu boljsevizma nego se diče njime.

    sramno, sramno

    OdgovoriIzbriši
  4. Kallistos Ware, a Greek Eastern Orthodox bishop, has expressed this doctrine as follows:

    "Extra Ecclesiam nulla salus. All the categorical strength and point of this aphorism lies in its tautology. Outside the Church there is no salvation, because salvation is the Church" (G. Florovsky, "Sobornost: the Catholicity of the Church", in The Church of God, p. 53). Does it therefore follow that anyone who is not visibly within the Church is necessarily damned? Of course not; still less does it follow that everyone who is visibly within the Church is necessarily saved. As Augustine wisely remarked: "How many sheep there are without, how many wolves within!" (Homilies on John, 45, 12) While there is no division between a "visible" and an "invisible Church", yet there may be members of the Church who are not visibly such, but whose membership is known to God alone. If anyone is saved, he must in some sense be a member of the Church; in what sense, we cannot always say.[3]

    Tko je u pravu: Emil ili Kallistos?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako je Kalistos Ware naučavao da se ljudi mogu spasiti izvan Crkve, onda se nije suprostavljao meni, nego dogmi Crkve.

      Izbriši
  5. Ako se ljudi ne mogu spasiti bez Crkve, onda jao onim primitivnim plemenima po kojekakvim prašumama do kojih Evanđelje još nije doprlo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao tebi duplo više od njih!
      Jer oni nisu čuli za Crkvu (Pravoslavnu), a ti jesi i teško da se možeš pravdati neznanjem.
      Bog je milostiv i pravedan Sudac, i sigurno ne će osuditi nikog ako istom nije davao milosti po kojoj je mogao, ako je imao dobru volju, tražiti put do Crkve.

      Izbriši
    2. Jao meni pak duplo više od tebe!
      Ako ne budem postigao svetost, jer sam pripadao Crkvi i primao Njezine svete tajne, a ti nisi.

      Izbriši
    3. I jedno objašnjenje zašto nema spasenja izvan Crkve.
      Crkva je Tijelo Hristovo, vjernici ako ne otpadnu od vjere, ako ustraju na putu pokajanja, prosvjetljenja i oboženja, ostaju vječni udovi tog svetog Tijela, postaju dio Hrista.
      Ne postoji neko treće mjesto u vječnosti, nego ljudi mogu biti samo u Hristu ili izvan Njega.
      Ovdje se može samo razmatrati mogućnost da se oni koji nisu do smrti postali udovi Hrista, u samom trenutku smrti zažele to biti, nešto kao što je desni razbojnik učinio na Golgoti.
      Ali on je spašen tako da je ušao u Crkvu u posljednji tren, a ne da je spašen izvan Hristovog Tijela.
      Nitko, ama baš nitko tko je ud Hristovog Tijela, ne može zamjeriti svojoj Glavi, Gospodu Hristu, što je u posljednji moment prije smrti nakalemio na svoj Trs nekog čovjeka, a izvana je izgledalo da se to nije dogodilo.
      Slava i hvala Gospodu na tome!
      Ali i dalje ostaje istina da se nitko ne može spasiti ako se ne nakalemi na Hristovo Tijelo, ako ne uđe u Crkvu.

      Izbriši
  6. "Jer oni nisu čuli za Crkvu (Pravoslavnu)" (pa će se/mogu spasiti)

    Emile, odluči se ili barem ponudi neku (pravoslavnu) referencu/link na tu tvrdnju.

    Ovdje tvrde isto što i Kallistos:

    https://www.orthodoxcouncil.org/-/on-ecumenoclasm-who-can-be-saved-

    OdgovoriIzbriši
  7. Zamislimo situaciju da neko dijete padne s mosta u rijeku. Na mostu stoje jedan pravoslavac, jedan katolik i jedan ateist. Ateist skoči u rijeku i spasi dijete. Pitanje za Emila- Tko je bliži Kristu od ove trojice?
    Zatim Iv 10,16
    Imam i drugih ovaca,
    koje nisu iz ovog ovčinjaka.
    I njih treba da dovedem
    i glas će moj čuti
    i bit će jedno stado,
    jedan pastir.

    Ovi retci bi morali razbiti kruto shvaćenu dogmu -da nema spasenja izvan crkve-. Predlažem katolicima i pravoslavnim koji imaju euharistiju da se međusobno smatraju onim drugim isto Kristovim ovčinjakom. Jedni su Petrova, jedni Andrijina crkva. Hm, nemam ništa protiv da je Andrija trenutno -Petar naših dana, odnosno bit će uskoro, možda već dogodine. Naravno da postoji zdrav ekumenizam, ali postoji i bolestan, npr ekumenizam vatikana i SPC. Jedni su za Nwo, a drugi za -gdje jedan Srbin tu srpska država.
    Desni razbojnik nije pripadao ni u jedan ovčinjak, dok u zadnji tren nije upao u JEDNO Kristovo stado.
    Marinko

    OdgovoriIzbriši

Komentiranje sam opet (4. svibnja 2023) dopustio videći da ima sve manje mjesta na net-u bez cenzure.