utorak, 19. travnja 2016.

Zastor Hramski se ne da više sašiti - Crkva je novi, vječni Izrael

E.Duspari se mora priznati da je spreman tvrdoglavo biti protiv većine. Što po sebi nije loše. 
Ovih dana se je javno suprostavio štovanju zemnih ostataka sv.Leopolda Bogdana Mandića kojeg je organizirala novoredna Crkva u Zagrebu.
Međutim, on ima veliku rupu u svojoj vjeri te ga to dovodi do raznih krivovjerja, poput ovog o osudi Crkvene prakse od početka - štovanju relikvija svetaca, a vjerojatno je blizu i opće osude štovanja svetaca.
Ta rupa je nepremostiva ako se u nju uđe, iz nje treba izać. 
Rupa se zove protestantski cionizam koji ne shvaća činjenicu da se je zastor Svetinje nad svetinjama rascijepio od vrha do dna u trenutku Isusove smrti. 
Svi bolje upućeni protestanti znaju za to iz Evanđelja, neki će reć odmah napamet glavu i redak iz Bibilje gdje se to nalazi, ali u svojoj zabludi 'sola scriptura' ne žele prihvatiti istinu kako je taj događaj označio stvaranje Crkve koja je novi vječni Izrael, i stvaranje mrtve i jalove grane zvanu talmudizam koji je nastao iz farizeja i koji nema duhovne veze ni sa Crkvom, ali niti sa starim Izraelom.
Stoga se mnogi protestanti, ali i većina novorednih katolika nakon drugovatikanskog koncila, ponašaju kako za židove i dalje važi Stari zavjet, a kako kršćani trebaju podržavati cionističku državu na Bliskom istoku, kako ne smiju nikad i nikako osuđivati talmudiste koji dobrom dijelom upravljaju ovim antikršćanskim svijetom, kako ne smiju štovati svece i Mariju, kako nauk kršćanskih otaca - apostola i njihovih učenika, ne predstavlja ništa obvezujuće ako se ne nalazi u Bibliji. 
Prva Crkva se je već suočila s tim krivovjerjem prema kojem čak niti sv.Petar isprva nije bio odlučan obračunati se, te mu se je u lice suprostavio sv.Pavao i situacija je razriješena na prvom saboru Crkve u Jeruzalemu kad je proklamirano kako je Crkva novi i vječni Izrael, odnosno kako kršćani nemaju nikakvu obvezu držati se Mojsijevog zakona.
Kad su poumirali prvi židovski kršćani, više nije bilo u Crkvi kršćana koji su bili obrezani, osim ako se nisu u odrasloj dobi neki pojedinci obratili.
Oni koji su povjerovali u Krista nisu mogli više obrezati svoju mušku djecu ili vršiti vjerske obrede koje je propisao Mojsije zato što su svi ti vanjski obredi bili u iščekivanju i pripremi Izraelaca za dolazak Mesije, te bi svako daljnje opsluživanje SZ obreda značilo kako Isus nije bio Mesija. 
Primjerice, kad bi neki 'kršćanin' židovskog podrijetla danas štovao Pashu, onda bi time negirao kako je Isus bio Jaganjac Božji, i tako dalje sa svim obredima koje je propisao Mojsije.
Stoga papagajsko ponavljanje Dusparino o Bogu Izraelovu, a da ne razjasni kako je Crkva novi vječni Izrael, znači da je on na tragu onih koje su osudili apostoli odnosno Crkva na samom početku.
Često danas čujemo od 'povjesničara' i neopogana kako je kršćanstvo židovska sekta, i nažalost Duspara pripada istom tom krugu ljudi. 
On vjeruje kako je Bog Izraelov istovremeno sv.Trojstvo odnosno Isus Krist i da je to isti bog kojem se klanjaju talmudisti odnosno oni koji su vikali da Ga se razapne.
Ili da je to isti bog kojem je služio Savao prije nego što ga je Isus srušio s konja i rekao mu - zašto Me progoniš.
Duspara nažalost ne vidi kao niti Savao prije obraćenja, da kad piše protiv štovanja svetaca Božjih, da Njega progoni.
Ne može se u ime Boga Izraelovog progoniti ili rugati se onima u kojima se On nalazio za vrijeme njihovog zemaljskog života.
Savao je pao s konja da bi tjelesno oslijepio, a duhovno progledao.
Duspara očito još nije pao sa svog gizdavog heretičkog konja, iako je imao obiteljske tragedije koje su ga trebale osvijestiti.
Radikalniji protestanti od Duspare, su odbacili Nedjelju kao Dan Gospodnji, jer Mojsije je napisao u Bibliji da je to subota, još radikalniji su odbacili sv.Trojstvo, jer Mojsije nije spominjao sv.Trojstvo. Gotovo svi protestanti su odbacili štovanje svetaca i pobožnost Mariji, jer to nije zapisano u Bibliji koja nije pala s Neba nego ju je kanonizirala Crkva koju oni odbacuju. 
Crkva je starija od Evanđelja i Objava je veća ili šira od Biblije, ali oni ju odbacuju. 
Tako su odbacili iz Biblije neke knjige iz SZ zato što su te knjige izbacili i talmudisti.
Isto tako odbacili su štovanje svetih slika zato što to isto odbacuju talmudisti.
E.Duspara nije klasičan protestant, primijetljivo je kako on želi biti kršćaninom, samo njegov je problem što želi biti i dijelom Crkve i dijelom te suhe grane odnosno dijelom odbačenog dijela hramskog zastora koji se je nepovratno pocijepao napola.
Duspara kao da hoće ponovno sašiti hramski zastor koji se je pocijepao pred dvije tisuće godina. 
To je više nego jalov posao koji će pogotovo pokazati besmislenost kad se židovi budu u posljednjim vremenima obratili i tako ušli u jedinu Arku izvan koje nema spasenja, jedini i vječni Izrael - Crkvu Kristovu.
Pomolimo se Uskrslome kako bi Elvis Duspara izašao iz bezdane rupe opasnog krivovjerja.
Amen.

Broj komentara: 7:

  1. Zar nije Isus rekao da nije dosao ukinuti Zakon nego da ce se i najmanje slovo Zakona ispuniti? Zar nije Isus cijeli zivot zivio po Zakonu? Zar nije blagovao pashu prije smrti? Zar nije kada je raspet i pokopan pocinuo na dan subotnji?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ispunivši Zakon ili Stari zavjet, Isus je započeo Novi vječni zavjet. U čemu ga je ispunio? U potpunom zadovoljavanju Žrtve koja se daje Bogu radi grijeha. Stari zavjet je bio nepotpun, kao i Mojsijev zakon, to su Izraelci znali te su zato očekivali Mesiju. Onaj tko ispuni Zakon, on ga može i mjenjati. To je Isus učinio. I kao Bog i kao čovjek. I prije nego što je ispunio Zakon, Isus je nagovijestio Novi, jer je primjerice rekao da ne onečišćava čovjeka hrana koja ulazi u usta, nego ga onečišćuju zle riječi koje izlaze iz usta odnosno zlog srca. Zatim, puno puta se je otvoreno suprostavio farizejima glede štovanja Subote, rekavši kako je ona radi čovjeka, a ne obrnuto. Pa je obranio raskajanu preljubnicu od kamenovanja zato što oni koji su htjeli kamenovati nisu bili bez grijeha. Isus je dakle ispunio Zakon na križu, Hramska zavjesa se je tada rascijepala, započeo je novi vječni zavjet zapečaćen Krvlju Jaganjca Božjeg. To treba dobro razumiti, jer se inače upada u protestantske zablude, koje su ustvari starije od M.Luthera. Međutim nikako ne smijemo pomisliti da je sad dopušten preljub primjerice ili slično. Razlika je u tome što sad postoji Krv koja briše krivicu grijeha, pa i tog grijeha preljuba.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko ja znam Isus je sam rekao da nije dosao ukinuti zakon nego ga ispuniti i da da ce se ispunit i najmanje slovo zakona. I nije se suprostavljao farizejima radi svetkovanja subote nego radi farizejstva oko pomaganja bliznjemu u subotu i dobrih djela. A kao sto sam kazes Onaj koji je ispunio zakon moze ga i mijenajti a On sam kaze da ga nije dosao mijenjati. A reci mi da nema dimbolike u tome sta je Krist Bog pokopan i subotu nista ne radi nego pociva i tek kad subota zavrsi uskrisa?

      Izbriši
    2. Isus, iako je bio Bog i čovjek bez grijeha, ispunio je Zakon koji je obvezivao griješnog čovjeka. Isus je primjerice bio obrezan, a nije trebao, potpuno je poštivao Mojsijev zakon, a nije trebao. Ispunio je Zakon ne samo u opsluživanju propisanih obreda i zabrana, nego, što je važnije, ispunio ga je potpuno sa Žrtvom, jer krv životinja koja se je prolijevala u Hramu prema Zakonu nije mogla oprostiti grijehe. Tako Isus nije ukinuo Zakon, nego ga ispunio. Ovdje nadalje izvlačiš krive zaključke. Jer držiš da ako je Isus poštivao i ispunio Zakon, da Zakon i dalje važi, tim više što je rekao da se mora ispuniti i najmanje slovo Zakona. On je to govorio o Sebi, a ne o Crkvi koja će nastati iz Njegovog probodenog boka. Zamisli da ti otac ostavi testament u kojem stoji da ćeš ga naslijediti ako dođeš na njegov grob. I kad si to učinio, ispunio si očev testament, naslijedio si ga, njegova imovina sada je legalno i legitimno tvoja. Ti ne moraš više dolaziti na njegov grob da biš zadržao u posjedu tu imovinu. Možeš sada napisati svoj testament, jer si očev testament ispunio, tvoja djeca ne moraju ispunjavati testament svog djeda. Tako je Isus ispunio Zakon i mi se više ne moramo obrezati i vršiti ostalo što propisuje Mojsijev Zakon koji nije zavjet između njega i Izraelaca, nego između Boga i Izraelaca koje je on predstavljao pred Bogom. Na koncu, treba jasno razlikovati moralne zapovijedi koje je Bog dao u SZ poput dekaloga koje su vječne, i propise koji to nisu, a nalaze se u Zakonu, poput obveze obrezivanja. Apropos subote u kojoj je Isusovo tijelo počivalo u grobu, vjerojatno to ima veze s prvom subotom. Međutim, nedjelja je dan kad je Bog stvorio svjetlost, nedjelja je dan kad je uskrnuo Isus koji je naša Svjetlost, jer u vječnosti ne će više biti Sunca niti noći.

      Izbriši
    3. Slazem se da vise nismo obavezni vrsiti zakonske propise a da moralni i dalje vrijede. Ali isto tako sam u nedoumici oko nwkih stvari Za koje Crkva kaze da nisu obvezne a u Bibliji su izrecene kao zapovijed za sva vremena i narastaje kao naprimjer subota

      Izbriši
    4. Napisao sam novi tekst oko ovog pitanja. Moralne zakone je Isus pooštrio, a ne ukinuo. Subota kao Dan Gospodnji je ukinuta zato što je na nedjelju Isus uskrsnuo i što se je na nedjelju pojavljivao apostolima i učenicima, zato što su se na nedjelju apostoli i dalje okupljali nakon što je uzašao na Nebo te je u istu nedjelju sišao Duh Sveti nad apostole. Stoga onaj tko ne poštuje nedjelju kao Dan Gospodnji, nema dioništva s apostolima, odnosno s Crkvom.

      Izbriši
    5. Teza za nedjelju svakako stoji. A sto je sa Bozjim stvaranjem svijeta i pocinkom na sedmi dan i vjecne odredbe o odmoru?

      Izbriši

Komentiranje sam opet (4. svibnja 2023) dopustio videći da ima sve manje mjesta na net-u bez cenzure.