"Jahve me stvori kao počelo svoga djela, kao najraniji od svojih čina, u pradoba; oblikovana sam još od vječnosti, odiskona, prije nastanka zemlje. Rodih se kad još nije bilo pradubina, dok nije bilo izvora obilnih voda. Rodih se prije nego su utemeljene gore, prije brežuljaka. Kad još ne bijaše načinio zemlje, ni poljana, ni početka zemaljskom prahu; kad je stvarao nebesa, bila sam nazočna, kad je povlačio krug na licu bezdana. Kad je u visini utvrđivao oblake i kad je odredio snagu izvoru pradubina; kad je postavljao moru njegove granice da mu se vode ne preliju preko obala, kad je polagao temelje zemlji, bila sam kraj njega, kao graditeljica, bila u radosti, iz dana u dan, igrajući pred njim sve vrijeme: igrala sam po tlu njegove zemlje, i moja su radost djeca čovjekova."Mudr.izreke 8:22 ...
Isus Krist je dakle postojao prije svih stvorenja, a utjelovio se, dobio ljudsko tijelo, od Marije vazda djevice u punini vremena.
I kad nalazimo u Postanku redke:"I reče Bog: "Načinimo čovjeka na svoju sliku, sebi slična, ..."
"Ovo je povijest Adamova roda. Kad je Bog stvorio čovjeka, napravio ga je na priliku svoju; stvorio je muško i žensko. A kad ih je stvorio, blagoslovi ih i nazva - čovjek. Kad je Adamu bilo sto i trideset godina, rodi mu se sin njemu sličan, na njegovu sliku; nadjenu mu ime Šet."
Post. 5:1 ...
Moglo bi se reći da je Adam bio tada 'papučar', da mu je bilo više stalo da se ne zamjeri Evi nego da se ne zamjeri Bogu.
Da je Adam bio bez grijeha odnosno bez spolne požude, onda bi i Set bio bez grijeha kad se je začeo.
Taj grijeh koji se naziva prvim ili istočnim grijehom se prenosi začećem, ne rađanjem.
Ako je to Bog učinio Mariji, zašto to onda nije učinio svim ljudima?
Štoviše, mogli bi isto bogohulno zaključiti kako je Bog zao, jer je mogao sve Adamove potomke osloboditi istočnog grijeha, ali to nije učinio.
Što je kontradikcija koja izlazi iz krive pretpostavke kako Bog stvara svaku pojedinačnu ljudsku dušu iz ničeg, ex nihilo. Marijinu je stvorio iz Isusove duše, zato je Ona bezgriješno začeće.
Zar nisu sv.Joakim i sv.Ana začeli Mariju uobičajenim spolnim načinom?
Ako je Bog zapovijedio Adamu i Evi da se razmnožavaju, onda očito sam spolni čin nije grješan po sebi, jer Bog ne može zapovijediti grijeh.
Međutim Bog je to njima zapovijedio prije nego što su učinili grijeh, prije nego što su se u njima probudile požude, prije nego što su osjetili sram zbog svoje nagosti.
Dakle, moramo razlikovati kakav je spolni čin mogao biti prije istočnog grijeha, i kakav je spolni čin nakon tog grijeha. Razlika je u požudi.
Roditelji Marijini (čija se imena ne spominju u sv.Pismu) mogli su začeti Mariju bez spolne požude, Bog takvo čudo može učiniti. Bog im je mogao dati takvu milost.
Ali ja mislim da je Marijina, kao i Adamova duša, stvorena iz ljudske duše Isusa Krista, da je Marija od Isusa dobila ljudsku dušu, a Ona je Njemu dala tijelo.
To je puno veća bliskost Isusa i Marije nego što se uzima u obzir kod kreacionizma, po kojem je Bog stvorio ex nihilo Marijinu dušu (kao i naše), a ne iz Isusove duše (znači ne ex nihilo).
I da je ta Marijina bezgrješna duša unesena po Božjem milosrđu u tijelo koje su začeli sv.Joakim i sv.Ana.
K tome mislim da se je to stvaranje Marijine duše iz Isusove dogodilo prije stvaranja Neba i Zemlje, prije stvaranja anđela i Adama, i da se zato na Marijinim blagdanima, na Misama čita izvod iz Knjige mudrih izreka kojeg sam stavio kao uvod ovog teksta.
Što se tiče Jure, potvrdio je prethodni moj sud, da iako je u nekoj hijerarhiji JS (ala biskup) ne želi raspravljati o tekstovima koji bi ga mogli dovesti u sumnju prema lažnoj religiji kojoj pripada.
Kako sam mu pokušavao objasniti nauk o predestinaciji svetaca prošli put, ovaj put je rekao da je nešto saznao o sv.Augustinu. Ali ništa više nego što JS autoriteti pišu o Augustinu.
Budući da imam knjigu "Ispovijesti" Augustina, ponudio sam mu je na čitanje.
Odbio ju je uz obrazloženje da nema vremena (iako je umirovljenik).
Vidjet ćemo hoće li doć treći put.
Neka mu Bog da milosti preobraćenja - vjere.Mnijevam kako mi je Bog poslao Juru kako bih spoznao smisao u tekstu sv.Pisma koji je naizgled kontradiktoran i koji potvrđuje traducianizam i ideju kako je Isus Krist prvina stvaranja, alfa i omega, a ujedno i Stvoritelj, te da je Bogorodica odmah po prvenstvu i dostojanstvu do Njega.
Želim čitateljima milost da prodube svoju vjeru i spoznaju vječnih istina.
Nema komentara:
Objavi komentar
Komentiranje sam opet (4. svibnja 2023) dopustio videći da ima sve manje mjesta na net-u bez cenzure.