srijeda, 28. listopada 2015.

Mecena moderne umjetnosti

Povod tekstu je ovaj članak u kojem se nižu dokazi i priznanja kako je američka tajna služba CIA sponzorirala i upravljala s modernom likovnom umjetnošću u SAD-u.
Sličnu temu obradio je D.McGowan u svom feljtonu u kojem je prikazao vezu istih američkih tajnih službi u formiranju hippie pokreta (ustvari i pop rock glazbe te prateće filmske industrije) u Kaliforniji 50-tih i 60-tih godina prošlog stoljeća.
Osim tajnih službi nezaobilazne mecene tih pokreta su najveći milijarderi poput notornog Rockenfellera.
Čitamo u članku kako se tumači da je motiv CIA-e za sponzoriranje moderne umjetnosti bio propagandističkog karaktera, odnosno 'osloboditi' umjetnost od bilo kakvih stega kako bi se tako uvjerilo i zapadnjake i one koji su živjeli pod komunizmom da je zapad napredan, liberalan u odnosu na 'kruta' pravila u umjetnosti koja su bila u komunističkim državama.
Kako je komunizam srušen (?) koncem 80-tih godina prošlog stoljeća, onda se te službe hvale kako su one tome znatno pridonijele tajno financirajući modernu umjetnost i pop-rock-hippie kulturu.
Živila CIA i drug Rockenfeller koji su nas oslobodili komunizma!
Avaj, ti isti nisu stali sa svojim tajnim operacijama, oni financiraju i dalje lijeve moderne umjetnike i lijeve pokrete.
Možda im treba reć - hej, stanite, komunizam je pao, nema smisla da tučete mrtvog komunističkog konja, prestanite financirati i podržavati bivše komuniste u umjetnosti i društvu koji sustavno uništavaju posljednje tragove tradicionalnog društva.

Ne, nisu te službe u zabludi, one rade ono što su oduvijek radile, a ova priča kako su se služile s modernom umjetnošću kako bi srušile komunizam je samo još jedna taktika kojem se te službe služe - ostavljanje krivih tragova, odnosno otpuštanje crnila kako bi se sakrili njihovi pravi motivi, ciljevi i pravi nalagodavci.
Moderna umjetnost i kultura bila je uvijek povezana s komunizmom, tzv. ruska avantgarda u umjetnosti procvala je nakon boljševičke revolucije. Legalizacija abortusa, uništenje obitelji, religije i svih oblika tradicionalnog života i kulture, propaganda feminizma i spolnog nemorala bila je ista ako ne i veća nego što je to bilo u hipijevskoj Kaliforniji 60-tih godina prošlog stoljeća.
Međutim nakon Lenjina, dogodio se je neočekivano Staljin, umjesto očekivanog nasljednika Trockog, pravog imena Lev Davidovič Bronštajn.
Iako se Staljina optužuje kako je bio svirepi diktator, možemo reć da je on bio 'kamilica' prema Lenjinu i Trockom, jer je uspio koliko toliko vratiti Rusiju u normalnije stanje države, što se je i vidjelo po tome što se je revitalizirao pojam obitelji (ali daleko od kršćanskog poimanja), nije se više propagirala dekadentna umjetnost i prestalo se je s propagiranjem svjetske revolucije na način na koji je to radio Trocki koji je sa Crvenom armijom otišao na zapad i bio, hvala Bogu, poražen od Poljske vojske (jer bi bila katastrofa da su se sovjetski bolješevici spojili sa njemačkim komunistima koji su u Njemačkoj preuzimali vlast i bilo ih je šest milijuna).
Dakle, svjetska revolucija nije uspjela tada, Trocki i trockisti (većinom židovi) pobjegli su na zapad da revoluciju izvrše na drugi način, prijetvorno i iznutra glumeći borce protiv komunizma i istovremeno ideološki i kulturno uništavajući tradicionalno društvo i kulturu koji su jedini se mogli suprostaviti komunizmu. Frankfurtska filozofska škola je bila vrlo važan segment tog novog vida komunističke revolucije i čiji korifeji su nakon progona iz Njemačke, objeručke dočekani u SAD-u kako bi pripremili mladež na hippie revoluciju i kako bi destruktivno djelovali na američku kulturu.
To je pozadina tajnog sponzoriranja CIA-e i ostalih tajnih službi moderne umjetnosti i pop-rock (anti)kulture - destrukcija tradicionalnog društva i kulture. Krinka je bila i jest - tako rušimo komunizam.
Moderni američki neokonzervativci koji su na vrhu američke države su ustvari trockisti, glume kako brane tradicionalne vrijednosti dok ih uništavaju čim više mogu i u SAD-u, a još više po svijetu rušeći tradicionalna društva i države u ime liberalno-demokratske revolucije.
Arapsko proljeće odnosno recentna najezda azijskih i afričkih muhamedanca u Europu djelo je njihovih ruku, kao i promocija sodomizma koja se nameće svakoj državi koja želi pristupiti zapadnom svijetu.
Ovih dana pokazuje se paradoks da ruski komunisti predlažu zakon koji će kažnjavati svako manifestiranje ili promoviranje sodomizma (takav zakon je bio u gotovo svim državama pred pola stoljeća), a u cilju zaštite ruskih obitelji i ruskog naroda, a neokonzervativci na zapadu, zajedno s cijelom ljevicom i liberalima, ga potiču.
Vjerojatno bi se slično dogodilo i po pitanju moderne umjetnosti.

Na koncu postavlja se pitanje - tko je ustvari mecena moderne umjetnosti, tko promiče modernu antikulturu i uništavanje tradicionalnih društava?
To je netko tko mrzi ljepotu i sklad, dobro i strah Božji među ljudima.
Komunizam, trockizam, frankfurtska škola, feminizam, moderna umjetnost, hippie pokret, neokonzervativizam, sodomizam, sotonizam, kult ekologije i slično, samo su sredstva tom meceni kojeg je Gospodin nazvao čovjekoubojicom i ocem laži od početka.



Nema komentara:

Objavi komentar

Komentiranje sam opet (4. svibnja 2023) dopustio videći da ima sve manje mjesta na net-u bez cenzure.