četvrtak, 31. ožujka 2016.

Kršćani samo po imenu ili novoredni blagdan Božanskog milosrđa

Ovaj tjedan je odvajkada Uskrsna osmina.
Stoga, nadam se da niste upali u heretičku novorednu osminu Božanskog milosrđa koju je Woytila proširio širom novorednog svijeta.
Crkva ne može tako presudnu Uskrsnu osminu ukinuti i zamijeniti je s, najblaže rečeno, dubioznim blagdanom Božanskog milosrđa, i na kraju preimenovati slijedeću Bijelu nedjelju koja postoji od početka Crkve.
Dajem poveznicu na tekst i video Theodora Shoebata koji je s pravom ogorčen na tzv. pro-life pokret u SAD-u koji je sad pokazao svoje pravo jalovo lice zato što se protivi povratku tradicionalnog zakona (čini mi se da su još stari Grci kažnjavali čedmomorstvo, Hipokratova liječnička zakletva izričito zabranjuje liječnicima činiti abortuse) po kojem je čedomorstvo ubojstvo i po kojem se moraju kazniti i osoba koja je ubojstvo nerođenog djeteta učinila, kao i 'majka' koja je na ubojstvo svog djeteta pristala ili ga zatražila.
Povod tom tekstu je stav predsjedničkog kandidata D.Trumpa po kojem treba donijeti (ili vratiti) zakon po kojem će biti kažnjeni izvršitelji abortusa. Svi su svjesni da bi zauzimanje takvog stava značilo gubitak predsjedničkih izbora. Većini ljudi draže je zlo nego dobro.
Zato je D.Trump nakon toga povukao što je izgovorio. S time se je stavio u poziciju Pilata. Osobno bi htio da se abortus kao nekad tradicionalno kažnjava kao umorstvo, ali se još više želi svidjeti Cezaru, odnosno puku-glasačima kojeg vode farizeji, to jest svjetska današnja elita i mediji, i koji viču raspni ga, raspni.
Samo drugim riječima - mi se povodimo za ljubavlju, milosrđem i praštanjem, mi nasljedujemo Krista, mi kažnjavamo čedomorce i čedomorke s ljubavlju, molitvom i praštanjem.
Drugim riječima - ubijajte i dalje nekažnjeno nerođenu djecu, mi smo tu da vam umirimo savjest i da vam kažemo kako vas Isus ljubi, kako je radi vas bio na križu, baš radi tog čedomorstva kojeg ste počinili.
Budale misle da mogu odvojiti Božje milosrđe od Božje pravde, ili potpuno odbaciti pravdu, ili čak možda misle da zato što je Isus bio na križu, da su zato svi grijesi oprošteni i na Zemlji i na Nebu, Pakao je prazan, a zemaljski zakoni koji kažnjavaju zločine trebaju se poništiti.
Takvi ljudi u ime Krista i milosrđa, pretvaraju Zemlju u pakao.
Ni ne primjećuju da se time oholo stavljaju u poziciju Boga kojeg tobož misle da će slatkorječivošću natjerati da odustane od pravde i da bude milosrdan tamo gdje mu oni kažu da bude milosrdan.
Ponašaju se gore prema Bogu koji je za njih bio na križu, nego što su se pogani ponašali prema svojim lažnim bogovima - demonima.
Nemojmo misliti da je u Hrvatskoj situacija bolja nego u SAD-u.
Većina nazovi katolika na referendumu bi bili za antikršćanske zakone, za legalizaciju abortusa, a ako je D.Trump rekao, pa povukao, izjavu o kažnjavanju čedomoraca, u Hrvatskoj nema niti jednog političara koji bi to javno izjavio. Koliko znam nema niti jednog novorednog biskupa koji bi se javno založio da se vrati stari predkomunistički zakon o kažnjavanju čedomoraca.
Nikad više nepravde na svijetu, nego kad se ljudi razbacuju riječima o ljubavi, milosrđu, praštanju i toleranciji.
Isus je isti jučer, danas, sutra i u vijeke. Isus je Zakonodavac koji je naložio kažnjavanje čedomoraca, i ako On nekom čedomorcu koji se pokaje oprosti grozni grijeh temeljem svoje Muke na križu, to ne znači da je time rekao kako zemaljska država više ne smije ili ne mora kažnjavati čedomorstvo.
I nemaju što licemjeri opraštati nekom čedomorstvo, kad oprostiti može samo Bog i dijete koje je ubijeno i eventualno otac ako se je protivio abortusu.
Oprostiti mogu samo oni koji su zločinom oštećeni.
Ako se pro-life pokret stavlja u poziciju onih koji praštaju, onda to znači da su se stavili u poziciju Boga, da su se umislili kao Lucifer, kao Eva i Adam, da će biti kao Bog.
Oproštati možemo dakle samo onima koji su nas osobno povrijedili, samo svojim osobnim neprijateljima, a ako kažemo da opraštamo onima koji su uvrijedili Boga, pa i tim odvratnim grijehom čedomorstva, učinili smo velike grijehe. 
Prvi je kršenje prve Božje zapovijedi - jer smo se stavili u poziciju Boga. 
Drugi - prekršili smo petu zapovijed - ne ubij, jer smo opravdali ubojstvo riječima da ne smije biti kažnjeno, i poslali smo poruku drugim ženama i liječnicima da se ne brinu što će počiniti buduća čedomorstva.
Neka ova Uskrsna osmina nam bude vrijeme u kojem ćemo učvrstiti našu bliskost s Uskrslim.
Neka Njegova volja bude naša volja.
Budimo najprije revni u sebi prema vršenju Božje volje, i onda ćemo tek, sa strpljivošću i ljubavlju koriti braću i sestre koji su se zapustili prema Bogu.
Nikad nemojmo pasti u napast osobnog lažnog milosrđa koje oprašta grijehe prema Bogu.
Božja pravda se mora namiriti, Isus ju je preobilno namirio na križu. Katastrofalna je zabluda kako se po toj Žrtvi dobija licenca činiti zlo i dobiti milosrđe bez pokajanja i primanja na sebe vremenite kazne.
Liječnik ili žena koja je ubila svoje čedo, dobija milosrđe i oprost od grijeha samo ako povjeruje u Krista i Njegovu žrtvu, i ako se iskreno kaje.
Iskreno kajanje znači prihvatiti vremenitu kaznu, makar ta vremenita kazna bila smrtna kazna.
Zlo će uskoro dostići enormne razmjere zato što je zloupotrebljeno milosrđe i Božje Ime, i zato što se stavljaju izvan snage naravni zakoni koji zlo kažnjavaju.
Mišljenja sam da je to posebno poraslo nakon što je Woytila proglasio tjedan i nedjelju Božanskog milosrđa.

Nema komentara:

Objavi komentar

Komentiranje sam opet (4. svibnja 2023) dopustio videći da ima sve manje mjesta na net-u bez cenzure.